FO110K
Banned
ok, mä voin hyppiä sitten varikkotoimittajanaMinardi fani sanoi:joo! mailataan maikkarille tuo teksti ja mies on ensvuonna selostuskopissa! mie voin tulla kommentaattoriksi :thumbup:
ok, mä voin hyppiä sitten varikkotoimittajanaMinardi fani sanoi:joo! mailataan maikkarille tuo teksti ja mies on ensvuonna selostuskopissa! mie voin tulla kommentaattoriksi :thumbup:
Voi pojat jos maikkari sille tielle lähtee niin asiat on todella pahasti pielessä.. :nope:FO110K sanoi:ok, mä voin hyppiä sitten varikkotoimittajana
Jos pelaat näppiksellä, et tule ikinä saamaan niitä pois..Jone sanoi:Kuinka tuossa GP2-pelissä saa nuo ohjausavusteet pois päältä? Ne on silleen tummennettu siellä valikossa, joten en saa niitä pois.
Juuri siksi.Jone sanoi:Näppiksellä pelaan. Miten voi olla mahdollista, että kaikkien aikojen parhaaksi kehutussa f1-pelissä ei saa ohjausavustetta pois?
Miten voi olla mahdollista, että pelaat kaikkien aikojen parhaaksi kehuttua F1-peliä NÄPPIKSELLÄ! :thumbup:Jone sanoi:Näppiksellä pelaan. Miten voi olla mahdollista, että kaikkien aikojen parhaaksi kehutussa f1-pelissä ei saa ohjausavustetta pois?
Jeeves sanoi:Jos pelaat näppiksellä, et tule ikinä saamaan niitä pois..
Hoi simulaattoriasiantuntijat! Löytyykös Grand Prix 3:lle vielä ajantasaisia päivityksiä, siis uudet kuskit, tallit ja radat (pelihän sijoittuu alunperin vuoteen 1998). Ja miltä sivustolta. Ja mitä ohjelmia niiden päivitysten asentamiseen tarvitaan. En oo aiemmin näihin päivityksiin tutustunut.Felix sanoi:Tällä hetkellä ei ole oikein uutta tai ajankohtaista formulapeliä edes olemassa kiitos FIA:n typerän päätöksen myöntää tuotenimen käyttöoikeis pelkästään Pleikkarille.