Hmm.. Ite varasin lennot, katselin majapaikan sekä ostin liput itse.Janne A. sanoi:Voisitko kertoa majapaikkanne nimen?. Meillä on tuo Barcelonan kisamatkan suunnittelu pahasti kesken, ei olla päätetty hotellia ja lentojakaan. Vai otammeko paketti matkan...
Eli ens vuonna? Siis 2007. :tongue:Jacques sanoi:Eiköhän tässä lähivuosina, jos ei vielä tänä vuonna.
Saat varautua kuulemaan "Alonso, Alonso!" menitpä minne tahansa hotelliaHermanni sanoi:Nyt vain kohtuuhintaista hotellia etsimään, luxusta ei tarvita, hyvä kun kerkiää edes nukkumaan siellä...
Kovista & Rellua ja Kimiä sinne kannattamaan mennään, toivottavasti Heikki parjää Rellulla paremmin kuin Alonso McLarenilla silloin....azai sanoi:Saat varautua kuulemaan "Alonso, Alonso!" menitpä minne tahansa hotellia
Sama katsomo on meidän jengillä :thumbup:Hermanni sanoi:Joululahjaksi putkahti sitten parin viikon loma Espanjaan ja siinä sivussa Barcelonan osakilpailuun.
Katsomoksi valitsin aikani rataa Google Earth:illa ja Circuit de Catalunyan sivuilta tutkailtuani, myös itse tuon jo kertaalleen täälläkin kehutun K katsomon (Hintakin ko katsomoon oli kohtuullinen, alle 300€ Pe-Su).
Nyt vain kohtuuhintaista hotellia etsimään, luxusta ei tarvita, hyvä kun kerkiää edes nukkumaan siellä...
Asuttiin n. 2km Budapestin keskustasta hotelli Atlaksessa. Ihan ok. Halpakin. Keskustasta pääsee taxilla radalle n.20€/suunta. Aikaa siihen kannattaa varata ainakin tunti. RUUHKAT on kovat vaikka matka on alle 30km. Radan lähellä ei hirveästi hotelleja ole, ja ne mitä on, ovat varattu täyteen jo hyvissä ajoin.Nasu sanoi:On lentoliput ja liput kisaan budapestin GP:hen elokuussa...tarvittis vielä hankkia majoitus? Oiskohan kellään 'vanhalla kävijällä' antaa hyviä neuvoja majoituksen suhteen? Tuo 'pallontallaajat' linkki ylempänä oli ihan hyvä mutta kun olen lähdössä yksin niin kaipaisin tietoa missä suomalaiset asustavat kisan aikana... kyseessä olisi ensisijaisesti hotelli majoitus?
Suomalaisia asuu paljon esim.Sissi ja Corvin hoteilleissa koska matkatoimistot tekevät sinne matkoja. Niihin ei kuitenkaan löydy enää paikkoja. Mä tutkin tuota lento ja hotellivaihtoehtoa erikseen mutta kaikki hotellit olivat aika kaukana hyviltä mestoilta. Säästökin olisi ollut vain noin 120€. Sieltähän löytyy aika paljon vuokrattavia asuntoja hyvältä paikalta jotka ovat tosi halpoja. Ota hotelli mahdollisimman läheltä kaarikatua. Julkisilla on helppo liikkuua mutta ne lopettavat kulkemisen ennen puolta yötä. Mihin katsomoon otit liput?Nasu sanoi:On lentoliput ja liput kisaan budapestin GP:hen elokuussa...tarvittis vielä hankkia majoitus? Oiskohan kellään 'vanhalla kävijällä' antaa hyviä neuvoja majoituksen suhteen? Tuo 'pallontallaajat' linkki ylempänä oli ihan hyvä mutta kun olen lähdössä yksin niin kaipaisin tietoa missä suomalaiset asustavat kisan aikana... kyseessä olisi ensisijaisesti hotelli majoitus?
liput on Red bull grandstand katsomoon (129€). Lentolippu 280€ edestakaisin Hellsingistä. Varasin tänään Hotellin pitkän jahkailun jälkeen ja se on King's Hotel 183€/3 yötä...hotelli on Pest puolen keskustassa. Eli ilman kisalippuja on kustannukset 463€ eli aika paljon halvempi kuin valmiit paketit...jotka alkavat siitä 800€ yläpuolelta(ainakin ne tietämäni):ahem:öö ruz sanoi:Suomalaisia asuu paljon esim.Sissi ja Corvin hoteilleissa koska matkatoimistot tekevät sinne matkoja. Niihin ei kuitenkaan löydy enää paikkoja. Mä tutkin tuota lento ja hotellivaihtoehtoa erikseen mutta kaikki hotellit olivat aika kaukana hyviltä mestoilta. Säästökin olisi ollut vain noin 120€. Sieltähän löytyy aika paljon vuokrattavia asuntoja hyvältä paikalta jotka ovat tosi halpoja. Ota hotelli mahdollisimman läheltä kaarikatua. Julkisilla on helppo liikkuua mutta ne lopettavat kulkemisen ennen puolta yötä. Mihin katsomoon otit liput?
Nasu sanoi:liput on Red bull grandstand katsomoon (129€). Lentolippu 280€ edestakaisin Hellsingistä. Varasin tänään Hotellin pitkän jahkailun jälkeen ja se on King's Hotel 183€/3 yötä...hotelli on Pest puolen keskustassa. Eli ilman kisalippuja on kustannukset 463€ eli aika paljon halvempi kuin valmiit paketit...jotka alkavat siitä 800€ yläpuolelta(ainakin ne tietämäni):ahem:
Hienoa... :thumbup:Janne A. sanoi:Sama katsomo on meidän jengillä :thumbup:
Joo, Barcelonan keskustassa La ramblalla hotelli Mare nostrum. Miittiä pystyyn K-katsomossa ?.:thumbup:Hermanni sanoi:Hienoa... :thumbup:
Entäs joko majoitus on selvillä?...
selevä:alppu:öö ruz sanoi:Ei ollenkaan huonosti hoidettu juttu, toki Budapestissä kannattaisi viettää aikaa, se on hieno mesta. Joka tapauksessa sanotaan moi paikan päällä. Tuntomerkit sovitaan myöhemmin ja otetaan vaikka kaljat.