F1-Uutisia 2019

• Viestiketjun aloittaja hila
  • Aloituspäivämäärä

Googol

Well-known member
Olen tähän asti luullut, että olet vain vähän tyhmä etkä osaa kirjoittaa tuon selvemmin. Nyt selvisi, että olet myös omahyväinen idiootti, joka ei viitsi tai ymmärrä ajatella tekstiensä mahdollisia lukijoita, eikä panostaa tekstiin, vaan kirjoittaa sekavaa tajunnanvirtaa.

Pituus ei ole ongelma. Tekstin pituuden ja asiasisällön suhde sekä lauserakenteiden ja itse asian monimutkaisuuden suhde sen sijaan ovat.

CCMK

Well-known member
Olen tähän asti luullut, että olet vain vähän tyhmä etkä osaa kirjoittaa tuon selvemmin. Nyt selvisi, että olet myös omahyväinen idiootti, joka ei viitsi tai ymmärrä ajatella tekstiensä mahdollisia lukijoita, eikä panostaa tekstiin, vaan kirjoittaa sekavaa tajunnanvirtaa.

Pituus ei ole ongelma. Tekstin pituuden ja asiasisällön suhde sekä lauserakenteiden ja itse asian monimutkaisuuden suhde sen sijaan ovat.
Olisiko sitten pitänyt edelliseen kirjoitukseesi olla sanomatta mitään?

Tai sanoa omahyväiseksi idiootiksi kun vain kerroit mielipiteesi?

Äidinkieleni ei ollut koulussa valitettavasti myöskään vahvimpia aineitani.:(

Lisäksi yritin vain kehottaa, mutta en pakottaa yrittämään lukemaan ajatuksella ne kirjoitukseni. Lyhyempikin määrä tekstiä riittää kunhan se vain ei ole se mitä juuri sanoin eli joku ihan otsikko ja ihan pieni rivi päälle ellei käsiteltävä asia ole todella lyhyt tai kirjoitus luokkaa vastaus kysymykseen tai vastaavaa.

Viimeksi muokattu:

Googol

Well-known member
No sulla nyt näyttää olevan sellainen asenne, että itsessä tai teksteissä ei ole mitään vikaa, vaan on kokonaan lukijan vika jos ei ymmärrä tai jaksa lukea.

CCMK

Well-known member
No sulla nyt näyttää olevan sellainen asenne, että itsessä tai teksteissä ei ole mitään vikaa, vaan on kokonaan lukijan vika jos ei ymmärrä tai jaksa lukea.
Ei minulla ole sellaista asennetta.

Minä nimenomaan olen myöntänyt, että minussa ja teksteissäni on vikaa.

Eri asia jos en myöntäisi.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Missä tälläinen paikka kuin huono Suomi on?

Minun mielestä CCMK:n viestien asia katoaa hyvin usein ylikoukeroisten lauserakenteiden ja liiallisen jorinan sekaan. Punaisen langan seuraaminen on useimmissa viesteissä niin vaikeaa, että yleensä en viitsi edes yrittää.
Pahoittelut suuren suuresta kirjoitusvirheestä kun käytin kielessä isoa kirjainta. Korjasin virheeni, jotta voit lopettaa karttatyöskentelyn.

Viimeksi muokattu:

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Edelleen, pakkoko sinun on edes yrittää lukea niitä viestejä, jos tuntuu tuskaiselta etkä kykene lukemaan.

Mickey

Well-known member
Piti oikein tarkistaa, että olenko ns. asiapuolella. Ei ennen tällainen paskominen olisi onnistunut, ilmeisesti ajat ovat muuttuneet.. ei siinä, jatkakaa.

SJ

F1 asijan tuntia
Piti oikein tarkistaa, että olenko ns. asiapuolella. Ei ennen tällainen paskominen olisi onnistunut, ilmeisesti ajat ovat muuttuneet.. ei siinä, jatkakaa.
Väsymätön taisto sananvapauden puolesta on kannattanut ja nykyään täällä saa keskustella harhaisten hullujen (= moderaattorit) puuttumatta asiaan.

Antti--91

Forza Schumi
Sijainti
Turku
Kaikkein surullisinta tässä on se, että tämä foorumi on hiljentynyt valtavasti muutaman vuoden takaisesta ja erilaisissa FB-ryhmissä (esim. Moottoriurheilun Olohuone, C More) keskustelun taso on juuri tuollaista kun tuossa yläpuolella ja eri kuskien solvaamista vailla mitään argumentteja. Toisaalta ymmärrän että moni jätti tämän foorumin moderaattori(e)n käytöksen takia.

Tuntuu että tällä hetkellä netissä ei ole montaakaan suomenkielistä sivustoa, missä olisi aktiivista mutta asiapitoista keskustelua formuloista :nope:

SJ

F1 asijan tuntia
Tuntuu että tällä hetkellä netissä ei ole montaakaan suomenkielistä sivustoa, missä olisi aktiivista mutta asiapitoista keskustelua formuloista :nope:
Tuntuu siltä, että nettikeskustelu yleensäkin on hiljentynyt ihan lajiin ja palstaan katsomatta. Pienemmät palstat ovat kusseet omiin muroihinsa juuri järjettömän moderaattoritoiminnan kautta. Jälleen kerran ei vain F1-forumin ongelma vaan monessa muussa paikassa on hieman laimennettuna sama meininki, että viestejä poistellaan salaa, koska jotain kuvitteellista säännöstöä on rikottu.

Arvelen että vanhempi ikäpolvi on vain laittanut datahanskat naulaan perheellistymisen tai seniilistymisen myötä ja nuorempi ikäluokka osaa kirjoittamisen sijaan enää postata valmiita kuvameemejä watsappiin.

Mitä tulee tämän palstan ex-ylläpitoon, niin niille idiooteille ei voi vittuilla liikaa. Toivottavasti makaavat jossain laitoksessa kaulasta alaspäin halvaantuneena letku perseessä ja kituvat hitaasti.

Viimeksi muokattu:

Googol

Well-known member
Some"keskustelu" on tainnut siirtyä enemmän Twitterin ja Redditin kaltaisiin paikkoihin, vaikka varsinkaan Twitteriä ei oikein keskusteluksi voi kutsua. Foorumit ovat auttamatta viime vuosikymmeneltä, pian jo toissa vuosikymmeneltä.

SJ

F1 asijan tuntia
Some"keskustelu" on tainnut siirtyä enemmän Twitterin ja Redditin kaltaisiin paikkoihin, vaikka varsinkaan Twitteriä ei oikein keskusteluksi voi kutsua. Foorumit ovat auttamatta viime vuosikymmeneltä, pian jo toissa vuosikymmeneltä.
Suomalaisista palstoista vain tuo IO-Tech näyttää vetävän väkeä, ja sielläkin keskustelu elää lähinnä sekalaisten alueella spesifimpien alueiden näivettyessä.

IsoAhven

Well-known member
Suomalaisista palstoista vain tuo IO-Tech näyttää vetävän väkeä, ja sielläkin keskustelu elää lähinnä sekalaisten alueella spesifimpien alueiden näivettyessä.
Kyllä siellä melko aktiivinen kausi&kisaseuranta on. Ainaki keskustelijoiden määrä on ihan toista luokkaa kuin täällä. Menokin on erilainen, mikäli tottunut tän foorumin tyranniaan. Siinä sivussa sit sitä sun tätä topikkien sisällä. Lisäksi Yakin kisa-aloitukset, joista tännekki saatiin jossain vaihteessa jonkinlainen malli. Ei sitä ketä tahansa hullua kannata moderoimaan päästää omia sivujaan, menee pian tietotekniikkasivutki ohi ;)

Viimeksi muokattu:

markot

Well-known member
Ferrari ei pääse kulttuurin riippakivistä näköjään millään eroon, syyllinen on aina löydettävä vaikka auton kilpailukyky (kuten AINA) on koko teamin yhteistyön tulos (ja siten päällikön pitäisi lähteä jos jonkun).

Mersulla vastaavassa tilanteessa keskitytään antamaan kaikki mahdollinen tuki ongelmasta vastaaville, työrauha, resurssit ongelman ratkaisemiseksi jne. Ferrarilla tulee "kenkää" perseelle...

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ferrarin-ovi-alkoi-kayda-kaksi-tekijaa-siirretty-muihin-tehtaviin-uusi-kiinnitys-red-bullilta/7428112

Raikku

Well-known member
Io-Techissä(missä itse toki olen aika vakituisesti joka päivä atk/viihde-elekt/peli-asioissa) ei kuitenkaan ole oikein mitään ykkösten ulkopuolisesta (auto)moottoriurheilusta, motoGp:stä toki mutta se ei ole itseä koskaan kiinnostanut.

Tosin vaikuttaa että harvaluikuiseen joukkoon nykyään kuuluu kun vaikka GT/Nascar/Indy etc etc lajeja pyrkii seuraamaan.

IsoAhven

Well-known member
Io-Techissä(missä itse toki olen aika vakituisesti joka päivä atk/viihde-elekt/peli-asioissa) ei kuitenkaan ole oikein mitään ykkösten ulkopuolisesta (auto)moottoriurheilusta, motoGp:stä toki mutta se ei ole itseä koskaan kiinnostanut.

Tosin vaikuttaa että harvaluikuiseen joukkoon nykyään kuuluu kun vaikka GT/Nascar/Indy etc etc lajeja pyrkii seuraamaan.
Uutta toikkia vain perustaan :thumbup: