Antsa Rieppo
Well-known member
Roskamedian (www.suomif1.com) tuotoksia, joiden soisi olevan tuolla F1-vapaan puolella.Onneksi on merkattu nuolilla, kun ei muuten ymmärtäisi missä se härpäke on.
Roskamedian (www.suomif1.com) tuotoksia, joiden soisi olevan tuolla F1-vapaan puolella.Onneksi on merkattu nuolilla, kun ei muuten ymmärtäisi missä se härpäke on.
Miksi varsin hyvän aiheen sisältävä uutinen pitäisi olla vapaalla, vaikkakin kuvan merkkaukset ovat tökeröt?Roskamedian (www.suomif1.com) tuotoksia, joiden soisi olevan tuolla F1-vapaan puolella.
En tiedä onko formulat miten tuttuja, mutta tuossa skenariossa autot hylättäisiin sääntöjen vastaisena. Saattaisi tämä 'sankari' joutuu siitä pidemmäksi aikaan vankilaankin.Kyllä unohtui uusi logo heti kun näki taas kuvan Halosta :nope: . Toivottavasti joku sankari murtautuu Melbournessa Parc Fermeen ja repii nuo irti kaikista autoista,
Toivottavasti ainakin Svensson Ericsson lentää pihalle.Tarkoittaako suoraan sitä että molemmat kuljettajat vaihtuu ensi kauteen ?
Tarkoitit varmaan Marcus Ericssonia?Toivottavasti ainakin Svensson Ericsson lentää pihalle.
Kukapa ei muistaisi Andrea de Cesariksen varsin hurjia liikkeitä.Yllätysilmoitus: Alfa Romeo palaa F1-sarjaan ensi kaudella
Sauber-talli tunnetaan ensi kaudella nimellä Alfa Romeo Sauber F1 Team.
F1-talli Sauber tiedotti keskiviikkona, että legendaarinen autovalmistaja Alfa Romeo palaa kuninkuusluokkaan jo ensi kaudella.
Sauber aloittaa "strategisen, kaupallisen ja teknisen" yhteistyön italialaisen autonvalmistajan kanssa. Samalla Alfa Romeo palaa formula ykkösiin 30 vuoden tauon jälkeen.
Alfa Romeo on osa Fiat Chrysler Automobiles -perhettä. Sauber käyttää jatkossakin samaan jättiyhtiöön kuuluvan Ferrarin moottoreita.
Fiat-pomo Sergio Marchionne sanoo tiedotteessa, että yhteistyöllä on tarkoitus uudistaa maineikasta Alfa Romeo -brändiä ja tuoda se uudestaan suuren yleisön näkyville.
Alfa Romeon autoja nähtiin F1-sarjassa vuodesta 1950 vuoteen 1988. Legendaarinen Juan Manuel Fangio voitti Alfan ratissa maailmanmestaruuden vuonna 1951. Edellisenä vuonna mestaruuden vei Alfalla Nino Farina.
Hän jäi historiaan ajettuaan urallaan kaikkien aikojen viidenneksi eniten GP-kisoja (208), keskeytettyään urallaan ennätykselliset 135 kisaa sekä ajamalla eniten kisoja kautta aikojen voittamatta itse kilpailua. Uransa alussa hän sai onnettomuusherkkänä kuljettajana lempinimen de Crasheris
Kimi eilen nopein hypereillä. Kubica 100 kierrosta Williamsilla. Leclerc tänään Sauberilla radalla.Abu Dhabissa ovat ilmeisesti ajaneet testiä Talvikauden alkajaisiksi kun kausi on jo ohi?
Ainakin näin olen ymmärtänyt...:dunno:
Raikkonen, who did only one lap fewer than the pole, set his table-topping time – a 1m 37.768s – on Pirelli’s new hypersoft compound, which is two steps softer than the 2017 ultrasoft.
Sauberin omistajat ovat ruotsalaisia miljardöörejä, olisin varsin hämmästynyt, jos toista autoa ei aja ruotsalainen kuljettaja.pitäisin silti Ericssonia todennäköisempänä vaihtoehtona kuin Giovinazzia, koska mieshän esimerkiksi testasi eilen Sauberille ja joku media taisi jo Leclerc-Ericsson kuskikaksikkoa julistaakin kauden aikana. Sauberin omistajissahan on ilmeisesti Ericssonin tukijoita.
Jep, eiköhän Ericsson toisessa autossa pysy.Sauberin omistajat ovat ruotsalaisia miljardöörejä, olisin varsin hämmästynyt, jos toista autoa ei aja ruotsalainen kuljettaja.
Formula 1 has lost a major blue-chip sponsor as Spanish-based financial giant Banco Santander confirmed it will end its agreement with Ferrari after eight seasons.
Ferrarin sanavalta tiimissä varmaan lisääntyi aika paljon tämän Alfa Romeo -kytköksen ansiosta, joten voi olla että ruotsalaiset joutuvat miettimään tiukkaan muitakin vaihtoehtoja (Giovinazzi) kuin "oman pojan" ajattamista. Ja Sauberin omistajathan on sanoneet jo aiemmin että tämä omistajien Ericsson-kytkös ei automaattisesti takaa Ericssonille paikkaa Sauberilla vaan katsovat tilannetta kokonaisuutena ja valitsevat tallin kannalta parhaan ratkaisun. Uskoisin että tämän lausunnon takana on ainakin osittain että nämä neuvottelut Ferrarin kanssa on olleet pitkään käynnissä ja omistajatkin varmaan laskeskelivat että jos Ferrari alkaa isommin tukemaan tallia niin se tarkoittaa sitä että voivat joutua ajattamaan sen myötä Ferrarin junnukuljettajia vaikka itse haluaisivat valita toisin.Sauberin omistajat ovat ruotsalaisia miljardöörejä, olisin varsin hämmästynyt, jos toista autoa ei aja ruotsalainen kuljettaja.