F1-uutisia 2017

markot

Well-known member
Alkaa kuulostamaan että Hondalla ei oikein itselläkään ole enää täyttä luottamusta omaan toimintaansa:
No jo on, kauden alkuun on 71 päivää ja Honda ei tiedä millä moottorilla mennään 1. kisaan. HUH HUH! Kauden 2018 moottorin olisi pitänyt olla penkissä pyörimässä jo kuukausia.
Pannukakku tulossa tästäkin kaudesta, toivottavasti kerrankin olen väärässä. Mutta Markon vuodatuksia odotellessa... :wall:

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Siinä mielessä huvittaa tämä uutinen et vaikka ei ole mikään kiire uudistua, niin silti piti vanha, tyylikäs logo saada kesken kauden vaihdettua johonkin aivan toiseen joka on aika monen katsojan toimesta lytätty rumemmaksi.
Komp, Logo :yuck:

Raikku

Well-known member
Itse kun ei talleille soittele niin logon näkeminen rajoittuu lähinnä maikkarin lähetyksiin. Joten ei ehkä maailmaa kaada, kovin vaisu se toki on nyt.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Itse kun ei talleille soittele niin logon näkeminen rajoittuu lähinnä maikkarin lähetyksiin. Joten ei ehkä maailmaa kaada, kovin vaisu se toki on nyt.
Luen pikakuvakkeen kautta uutisia ja seuraan kierrosaikoja.
Niin kyseessä on älypuhelin jolla pääsee internettiin. Suosittelen lämpimästi hankintaa.