Itse ainakin tiesin tuon, itseäni on kyllä näinä vuosina kiinnostanut myös mitä hännilläkin tapahtuu ja vanhempina päivinä tapahtui usein vielä paljon nykyistäkin enemmän.Uusintalähdössä Sargeant veti myös hännillä jonkun konttiin ihan surutta, enkä tiedä edes kuinka moni oli tästä tietoinen kun ei ketään kiinnosta mitä hännillä tapahtuu. Ja tosiaan eihän tuota tapausta edes tutkittu.
Sargeantin osuma De Vriesiin jäi isomman mällin varjoon. Haastikessa Logan totesi, että etujarrut menivät polkimelle painatessa lukoon ja tämä aiheutti kolarin.Uusintalähdössä Sargeant veti myös hännillä jonkun konttiin ihan surutta, enkä tiedä edes kuinka moni oli tästä tietoinen kun ei ketään kiinnosta mitä hännillä tapahtuu. Ja tosiaan eihän tuota tapausta edes tutkittu.
Aika hankala on ennustaa nousua vielä tänä vuonna, koska Mese on RB systeemin aeron kanssa 1- 1,5 vuotta muita tämän kehityksessä jäljessä. Toki paljon on oppinut matkalla varmasti myös muiden systeemejä analysoidessaan, mutta opettelua riittää varmasti niin paljon, että tuskin mitään vakavastiotettavaa uhkaa RBlle tulee.Mercedes aikoo uudistaa autoaan huomattavasti Imolan kisaan . Saa nähdä, nostaako uudistukset tiimin takaisin jopa voittotaistoon.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toto-wolff-vahvisti-f1-jatti-mercedes-tekee-merkittavia-muutoksia-autoonsa/8672862#gs.uvktas
No 2020 olivat kuljettajien mm-pisteissä 8. (LEC) ja 13. (VET). Viime kaudella 2. (LEC) ja 5. (SAI).Ferkun ohi varmasti, kun nämä kyntävät kehnommin kuin pariin kymmeneen vuoteen, mutta AM onkin jo taas eri juttu.
Britit teki vastaavan uutisen jo kuukausi sitten.https://www.iltalehti.fi/formulat/a/eced9aba-5fcb-4c3b-852d-302a7258a45e
Taas mennään. Eikö nyt helpompaa olisi vain yksinkertaisesta laskea renkaiden määrä 13 -> 11.
Käyttäkää edelleen mitä haluatte mutta kokonaismäärä pienenee.
Miten niin ei pysy? Helposti ymmärrettävä sääntö. Mikä kohta oli vaikea ymmärtää?Eihän näistä pysy kukaan kärryillä.
Se kun kesken kautta heitellään näitä kaiken maailman kikkakolmosia ja keinotekoisia sääntöjä sinne tänne. Yleensä silloin säännöt menee metsään kun satunnaiskatsoja joutuu jatkuvasti ihmettelemään että mitä ihmettä tapahtuu. Tällä lajilla tätä tapahtuu jatkuvasti.Miten niin ei pysy? Helposti ymmärrettävä sääntö. Mikä kohta oli vaikea ymmärtää?
Mikä on peräpään tallien mahdollisuus saada lottovoitto sprinttiaika-ajosta vrt. Normi aika-ajo?Paskaa kaikki uudet uudistukset, varsinkin sprintti juttu. Koko sprintin ainoa mielenkiinto ja tarkoitus on järjestää gridi sunnuntain oikeaan osakilpailuun. Se on Sprintti aika-ajo. Nyt kun tuolla ei ole siihen vaikutusta niin mikä on tämän turhakkeen pointti?
Mitähän pahaa perinteiset fanit ovat F1 sarjalle tehneet kun niistä pitää yrittää hankkiutua väkisin eroon.
Lyhyesti kiteytettynä, perinteinen fani ei tuo rahaa pöytään yhtä paljon, mitä tässä Netflix-fanikunnassa on potentiaalia.Mitähän pahaa perinteiset fanit ovat F1 sarjalle tehneet kun niistä pitää yrittää hankkiutua väkisin eroon.