Joka on nimenä ikävän pitkä, kutsumme jatkossakin entisellä nimellä.Joka on Racing Point Force India.
Joka on nimenä ikävän pitkä, kutsumme jatkossakin entisellä nimellä.Joka on Racing Point Force India.
Se on ainakin varmaa, että Ocon ei mene McLarenille, koska Mersu ei päästä häntä sinne ja mikäli kuljettajia vaihdetaan kesken kauden, niin Stroll ja Ocon vaihtavat paikkoja keskenään.
Miten tämä lyhentyy Racing Pot force Indiaksi mielessä...Joka on Racing Point Force India.
Näin se taitaa olla. Kubicalle jää taas Musta-Pekka käteen, sillä isompaa pyörähdystä kuskimarkkinoilla tuskin tapahtuu.Se on ainakin varmaa, että Ocon ei mene McLarenille, koska Mersu ei päästä häntä sinne ja mikäli kuljettajia vaihdetaan kesken kauden, niin Stroll ja Ocon vaihtavat paikkoja keskenään.
https://www.motorsport.com/f1/news/fia-reveals-drs-changes-for-remainder-of-f1-2018/3166260/?nrt=54FIA reveals DRS changes for remainder of F1 2018
The FIA has outlined the changes it will make to DRS zones for the remainder of the season.
As part of the governing body's push to help improve overtaking, it has already modified the DRS areas at a number of tracks throughout the campaign.
Now, ahead of a decision to lengthen the second DRS zone in Italy this weekend, F1 race director Charlie Whiting has confirmed plans for the final races with changes being made at four other tracks.
In Russia, the main DRS zone which runs down the start-finish straight and around Turn 1 will be extended.
In Austin, the DRS on the backstraight between Turns 11 and 12 will be lengthened.
The DRS zone in Brazil after Turn 14 will be lengthened by 100 metres, while both DRS zones in Abu Dhabi will be extended.
Although the ease of overtaking moves in Belgium led to questions about whether the DRS zone was too long, F1 race director Charlie Whiting did not sense that there was a problem.
"Spa is different, isn't it?" he said. "You saw in a lot of cases there, Sebastian [Vettel] got past Lewis [Hamilton] without DRS and that's simply because you get a better run through Eau Rouge. We always see it here don't we? It'll be different on other circuits."
https://www.motorsport.com/f1/news/formula-1-cars-set-to-feature-rear-wing-rain-lights-in-2019-3166892/3166892/?nrt=54Formula 1 teams have approved a plan to introduce rear wing rain lights in 2019 in a bid to help make cars stand out more in low visibility conditions, Motorsport.com can reveal.
Ferrari-tallin autonsa päälle sijoittama jääpussi herätti ihmetystä Belgian F1-viikonlopun aikana. Uudet tiedot asiasta kertovat, että pussilla saattoi olla kaksi selittävää tarkoitusta.
Ferrari asetti varikolla seisseen auton ilmanottoaukon päälle keltaisen pussin, jonka uskottiin olleen siinä vain näköesteenä moottorikatteiden päälle sijoitetulle on board -kameralle.
RaceFans-sivusto on saanut viikon aikana lisätietoa asiasta. Sen mukaan Ferrarille oli tapahtunut edellisenä kisaviikonloppuna ikävä vuoto, kun vahingossa varikolla päälle kytkeytynyt kamera oli paljastanut taaksepäin kuvatessaan auton moottorin ja takajousituksen yksityiskohtia.
Ferrarin selitys jääpussin viilentävästä tarkoituksesta ei vaikuttanut alun alkaen kovinkaan uskottavalta selitykseltä, mutta tiimi väittää yhä, että kuivajäätä on käytetty viilentämään kameraa, joka saattaa varikolle palatessa ylikuumentua moottorin puskiessa kuumaa ilmaa.
RaceFans-sivusto kertoo, että Kansainvälisen autoliiton FIA:n kilpailujohtaja
Charlie Whiting kävi keskiviikkona kysymässä tv-tuotantoa pyörittävän FOM:in toimistolta, onko on board -kameroissa havaittu jäähdytyksen tarvetta.
Ferrari ei ole kameraa suojellessaan huolissaan vain katsojien saamasta kuvasta, sillä tiimit käyttävät videota myös omiin tarkoituksiinsa. Viime vuoden Brasilian GP:ssä kameroihin tuli häiriöitä poikkeuksellisen kuumissa olosuhteissa. Myös Mercedes on alkanut viilentää omaa kameraansa varikolla.
Ferrarille oli tapahtunut edellisenä kisaviikonloppuna ikävä vuoto, kun vahingossa varikolla päälle kytkeytynyt kamera oli paljastanut taaksepäin kuvatessaan auton moottorin ja takajousituksen yksityiskohtia.
Italialaista pastapuhetta. Ei ainakaan Kimin tapauksessa ole Spassa käytetty, kun siitä olisi heti huomattu rikkinäinen takasiipi.tiimit käyttävät videota myös omiin tarkoituksiinsa.
Josta tulikin mieleen, että hävettääköhän Kimin inssiä ja tiimiä ammatillisesti se, ettei noin suuria vaurioita huomattu? Se oli rehellisesti sanottuna huonosti tehtyä työtä.Italialaista pastapuhetta. Ei ainakaan Kimin tapauksessa ole Spassa käytetty, kun siitä olisi heti huomattu rikkinäinen takasiipi.![]()
F1-kalenteri 2019:
17.3. Australia
31.3. Bahrain
14.4. Kiina
28.4. Azerbaidzhan
12.5. Espanja
26.5. Monaco
9.6. Kanada
23.6. Ranska
30.6. Itävalta
14.7. Britannia
28.7. Saksa
4.8. Unkari
1.9. Belgia
8.9. Italia
22.9. Singapore
29.9. Venäjä
13.10. Japani
27.10. Meksiko
3.11. USA
17.11. Brasilia
1.12. Abu Dhabi
Kyllä. Maine kun on aika alhaalla tällä hetkellä. Kohtaloksi koitui Allu ja Allun tekemä auto.Nyt on tiukka paikka Stoffelilla saada tallipaikka. Toro?
Paikka ykkösissä pitää ansaita, terveisin Bourdais & Palmer.Kovat oli Vandoornen näytöt alemmista luokista, mutta ei se näköjään aina tarkoita sitä että pärjäisi ykkösissä.