F1-Uutisia 2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spotter90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkohan missään mitään tietoa siitä ajetaanko Bahrainin kisat samalla layoutilla?
F1 had been considering the much shorter and faster outer circuit, which Ross Brawn has described as being almost an oval, but it's understood that it won't now be used. Sakhir has an alternative in the "endurance" course that was used for the 2010 Bahrain GP.
https://www.autosport.com/f1/news/151650/f1-confirms-turkish-gp-on-final-17race-schedule

Mikä se oli se joku "speedway" tms layout josta ollut pöhinää?

Shangrilan viestissä mainittu roval eli "outer circuit".
Tätä vaihtoehtoa olisin kyllä itse suonut käytettävän. Olisi tullut varmasti vauhdikas ja vähän erilainen kisa, ja erotkin olisivat voineet pysyä maltillisina kaikkien saadessa hyvän imuavun.

Ei tietenkään aio, koska hän on teeskentelijä ja hyvesignaloija.

F1:n twittertili vahvistaa, että jälkimmäinen Bahrainin kisa ajetaan sekä illalla että tuolla outer circuitilla. Voi olla aika huikea kisa, kierrosajat todennäköisesti alle minuutin.

Jos mun matikka ei ole pahasti väärässä niin kisan pitäisi olla 84 kierrosta.

F1:n twittertili vahvistaa, että jälkimmäinen Bahrainin kisa ajetaan sekä illalla että tuolla outer circuitilla. Voi olla aika huikea kisa, kierrosajat todennäköisesti alle minuutin.

Jos mun matikka ei ole pahasti väärässä niin kisan pitäisi olla 84 kierrosta.
Rataprofiili:

XzZ9c3Qy

Mahtihomma! Onneksi näin, kaksi normi-Bahrainia olisikin ollut aika tylsää.

Koronan takia F1:ssä uskalletaan kokeilla juttuja, joita olisi pitänyt kokeilla jo aikoja sitten. Ja ajetaan radoilla, joilla olisi pitänyt ajaa jo aiemminkin.
Hienoja juttuja kaiken kaikkiaan. :)

Mulle tulee lähinnä sellainen ajatus mieleen tuosta Bahrainin kakkosradasta, että koskahan viimeksi molemmat Ferrarit ovat jääneet kahdella kierroksella kisan voittajalle?