Minardi fani
Well-known member
Näin viimeyönä niin todentuntuisen unen... Takuma Sato palkattiin Renultille kuskiksi Alonson tallikaveriksi.
:thumbup:
Vähän pidempi lepo olisi sinullekin hyväksi....Näin viimeyönä niin todentuntuisen unen... Takuma Sato palkattiin Renultille kuskiksi Alonson tallikaveriksi.
Saton nosto oli itselle yllätys, kun pidin Sennaa jo puolivarmana.Ei taida ylittää enää uutiskynnystä,mutta näyttäisivät ostavan Satolle paikan Toro Rossolta,ja Sennankin mukana varmasti tulisi tuoretta sponssirahaa. http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=134276
Onko? Itse en kyllä ole huomannut.Heidfeldin kausi on mennyt alakanttiin
Jep, mutta ei se mikään automaatti silti ole. Pantano on käväissyt F1:ssä sponsorirahojen turvin, ja kun rahat loppuivat, tippui mieskin pois. En usko, että paluuta enää on, koska tallipaikat ei enää ole ostettavissa samalla tavalla.Perinteisesti GP2:n voittaja on saanut kisakuljettajapaikan F1-luokasta (vrt. Rosberg, Hamilton, Glock).
Ihan totta, siksi Glock oli minulle hieman yllätys. Kaveri on ajellut aiemmin urallaan ykkösissä, putosi pois ja GP2 mestaruuden myötä puhkesi uudestaan kukkaan. Epäilemättä Pantanon kohdalla tilanne on arvioitava uudelleen, mieskin on eri.Jep, mutta ei se mikään automaatti silti ole. Pantano on käväissyt F1:ssä sponsorirahojen turvin, ja kun rahat loppuivat, tippui mieskin pois. En usko, että paluuta enää on, koska tallipaikat ei enää ole ostettavissa samalla tavalla.
Pantano on Kimiä hivenen vanhempi (s. 1979). Vaikkei se hänestä mitään ikäloppua teekään, niin järkevämmältä tuntuu panostaa nuoreen kehittyvään kuskiin.
Niin ja Buemi on Red Bullin miehiä. Joten jos Mateschitz jatkaa osaomistustaan Toro Rossossa, toiselta kuskilta ei välttämättä vaihdu kuin sukunimi.Muita on nämä mainitut Senna, Buemi ja Grosjean, joista viimeksi mainittu taitaa olla Renaultin miehiä.
Niin olikin, ja ilmeisesti se Senna on "Bergerin miehiä". Joten saa nähä miten päättävät. (ottaisivat molemmat jos meinaa riitaa tulla)Niin ja Buemi on Red Bullin miehiä. Joten jos Mateschitz jatkaa osaomistustaan Toro Rossossa, toiselta kuskilta ei välttämättä vaihdu kuin sukunimi.
Ei Glock suorannaisesti pudonnut pois, ei vaan saanut kunnon mahdollisuutta näyttää. Ihan kelvosti se ajoi, mutta joutui sivuun rahakkaampien kuskien tieltä tallin omistajan vaihtuessa.Ihan totta, siksi Glock oli minulle hieman yllätys. Kaveri on ajellut aiemmin urallaan ykkösissä, putosi pois
Vähän raflaavaa otsikointia maikkarilta (Autosportissa alkuperäinen juttu otsikoitu "Senna: No F1 deal signed yet"), mutta voi tuosta sen johtopäätöksen vetää että Bruno on tulossa ykkösiin ennemmin tai myöhemmin. Toro Rossolla taitaa olla tällä hetkellä kiikarissa enemmän Buemi näistä uusista kavereista. Olisikohan joku testikuskipaikka todennäköisempi?MTV3.fi sanoi:Senna neuvottelee yhdeksän F1-tallin kanssa
28.08.2008 10:30
Formula ykkösten pikkuveliluokassa GP2:ssa toisena oleva brasilialainen Bruno Senna on kuuma nimi F1-tallien keskuudessa. Senna on neuvotellut ensi kauden työpaikastaan peräti yhdeksän F1-tallin kanssa.
- Ainoa talli, jonka kanssa en ole keskustellut, on Ferrari. Olen keskustellut monien, monien ihmisten kanssa siitä, mikä olisi paras vaihtoehto minulle sekä lyhyellä että pitkällä tähtäimellä. Ei ole järkeä tehdä jotain ensi vuonna ja jäädä sitten ilman paikkaa 2010 tai 2011, Senna totesi Autosport.comin mukaan.
Bruno Senna on kolminkertaisen F1-maailmanmestarin Ayrton Sennan siskonpoika.
(MTV3)