F1 season reviewit

Observer

Well-known member
Charlie:
jmt:
Duke on kauppana ihan OK ja valikoimat mahtavat, mutta elletta halua kannatuksena ylimäärästä maksaa, niin TÄÄLTÄ. Paljon halvempi kuin dukella ja postikulut sisältyy hintaan.
Onko kukaan tilannut tuolta play.com:ista? Uskaltaako tuonne korttinumeronsa antaa hyvillä mielin, isokin firma?
Kuulemma gsmkauppa.comikin myy noita. wink No oli ainakin asiallisen näköset sivut ja 5 puntaa Dukea halvempi hinta. :rolleyes:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jmt:
Duke on kauppana ihan OK ja valikoimat mahtavat, mutta elletta halua kannatuksena ylimäärästä maksaa, niin TÄÄLTÄ. Paljon halvempi kuin dukella ja postikulut sisältyy hintaan.
Yllättävän isot hinta erot. Duken hinta ois 28 euroa ja play.comin hinta 21 euroa. No, molemmat kuitenkin yli 30 euroa halvempia kuin Alfamerissa. Se on kyl mielettömän iso ero!

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Charlie:
Onko kukaan tilannut tuolta play.com:ista? Uskaltaako tuonne korttinumeronsa antaa hyvillä mielin, isokin firma?
Itse tilaan tuolta melkein kaikki DVD-kiekot jotka ostan ja niin tekee moni muukin suomalainen, eikä ihme kun suomen hintoja katsoo.

Pelkkiä hyvä kokemuksia, toimitukset saattaa kestää 1-2 viikkoa, muttei ole haitannut, mieluummin odottelen tuon ajan ja maksan kympin kun että kävelisin lähimarkettiin ja maksaisin 30e.

Kaikissa leffoissa ei sitten ole suomenkielisiä tekstityksiä, että kannattaa varmistaa ennen tilausta jos niitä kaipaa. Samoin jos summa nousee yli tietyn rajan (muistaakseni n.44-45e) joutuu tullaamaan ja makselemaan veroja... tämä ei tosin ole ongelma kun isompia boxeja ostellessa.

Vanha kettu

Banned
Sijainti
koti
Niin tuo Playhän sijaitsee Jerseyn saarella, joka Ahvenanmaan tavoin ei kuulu EU:n veroalueeseen, eli periaatteessa noihin hintoihin voisi tulla 22% lisää, vaikka en olekaan kuullut että kenellekään olisi niin käynyt.

Play kun vieläpä nerokkaasti pakkaa jokaisen tilatun tuotteen erilliseen kirjeeseen.

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Niihin ei edes periaatteessa tule alv:tä lisäksi, kunhan hinta pysyy tuon rajan alapuolella. Tarkan rajan voi tarkastaa tullin sivuilta jos kiinnostaa.

de Cesaris

bastardo, ignorante
Vuotta 2003 aiempaa Season Review DVD:tä ei ole saatavissa miltään vuodelta (paitsi versio joka oli jonkun pleikkaripelin ohessa) kun kenelläkään ei toistaiseksi ole ollut oikeuksia niihin, eli ne on sitä VHS matskua ne.

Tuo uusin on kyllä saanut aika murskaavat arvostelut, ja lähinnä kuulemma on hyvää ne selostamattomat aika-ajokierrokset ja muuten ei. Pistäkääs joku kertoen minkälainen se todella sitten on verrattuna esim. kausikoosteisiin ennen digilähetyksiä. Jospa itsekin sen noiden 1981-2002 koosteitten jatkoksi raaskisi sitten hommata, mikäli ei aivan onneton ole.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
de Cesaris:
Vuotta 2003 aiempaa Season Review DVD:tä ei ole saatavissa miltään vuodelta (paitsi versio joka oli jonkun pleikkaripelin ohessa) kun kenelläkään ei toistaiseksi ole ollut oikeuksia niihin, eli ne on sitä VHS matskua ne.
Ööö, kyllä ainakin v. 2000 DVD löytyy täältä!

de Cesaris:
Tuo uusin on kyllä saanut aika murskaavat arvostelut, ja lähinnä kuulemma on hyvää ne selostamattomat aika-ajokierrokset ja muuten ei. Pistäkääs joku kertoen minkälainen se todella sitten on verrattuna esim. kausikoosteisiin ennen digilähetyksiä. Jospa itsekin sen noiden 1981-2002 koosteitten jatkoksi raaskisi sitten hommata, mikäli ei aivan onneton ole.
Mä en kyllä löytänyt tuolta mitään extraaa (asia mihin olin pettynyt) muuten tuo oli sitä samaa, mitä videoillakin on. Jos niistä pitää pitää tuostakin...
Ett silleen!!!!!!!!1

de Cesaris

bastardo, ignorante
jaska:
Ööö, kyllä ainakin v. 2000 DVD löytyy täältä!
Joo, toi on just se sama kuin tuli siinä Kyllösen selostamassa pleikkaripelissä kylkiäisenä.

Kyllä siellä 2003 Reviewissä pitäisi aika-ajo kiekka olla joka rataa kohti ilman selostusta in-car kamerasta?!?!!??! Näin olen antanut itselleni uskotella.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
de Cesaris:

Kyllä siellä 2003 Reviewissä pitäisi aika-ajo kiekka olla joka rataa kohti ilman selostusta in-car kamerasta?!?!!??! Näin olen antanut itselleni uskotella.
Ainakaan tuon Menun kautta sitä ei löydy...
Ett silleen!!!!!!!1

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Kolahti minullekin postissa tuo Season 2003 Review. Kyllä se nyt 15 punnan arvoinen on, mutta ei mitenkään 60 euron...

Joka kisasta löytyy:
-intro
-paalukierros radanvarresta kuvattuna
-kisakooste
-tulokset&yhteenveto

Ei mitään muuta erikoista, kuvasuhde on 4:3 ja ääni mono. Koosteet olivat sinänsä ihan hyviä, mitä nyt muutaman kisan olen katsonut.

eduardo

Well-known member
Sijainti
La Habana, Cuba
jmt sanoi:
Niihin ei edes periaatteessa tule alv:tä lisäksi, kunhan hinta pysyy tuon rajan alapuolella. Tarkan rajan voi tarkastaa tullin sivuilta jos kiinnostaa.
Itse kerran soitin tulliin kysyäkseni juuri tuota asiaa, niin en saanut täsmällistä vastausta. Olin tilaamassa jenkkilästä jotakin ja summa oli jotain noin 50 USD, mikä oli siihen aikaan noin 55 EUR. Tullista sanottiin, että "raja on 50, oli se sitten taalaa tai euroa". Ei tullut tullimaksua.

Btw, tullimaksut voi välttää jos tilaa tuotteet jonkun paikallisen kaverin kotiin ja käskee sen lähettämään paketin lahjana Suomeen.