Bobakki
@f1hog
???Bernie selvisi viekkaana kettuna syytöksistä briteissä--
???Bernie selvisi viekkaana kettuna syytöksistä briteissä--
Jos sattuu omistamaan suuren osan ja lisäksi muiden osakkaiden kanssa on tehty osakassopimuksia, niin aika helvetin hankala on tilannetta muuttaa missään yhtiössä.Tuollainen jamppa ei monessakaan firmassa saisi jatkaa moisien perseilyiden jälkeen.
Taistelubudjettikatosta: osa 3. Tiimit eivät näemmä todella pystyneet sopimaan asioita keskenään, vaan kädenvääntö kulujen karsimisesta jatkuu edelleen. Viimeksi kikkelimiekkailua harrastettiin Valenciassa, mutta vailla sen kummempia tuloksia. Tulos on sinänsä merkittävä, että kesäkuun jälkeen tiimit pystyvät vaikuttamaan ensi kauden sääntöihin vain yksimielisellä päätöksellä. Tähän asti enemmistön päätös olisi riittänyt, mutta nyt valta siirtyy käytännössä FIA:lle, jos tallit eivät pääse asioista yksimielisyyteen.Tiimit eivät odotetusti kyenneet hoitamaan asiaa keskenään, joten FIA tarvitaan kuitenkin hoitamaan homma. Valvonta on järjestelykysymys, mutta nyt sen ainakin hoitaa ulkopuolinen taho.
Itse kyllä ymmärsin jo aiemmin, että tämä deadline on ongelmallinen nimenomaan FIA:lle eli nyt dediksen jälkeen FIA ei voi silti tehdä yksin mitään.Tulos on sinänsä merkittävä, että kesäkuun jälkeen tiimit pystyvät vaikuttamaan ensi kauden sääntöihin vain yksimielisellä päätöksellä. Tähän asti enemmistön päätös olisi riittänyt, mutta nyt valta siirtyy käytännössä FIA:lle, jos tallit eivät pääse asioista yksimielisyyteen.
Kah, joo kyllä se noin taitaakin mennä. Aivopieru. Mutta sitä suuremmalla syyllä voikin sitten ihmetellä päätöksenteon vaikeutta. Kaikki puhuvat medialle kauniisti siitä, että kuluja pitäisi vähentää, mutta kuitenkaan ei saada mitään päätöksiä aikaiseksi. Varsinkin köyhempien tiimien saamattomuus ihmetyttää, sillä heidän pussiinhan tässä yritetään pelata.Itse kyllä ymmärsin jo aiemmin, että tämä deadline on ongelmallinen nimenomaan FIA:lle eli nyt dediksen jälkeen FIA ei voi silti tehdä yksin mitään.
Oliko mitään perusteluita? Kaikki muut on suoriutunu rookie kaudella luokattomasti tallin ja sarjan tasoon nähden? Jos onnistuu paikkansa vakiinnuttamaan sarjassa ja joku talli palkkaa kuskin kisakuskiksi, eikö paikka ole silloin ansaittu? varsinkin jos kyseessä ei ole maksullinen ajopaikka.Ainoa nykykuski joka debyyttikautensa perusteella ansaitsee paikan kuninkuusluokassa on Hamilton. Hänkin vain niukinnaukin. F1-sarjan nykytaso on todella alhainen. :nope:
Sarkasmi.Oliko mitään perusteluita?
MTV3De Villota ajoi MR01:tä, joka osui kuorma-autoon testien yhteydessä. Paikalle saapunut pelastushenkilökunta kuvasi kuljettajan kolarissa saamia vammoja hengenvaarallisiksi. Myös poliisin edustaja vahvisti de Villotan vammat vakaviksi.
Silminnäkijän mukaan de Villota oli päättänyt kierroksensa, kun hänen kuljettamansa auto "yhtäkkiä kiihdytti" kuorma-auton perään. Kyseinen kuorma-auto oli tuonut ajokin radalle.
Tapaus sattui Marussian testien ensimmäisenä päivänä Cambridgeshiren Duxfordissa, Englannissa. Asiasta kertovat Britannian yleisradioyhtiö BBC:n verkkosivut.
32-vuotias espanjalainen de Villota oli pestattu Marussian testikuljettajaksi aikaisemmin tänä vuonna.
3 v. jatkoa: http://www.f1zone.net/news/spa-agrees-new-three-year-grand-prix-deal/14901/http://en.espnf1.com/belgium/motorsport/story/83041.html
Ranskan pressavaalien tuloksen johdosta Spa päätteli ettei tuleva Ranskan GP enää haluakaan vuorotella jos on ylipäänsä tapahtumassa, joten pistävät uuden diilin Böönille pöytään joka kattaisi mukanaolon vuoteen 2016 asti. :thumbup:
F1-sarja on pelastettu kolmeksi vuodeksi :alppu: