Säännöissä sanotaan ettei hitaammalta saa siirtää vääntöä nopeammalle pyörälle. Kuten jo todettiin niin tasauspyörästön lukko pyrkii tasaamaan akselien pyörimiserot, joten siitä ei säännössä ollut puhe.
McLarenin kaudella -98 käyttämässä systeemissä oli kolmas jarrupiiri, jonka balanssia pystyttiin säätämään joko ratissa olevilla nappuloilla, tai sitten jarrupaine säätyi automaattisesti ratin asennosta riippuen. Kummassakin tapauksessa se olisi ollut laillinen, koska kuljettaja olisi omalla toiminnallaan kontrolloinut balanssin säätöä. Näin ainakin Piola kirjoitteli kauden -98 alkupuolella.
Sääntö ei voi koskea tuotakaan järjestelmää, koska nopeammin pyörivän pyörän jarruttaminenhan ei siirrä vääntöä mihinkään, vaan se vääntö välittyy voimansiirrossa?
McLarenin kaudella -98 käyttämässä systeemissä oli kolmas jarrupiiri, jonka balanssia pystyttiin säätämään joko ratissa olevilla nappuloilla, tai sitten jarrupaine säätyi automaattisesti ratin asennosta riippuen. Kummassakin tapauksessa se olisi ollut laillinen, koska kuljettaja olisi omalla toiminnallaan kontrolloinut balanssin säätöä. Näin ainakin Piola kirjoitteli kauden -98 alkupuolella.
Sääntö ei voi koskea tuotakaan järjestelmää, koska nopeammin pyörivän pyörän jarruttaminenhan ei siirrä vääntöä mihinkään, vaan se vääntö välittyy voimansiirrossa?