- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13783
Ei oo valkoista viivaa, kartion oikealta puolelta meni, ajassa 04:46
Noniin se on sitten sillä selväSillä videolla taisi näkyä missä oli Norriksen ja Hamiltonin kisan loppu radioineen.
Ei oo valkoista viivaa, kartion oikealta puolelta meni, ajassa 04:46
Noniin se on sitten sillä selväSillä videolla taisi näkyä missä oli Norriksen ja Hamiltonin kisan loppu radioineen.
Ihan selvästi ajoi varikolle johtavan valkoisen viivan yli, mutta ei kai siinä sitten.Noniin se on sitten sillä selvä
Sen katkoviivan yli pitääkin tulla varikolle. Myös Norris tuli oikein sisään mutta ajautui sen jälkeen niiden valkosten viivojen yli.Ihan selvästi ajoi varikolle johtavan valkoisen viivan yli, mutta ei kai siinä sitten.
Jeps ja tätä ihmettelee myös herra Alonso.Vasseur vaatii tasapuolisuutta sääntöihin. Ihmettelee, miksei Norris saanut varikkoviivojen ylityksestä rangaistusta. Kun kerran sääntökirjan mukaan näin olisi pitänyt toimia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kimi-raikkosen-pomolta-tulikivenkatkuinen-palaute-tuomaristolle-saa-kaikki-nayttamaan-tyhmilta/8249314#gs.cmemzn
Milloinkohan varikkoviivojen ylityksestä tuli rangaistavaa? Kenelläkään tästä tietoa? Ja miksi siitä tuli rangaistavaa? Vielä 1990- luvulla varikkoviivoja ylitettiin surutta. Kuten tässä kauden 1998 Nurburgringin GP:ssä, jossa Häkkinen juhli riemukkaasti voittoa. Nykyään tästä videolla 1min14s kohdalla näkyvästä tilanteesta tulisi rangaistus.
Jep. Brittikuljettajia helposti suositaan. Lajin kotimaahan on Britannia.Jeps ja tätä ihmettelee myös herra Alonso.
Rankun paikkahan se olis selvästi ollut, eli ei mennä sääntöjen mukaan kaikkien kohdalla.
Tilannenopeus oli liian suuri, joten kuskin oma moka...
Tsunodalle kyllä kehdattiin antaa 2 rankkua samasta aiheesta samassa kisassa, ööö...
https://www.is.fi/formula1/art-2000008318032.html?utm_source=highfi&utm_medium=rss&utm_campaign=generic
Käykö Valtterille ohraisesti? Oli tulossa Vasserin talliin ja nyt saattaa vaihtua pomo... tässäkö syy miksi 2. Kuljettajaa ei ole julkaistu.Michael Andrettin johtama sijoitusryhmä ostamassa enemmistön Sauber-tallin omistuksesta.
https://www.racefans.net/2021/10/08/andretti-tipped-to-take-majority-stake-in-saubers-f1-team/
Toi olis kyllä Valen kannalta aika paskaa...Käykö Valtterille ohraisesti? Oli tulossa Vasserin talliin ja nyt saattaa vaihtua pomo... tässäkö syy miksi 2. Kuljettajaa ei ole julkaistu.
Huhut kaupasta kiihtyvät edelleen. Hertaa ollaan istuttamassa toiselle penkilleMichael Andrettin johtama sijoitusryhmä ostamassa enemmistön Sauber-tallin omistuksesta.
https://www.racefans.net/2021/10/08/andretti-tipped-to-take-majority-stake-in-saubers-f1-team/
Luottamus tallipäälikköön varmaan todella tärkeää Andrettille jos sarjaan liittyy. sanoisin että Rob Edwards (pitkäaikainen Andrettin työntekijä jenkeistä) tai Roger Griffiths (Formula E Tiimin tallipäälikkö ja Britti) ovat vahvoilla jos Vasseur heivataan ulos. Michael Andrettia tuskin paljon kiinnostaa Bottas kun Hertalla tulee todennäköisesti olemaan tarpeeksi superlisenssipisteitä Formula Ykkösiin ensi kauden jälkeen. (tarvitsee 12 pistettä ensi kaudella superlisenssiin)No eiköhän Andretin tavoite olisi menestyä. Kuka olisi Valtteria parempi vaihtoehto Alfalle? Tuskin Andretti itse tallipäälliköksi ryhtysi, vai huseeraako se jokaisen sarjan tallipäällikkönä? Eiköhän Vasseur saisi jatkaa. Muuttuuko talli sitten Andretiksi ja Alfa heivataan pihalle. Veikkaan, että vain huhu.
Huhut kaupasta kiihtyvät edelleen. Hertaa ollaan istuttamassa toiselle penkille
Siinä onkin tekemistä löytää jenkkejä, jotka pärjäisivät F1:ssä. Tällä hetkellä paikallisen Indycar-sarjan taso on sitä luokkaa, että 45-vuotias Nascar-koppiautomestari virittelee debyyttiään ensi kaudeksi... Ja sielläkin aika suuri osa kuljettajista on ulkolaisia.Se on selvää että jos talli myydään Andretille niin toista autoa ajaa aina jenkki...
mitä sinä selität? Kannattaisi tehdä edes vähän taustatyötä ennen kuin menee täysiä valheita ja epätosia kirjoittelemaan. Sori mutta asiavirheen luokka on samalla tasolla kuin jonkun klikkibaitti lehden autourheiluartikkeliTällä hetkellä paikallisen Indycar-sarjan taso on sitä luokkaa, että 45-vuotias Nascar-koppiautomestari virittelee debyyttiään ensi kaudeksi... Ja sielläkin aika suuri osa kuljettajista on ulkolaisia.
Voisinhan minä sen sijaan myös kirjoitella täysiä epätosia monella asiavirheellä, jotka eivät perustu mihinkään faktoihin. Sori täytyi korjauttaa koska jutun taso meni niin roskalehtien klikkiartikkeli tasolle.Kylläpäs meni burgerihomolla tunteisiin nyt.
Eiköhän Andretin vetovoima ole vain Amerikan mantereella. Euroopassa vetovoima on pientä saati Aasiassa. Andretti tietää omasta kokemuksestaan myös, että Indy kuskit eivät välttämättä menesty ykkösissä. Tallitoveriksi voi tulla joku jenkki. Gene Haasillakaan ei ole ajanut yhtään jenkkiä.Luottamus tallipäälikköön varmaan todella tärkeää Andrettille jos sarjaan liittyy. sanoisin että Rob Edwards (pitkäaikainen Andrettin työntekijä jenkeistä) tai Roger Griffiths (Formula E Tiimin tallipäälikkö ja Britti) ovat vahvoilla jos Vasseur heivataan ulos. Michael Andrettia tuskin paljon kiinnostaa Bottas kun Hertalla tulee todennäköisesti olemaan tarpeeksi superlisenssipisteitä Formula Ykkösiin ensi kauden jälkeen. (tarvitsee 12 pistettä ensi kaudella superlisenssiin)
Andrettiksi todellakin tiimin nimi tulee muuttumaan jos liike tapahtuu niin nopeasti kuin mahdollista. Vetovoima jonka Michael Andretti saa Andretti nimellä on ihan omaa luokkaansa, Siihen vielä Legendaarinen Mario Andretti matkustamaan tiimin mukana viihdyttämässä sponsseja niin rahoittajat pysyy tyytyväisinä kun pääsevät ottamaan kuvia heidän lapsuuden sankarinsa kanssa.
Millä markkina-alueella F1 on halunnut lyödä läpi todella kauan ja on juuri ja juuri rajoilla lyödä läpi todenteolla, ellei ole jo hiukan lyönyt läpi? Jenkeissä. Andretti on yhä todella vetävä nimi Jenkeissä, Jenkeille oma tiimi ja tallin nimeksi "Andretti Alfa Romeo Racing" jos Alfa pysyy mukana jossain muodossa (nyt menee jo säälittävän mutuilun puolelle mutta antaa mennä), Sitten vanha Mario Andretti jenkkilään Alfa Romeon Ambassadoriksi TV mainoksiin että Alfat alkaisi myymään Jenkkilässäkin.Eiköhän Andretin vetovoima ole vain Amerikan mantereella. Euroopassa vetovoima on pientä saati Aasiassa.