F1-manageripeli?

JohtajaRinne

Well-known member
Liittynyt
1.8.2013
Viestit
72
Hei!

Jokusen aikaa olen etsiskellyt tälläistä vanhanajan Tallipäällikkö-tyyppistä manageripeliä, jossa peliin siis lähdetään kauden alussa tietyllä budjetilla jolla tulee ostaa talliinsa kaksi kuljettajaa, auto, ja moottori. Esim. Hamilton, Räikkönen, Williams, Ferrari.
Ja näitä ominaisuuksia voisi vaihtaa kisaviikonloppujen välissä. Kuljettajien, moottorien ja autojen hinnat vaihtelisivat menestyksen mukaan, elikä joka viikonlopun jälkeen sinulla olisi eri rahasumma käytettävissä seuraavaa kisaa varten, summa riippuisi siitä kuinka hyvin olit veikannut edellisten kisojen menestyjät.
MTV3 siis aikoinaan pyöritti tälläistä manageripeliä menestyksekkäästi, mutta jostain syystä peli vaihtui ensimmäisen vuoden jälkeen MNK-peliksi (Maailman nopein kansa), jota pelattiin ihan itse ajamalla LFS-pelin kautta.

Elikä nyt jos joku osaisi kertoa vastaavan manageri pelin, olisi se hienoa. Reksiteröitymismaksulla ei ole väliä, kunhan vaihtoja saisi tehdä joka kisan välissä, eikä niitä voisi ostaa erikseen.
 

JohtajaRinne

Well-known member
Liittynyt
1.8.2013
Viestit
72
http://www.gpro.net/fi/gpro.asp
Tommosen löysin. En tiedä vielä minkä laatuinen on, mutta rekisteröidyin just äsken itse tuonne, kun itsekin tykkään kaikenlaisista manageripeleistä.

Linkkaamasi peli vaikuttaa ihan OK:lta, mutta en etsi kuitenkaan fiktiivistä F1-peliä, vaan sellaista jossa palkkaisin kuljettajia, ostaisin auton ja moottorin, ja heidän menestys olisi suorassa suhteessa oikeisiin GP-viikonloppuihin. Elikä itse en pelaisi oikeastaan millään muulla tavalla, kuin ennakoimalla tulevaa kisaa/aika-ajoja.
 
Ylös