F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kessel

Well-known member
Liittynyt
13.1.2001
Viestit
1575
Sijainti
Tampere
Haug korosti McLarenin suomalaisperinteitä, http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/08/682847
Meillä on ollut paljon suomalaisia. Mika voitti meillä maailmanmestaruuden ja ajoi myöhemmin DTM:ssä. Kimi oli meillä viisi vuotta ja nyt Heikki. Meillä on hyvät perinteet. Toivon kaikkien suomalaisten ostavan nyt Mercedes-Benzin, koska me tuemme suomalaisia, joten suomalaisten pitäisi tukea meitä, Haug sanoi MTV3:lle.

Se meni nyt mersun ostoksi :D
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Mitä tapahtui Häkän toiselle mestaruudelle?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mitä tapahtui Häkän toiselle mestaruudelle?
Katosi käännöksessä. "Mika being world champion" sanoi Haug. Maailmanmestariksi tituleeraaminen ei ota kantaa mestaruuksien lukumäärään.
 
Viimeksi muokattu:

-Teme-

Vormulaattori
Liittynyt
12.10.2002
Viestit
3257
Sijainti
F1-fanikatsomo
Eipä edellinenkään fertsun maailmanmestarikuljettaja viettänyt pahemmin aikaansa baareissa ym turhissa tapahtumissa vaan keskittyi autonsa parantamiseen ja perheeseensä.

Ja tulokset ovatkin kaikkien tiedossa...:ahem:
Nykyisillä säännöillä ei ole enää mahdollista ajaa niin paljon ratatestejä kuin mainittu ed.mestari ajoi. Kävihän Michael joku vuosi testaamassa kesken monaco viikonlopun (perjantaina) kun olivat pistäneet uutta vähän testattua osaa torstain harjoituksiin ja Michael ei ihan ollut tyytyväinen säätöihin joten piti käydä tehtaalla vähän ajamassa lisätestejä.
Uskoisin kyllä että Kimikin vetäisi tehtaan rataa ympäri jos testirajoitusta ei olisi.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Haug korosti McLarenin suomalaisperinteitä, http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/08/682847
Meillä on ollut paljon suomalaisia. Mika voitti meillä maailmanmestaruuden ja ajoi myöhemmin DTM:ssä. Kimi oli meillä viisi vuotta ja nyt Heikki. Meillä on hyvät perinteet. Toivon kaikkien suomalaisten ostavan nyt Mercedes-Benzin, koska me tuemme suomalaisia, joten suomalaisten pitäisi tukea meitä, Haug sanoi MTV3:lle.

Se meni nyt mersun ostoksi :D
Taidan pysyä BMW:ssäni.... :tongue:

Mersulta tulee niin huonoa palikkaa...
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Tietääkseni Räikkönen paiskoo samallalailla hommia kuin muutkin, ei se Schumikaan aina ollut insinöörien- tai auton kimpussa. Eikö Hämis enemmänkin harrasta niitä kissanristiäisiä? ;)
No yleinen käsitys on kyllä täysin päinvastainen. Kimi nimenomaan katoaa paikalta heti kun voi siinä kun Schumi vietti aikaa inssien kanssa iltamyöhälle asti ja poissaollessaankin soitteli ja kyseli asioista...
 

Läskipää

Well-known member
Liittynyt
28.1.2008
Viestit
108
No yleinen käsitys on kyllä täysin päinvastainen. Kimi nimenomaan katoaa paikalta heti kun voi siinä kun Schumi vietti aikaa inssien kanssa iltamyöhälle asti ja poissaollessaankin soitteli ja kyseli asioista...
Niinpä. "Yleinen käsitys". Mistähän tämä yleinen käsitys muodostuu. Täällä kirjoittelevien esiteini-ikäisten vesipäiden kirjoituksista?:D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Niinpä. "Yleinen käsitys". Mistähän tämä yleinen käsitys muodostuu. Täällä kirjoittelevien esiteini-ikäisten vesipäiden kirjoituksista?:D
Kimin aktiivisuudesta radalla ja tehtaalla saa erilaisen kuvan kuin Schumista sai. Koska yksinkertaisesti siitä on vähemmän uutisointia kuin Schumin jatkuvasta ravaamisesta Maranellossa ja muusta omistautumisesta tallille. Tuskin italialaiset toimittajat tahallaan pimittävät tietoa Kimin paikallakäynneistä.
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Ihmiset tekee työtään eri tyylillä. Mä en usko, että Kimiä jaksaa kiinnostaa istua inssien kanssa yömyöhään tai ravata tehtaalla. Se erotti Schumin juurikin monesta muusta kuljettajasta, että se jaksoi omistautua niin täydellisesti. MUTTA, onpa tuo Kimikin voittanut mestaruuden omalla tyylillään, joten mitä valittamista? Antaa Kimin tehdä asiat niinku ite parhaaksi näkee. Kimi tuskin muutenkaan on kelannut päätyvänsä Schumiksi Schumin paikalle, joten tuskin tyskentelytavatkaan samat voi olla. Ja tarviiko muka olla? Ei mielestäni.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Ihmiset tekee työtään eri tyylillä. Mä en usko, että Kimiä jaksaa kiinnostaa istua inssien kanssa yömyöhään tai ravata tehtaalla. Se erotti Schumin juurikin monesta muusta kuljettajasta, että se jaksoi omistautua niin täydellisesti. MUTTA, onpa tuo Kimikin voittanut mestaruuden omalla tyylillään, joten mitä valittamista? Antaa Kimin tehdä asiat niinku ite parhaaksi näkee. Kimi tuskin muutenkaan on kelannut päätyvänsä Schumiksi Schumin paikalle, joten tuskin tyskentelytavatkaan samat voi olla. Ja tarviiko muka olla? Ei mielestäni.
Juuri noin.

Ja luulisi ihmisten vähitellen jo omaksuvan sen informaation jyväsen, että talleilla on rajattu määrä testejä käytettävissä. Itse asiassa on ollut jo jokusen vuoden. Eli aika turhaa Kimin on radan laidalle mennä mekaanikkojen kanssa seurustelemaan. Veikkaan että kaikenlaiset henkilökunnan kättelyt ja muut vastaavat on muutenkin suunnattu enemmän lajia seuraaville katselijoille, jotka voivat sitten ihastella, että: "Toi saa monta milliä vuodessa palkkaa ajamisesta ja silti se kättelee noita muita heppuja tuolla tolleen, vau!" Enkä usko, että tallien henkilökunta kaipaa kukkapuskia ja ryhmähaleja läheskään siinä määrin kuin huippumallit muotinäytöksissä.
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Ihmiset tekee työtään eri tyylillä. Mä en usko, että Kimiä jaksaa kiinnostaa istua inssien kanssa yömyöhään tai ravata tehtaalla. Se erotti Schumin juurikin monesta muusta kuljettajasta, että se jaksoi omistautua niin täydellisesti. MUTTA, onpa tuo Kimikin voittanut mestaruuden omalla tyylillään, joten mitä valittamista? Antaa Kimin tehdä asiat niinku ite parhaaksi näkee. Kimi tuskin muutenkaan on kelannut päätyvänsä Schumiksi Schumin paikalle, joten tuskin tyskentelytavatkaan samat voi olla. Ja tarviiko muka olla? Ei mielestäni.
Joo, valitettavasti Kimi itse päättää, mikä häntä kiinnostaa ja kuinka paljon. Jos ei kiinnosta käydä esim. tehtaalla tai ajaa simulaattoria, niin miksi miksi tekis niin, ei ne sen enempää rahaa maksais kuitenkaan :D
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Kyllä mä silti uskon, että Schumin kukkakimpuista ja kellolahjoista oli se tietty henkilökohtanen bonus, että hommat hoitu aikasta mukavasti ja kitkattomasti. Mutta senkin täytyy olla luontevaa. Se oli Schumin tapa hoitaa asioita, mutta ei varmastikaan Kimin. Silti mun ymmärtääkseni Kimin kanssa työnkentely on ollut ihan ok tallin henkilökunnan mielestä.

Kyllähän ne hekilökunnan kättelyt on toisaalta tietoista showtakin, mutta toisaalta taas ihan aitoakin käytöstä. Sellaista harrastakoon se kelle se sopii. Se jolle ei, niin keskittyköön ajamiseen. :wink:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Kyllä mä silti uskon, että Schumin kukkakimpuista ja kellolahjoista oli se tietty henkilökohtanen bonus, että hommat hoitu aikasta mukavasti ja kitkattomasti. Mutta senkin täytyy olla luontevaa. Se oli Schumin tapa hoitaa asioita, mutta ei varmastikaan Kimin. Silti mun ymmärtääkseni Kimin kanssa työnkentely on ollut ihan ok tallin henkilökunnan mielestä.
Että noita kukkapuskia on siis Schumi henkilökunnalle antanut?

Omassa viestissäni lähinnä lainasin "Todella upeeta" -sarjan jaksoa, jossa Edina kommentoi Persianlahden sodan onnistumista jos olisi pitänyt halailla sotilaita joka välissä ja jaella kukkapuskia ja koko homma sovittaa japanilaisen avant-garde musiikin ja rapin tahtiin. :)

edit. Ja tsorge, aika pahasti mennään F1-uutisista syrjään nyt tässä. Ei liene internetin keskusteluissa ennen aiheen vierestä keskusteltukaan että sikäli kyllä ihan jännä kokemus :confused:.
 
Viimeksi muokattu:

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
En mä suoranaisesti kukkakimpuista tiedä, mutta lahjoja ainakin mies on aika paljon antanut. Siis synttäri- ym. päivinä jne.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Miss Piggyn pitäisi ymmärtää, ettei me urhot mistään kukkakimpuista perusta. :ahem: Menee jo homoilun puolelle. Ei siinäkään mitään pahaa ole, mutta ei meitä kukkakimput silti kiinnosta. Kyllä mulla ainakin yrjö lentäis, jos joku Sumi tai Kimi tulis jotain kukkapuskia ojentelemaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Miss Piggyn pitäisi ymmärtää, ettei me urhot mistään kukkakimpuista perusta. :ahem: Menee jo homoilun puolelle. Ei siinäkään mitään pahaa ole, mutta ei meitä kukkakimput silti kiinnosta. Kyllä mulla ainakin yrjö lentäis, jos joku Sumi tai Kimi tulis jotain kukkapuskia ojentelemaan.
Mulla ei olisi mitään sitä vastaan, että Kimi tai Schumi toisi mulle kukkapuskan. Voisin sitten välittää sen edelleen paremmalle puoliskolle ja saisin ehkä muutaman possuilun anteeksi sen ansiosta.

Sori edelleen off-topikkeilu, yritän välttää vastaisuudessa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös