Voi hitto, olin jo lähestulkoon ehtinyt unohtamaan nämä Crammondin legendaariset formulapelit!!! Ykköstä ja kakkosta tuli sillon junnuna hakattua niin maan perkeleesti, kolmostakin vielä jonkin verran. Kakkonen oli kuitenkin se ykkönen
Parhaat muistot liittyvät Ace-tasolla viimeisessä kisassa voitettuun mestaruuteen kahden pisteen erolla muistaakseni Schumacheriin. Ja get this: koko kausi 100% kisapituudella PLUS kaikki sessiot (harjoitukset, warm-upit sun muut) myös kokonaan! Ihan rehellisesti täytyy tunnustaa, että tuon mestaruuden voittaminen tuntui aidosti siltä kuin olisi voittanut jotain suurta. Olen harrastanut muutamaakin urheilulajia melko kovalla tasolla ja kyllä tuo tietokonevoitto antoi todella voimakkaan hyvänolontunteen jopa verrattuna oikean urheilun voittoihin
Ja voi sitä säätöjen kanssa runkkaamista, ei siinä näin jälkikäteen ajateltuna ollut mitään järkeä! Yritin myös ajaa kisat aina samoina viikonloppuina kun oikeatkin formulat ajoivat
Sen muistan myös, että ykkösosassa olin Phoenixin katuradalla täysin suvereeni ja kakkosessa Imolassa. Tarkkoja kierrosaikoja ei enää muistu mieleen mutta koskaan en törmännyt parempiin kierrosaikoihin noilla radoilla... Kaverit, jotka myös paukuttivat ko. pelejä lähes uskonnollisesti, jäivät aina lähes sekunnin päähän vaikka muilla radoilla oli tasaista vääntöä... Voi voi näitä muistoja