F1-Uutisia 2021

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
Nico Rosbergilla on ollut etu ajaa kahden F1-historian menestyneimmän kuljettajan, kahden seitsemänkertaisen maailmanmestarin, Michael Schumacherin ja Lewis Hamiltonin, tiimikaverina.

Nico on itsekin maailmanmestari, mutta nyt hän vertailee mielenkiintoisesti kahta suurta mestaria, Michaelia ja Lewistä, keskenään.

Kumpi on parempi, Hamilton vai Schumacher? Nico Rosberg paljasti mielipiteensä: ”Jos katsotaan lahjakkuutta...” https://www.is.fi/formula1/art-2000008345216.html

f1-chinese-gp-2012-pole-sitter.jpg
 
Viimeksi muokattu:

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Nico Rosbergilla on ollut etu ajaa kahden F1-historian menestyneimmän kuljettajan, kahden seitsemänkertaisen maailmanmestarin, Michael Schumacherin ja Lewis Hamiltonin, tiimikaverina.

Nico on itsekin maailmanmestari, mutta nyt hän vertailee mielenkiintoisesti kahta suurta mestaria, Michaelia ja Lewistä, keskenään.

Kumpi on parempi, Hamilton vai Schumacher? Nico Rosberg paljasti mielipiteensä: ”Jos katsotaan lahjakkuutta...” https://www.is.fi/formula1/art-2000008345216.html

Näytä liitetiedosto 1435
Rosberg siis vastasi arvostavansa tallikavereistaan eniten Mark Webberiä. Jos jaat linkin, niin kerro sitten asiallisesti, mistä jutussa on kyse ja miksi se on mielestäsi jakamisen arvoinen.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
Rosberg siis vastasi arvostavansa tallikavereistaan eniten Mark Webberiä. Jos jaat linkin, niin kerro sitten asiallisesti, mistä jutussa on kyse ja miksi se on mielestäsi jakamisen arvoinen.
Enkös minä juuri näin tehnytkin? Kerroin mistä jutussa on kyse. Eli että Nico vertailee kahta multimestari-tiimikaveriaan toisiinsa. Mielestäni jakamisen arvoinen, sillä Nico kummankin entisenä tiimikaverina on varmasti tehnyt havaintoja kummastakin sekä Michaelista että Lewisistä
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
879
Enkös minä juuri näin tehnytkin? Kerroin mistä jutussa on kyse. Eli että Nico vertailee kahta multimestari-tiimikaveriaan toisiinsa. Mielestäni jakamisen arvoinen, sillä Nico kummankin entisenä tiimikaverina on varmasti tehnyt havaintoja kummastakin sekä Michaelista että Lewisistä
Ei varmaan siitä ole erimielisyyttä etteikö moisen uutisen voisi jakaa, mutta ainakin itseä kuten varmasti monia muitakin ärsyttää ns. klikkihuoraus mitä vaikkapa maikkari tuossa harrastaa, niin itse katson että olisi kohteliasta jakaa se klikkihuorauksen taakse kätketty sisältö muillekin jos referoi uutista. Itse ainakin pyrin jo ihan periaatteen vuoksi välttelemään kovin paskasti otsikoitujen uutisten klikkailua, sillä en halua olla osaltani myötävaikuttamassa siihen kehitykseen että luetuimmat uutiset olisivat noita toimittajien halpamaisia klikkihuorauksia ja kaikki otsikoinnit tulevaisuudessa tasoa "Nico Rosberg avasi suunsa entisistä tallikavereistaan - ja mitä sitten tapahtuikaan!? Sexiwau, katso kuvat!!"
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Enkös minä juuri näin tehnytkin? Kerroin mistä jutussa on kyse. Eli että Nico vertailee kahta multimestari-tiimikaveriaan toisiinsa. Mielestäni jakamisen arvoinen, sillä Nico kummankin entisenä tiimikaverina on varmasti tehnyt havaintoja kummastakin sekä Michaelista että Lewisistä
Et tehnyt. Jätit jutun ytimen kokonaan referoimatta ja sen sijaan turvauduit klikkihuoraamiseen.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
Et tehnyt. Jätit jutun ytimen kokonaan referoimatta ja sen sijaan turvauduit klikkihuoraamiseen.
Jutussa Nico nostaa Hamiltonin lahjakkaammaksi. Mutta Schumacher on paljon kovempi tekemään työtä, ja haki rajojaan koko ajan. Schumacherin fysiikka oli uskomaton. Schumacher myös motivoi koko tiimiä nostamaan suoritustaan koko ajan, ja kutsui heitä mukaansa myös pyöräilylenkeille
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Andrettin Sauber-kaupat ovat ilmeisesti menneet jäihin, raportin mukaan itse kauppasummasta olisi päästy sopuun mutta Sauber olisi vaatinut Andrettilta 250 miljoonan lisävakuuksia tiimin jatkon turvaamiseksi siltä varalta, että kauppa olisi vaikuttanut sponsorisopimuksiin.
...sponsorisopimuksiin vai ehkäpä maksukuskisopimuksiin. :rolleyes::cautious:

Guanyu Zhou'n kymmenien miljoonien arvoinen diili julkistettaneen pian.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
...sponsorisopimuksiin vai ehkäpä maksukuskisopimuksiin. :rolleyes::cautious:

Guanyu Zhou'n kymmenien miljoonien arvoinen diili julkistettaneen pian.
Yllättävän pitkälle on kyllä Alfa Romeon kuskipäätös venynyt. Tosin ymmärtää, että oli isompi kuvio takana
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2906
https://the-race.com/formula-1/andretti-will-not-buy-into-sauber-alfa-romeo-f1-team/Andrettin Sauber-kaupat ovat ilmeisesti menneet jäihin, raportin mukaan itse kauppasummasta olisi päästy sopuun mutta Sauber olisi vaatinut Andrettilta 250 miljoonan lisävakuuksia tiimin jatkon turvaamiseksi siltä varalta, että kauppa olisi vaikuttanut sponsorisopimuksiin.
Toi oli mun mielestä hyvä vaatimus, että joutuu tallettamaan 250m€ turvaamaan tallin toiminta tulevina vuosina. Takuuna 50m€/vuosi viiden vuoden ajan, ei kuitenkaan ole mikään älyttömän paha tässä lajissa ja jos ostaja ei ole sitä valmis satsaamaan, niin voikin jäädä katselemaan muiden ajoja. Jos sitä ei olisi tarvittu, niin ostaja olisi kait saanu sen nostaa itse pois.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
879
...sponsorisopimuksiin vai ehkäpä maksukuskisopimuksiin. :rolleyes::cautious:

Guanyu Zhou'n kymmenien miljoonien arvoinen diili julkistettaneen pian.
Eräänlainen sponsorisopimushan se on maksukuskisopimuskin.

Vasseurhan kieltäytyi kommentoimasta koko huhuaikana tuota asiaa mitenkään muuten, mutta myönsi että tallin omistajuus vaikuttaa myös kuskipäätöksiin.
 
Ylös