10§ Törkeä kunnianloukkausTiedä sitten miten esim. rikosilmoitus auttaisi? Poliisin olisi kuitenkin pakko tutkia se. Tehtiinhän sm-liigan tappeluistakin rikosilmoitus, miksei siis tästä voisi?
Vaikka fyysistä tämä ei olekkaan, mutta luulisi tuon olevan vaikka sitten herjaamista.
valitettavasti mulla ei ole munaa tehdä itse julkisen sanan neuvostoon kirjallista valitusta, toivoisin että joku hoksais tehdä.10§ Törkeä kunnianloukkaus
Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa
1) rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville taikka
2) aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa
ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Lähde: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2000/20000531?search%5Btype%5D=pika&search%5Bpika%5D=kunnianloukkaus
Päättyköhän samalla Kimin ja maikkarin yhteistyö:thumbfh: Itse en ainakaan jatkaisi jos on tuommosen uutisen laittanut sivuille ilman tarkastusta koko asiaan ja Kimillä tuskin on vaikeuksia saada sponsoreitaHah, taisi mennä myös MTV3 potkaisemaan omaan jalkaansa tuossa Kimi vs. pikkutyttö -uutisoinnissa. Vielä aamupäivällä oli niidenkin etusivulla iso uutinen ja täsmälleen samalla otsikolla kuin Iltahöpönpöpön roskauutisessa. Nyt näyttää koko artikkeli hävinneen hevonkuuseen.
Keltaisen lehdistön toimittajien tehtävänä nähtävästi on kirjoittaa elämää suuremmista menestystarinoista. Tai sitten kun niitä ei ole saatavilla, kaataa kuraa "antisankareiden" niskaan keinolla millä hyvänsä.Siis aivan uskomatonta miten Kimiä pitää tuostakin puukottaa, toimittajat väittää että Kimi on tönäissyt lapsen kumoon mutta tosiasiassahan lapsi törmää tuon naisen kansioon Ja vaikka se videolla näkyy selvästi niin SILTI pitää asia vääntää aivan toisin
Noniin, löytyihän sieltä joku viritys. Poistoon vaan tollaset, tämän kaudenhan piti olla puhtaasti ilman luistonesto virityksiä.
iskä ehti ensinhttp://www.youtube.com/watch?v=VGvoGqB-j_U
Aika huonoa käytöstä Räikköseltä kyseisessä tilanteessa vaikka ymmärrän, että kiireisenä viikonloppuna kiire on kova ja ihmisiä pyörii jatkuvasti jaloissa. Itse olisin nostanut vaavelin pystyyn ja antanut nimmarin.