jarpola
Well-known member
Hang'n around..Kukaan, ilmeisesti mies itse mukaanlukien ei vain tunnu tietävän mitä.
Hang'n around..Kukaan, ilmeisesti mies itse mukaanlukien ei vain tunnu tietävän mitä.
Ainakin tuossa tapauksessa siksi, että seuraavasta kaudesta oli sopimus. Riippumatta siitä, tahtooko kuljettaja ajaa, täytyy tallin maksaa mikäli kuski ei ole sopimusta rikkova osapuoli.Samaa tasoa kuin Toyota+Mika Salo kuviot aikanaan, ensin Salo kertoili nähneensä 2003 auton piirrustukset ja olevansa todella innoissaan kunnes sitten Spassa kertoi, että "olen helpottunut ettei tarvitse enää ajaa, itseasiassa haluaisin ulos jo nyt" ja "Toyota maksaa kyllä ensi vuodesta hyvän korvauksen". Miksi talli maksaisi kuljettajalla, joka haluaa olla ajamatta, siitä että hän EI aja? :doubtful:
Esim. "karenssin" vuoksi. Kuski (tai inssi tai joku muu tallin henkilö) ei voi mennä tuoreiden tietojensa kanssa kilpailijalle, koska on vielä virallisesti työsuhteessa. Kun lopulta voi, on tiedot jo vanhentuneet.Samaa tasoa kuin Toyota+Mika Salo kuviot aikanaan, ensin Salo kertoili nähneensä 2003 auton piirrustukset ja olevansa todella innoissaan kunnes sitten Spassa kertoi, että "olen helpottunut ettei tarvitse enää ajaa, itseasiassa haluaisin ulos jo nyt" ja "Toyota maksaa kyllä ensi vuodesta hyvän korvauksen". Miksi talli maksaisi kuljettajalla, joka haluaa olla ajamatta, siitä että hän EI aja? :doubtful:
Kyllä menee Piiska-Maxin jutut hakoteille. Voisi tulla aika kato autotehtaitten osallistumisessa sarjaanHeh, Mosley.
Kyllä jotenkin nyt harmittaa, että Mosley selvisi piiskaleikeistään. Alkavat nämä jutut menevään koko ajan hullumpaan suuntaan.
Kas kun ei siirrytä samalla yhteen rungon valmistajaan.Heh, Mosley.
Kyllä jotenkin nyt harmittaa, että Mosley selvisi piiskaleikeistään. Alkavat nämä jutut menevään koko ajan hullumpaan suuntaan.
Tuleva liittokansleri :alppu:Kukaan, ilmeisesti mies itse mukaanlukien ei vain tunnu tietävän mitä.
Mosley laskee että säästää piiskauskuluissa kun ei enään vartioille tarvi maksaa. Koko paddock on valmis pian hommaan ilmaiseksi...Heh, Mosley.
Ei oikeastaan. AtlasF1:n nimimerkki AFCA käänsi alkuperäisen haastattelun.Tuon L'Equipe -lehden Mosley-haastattelu olisi kiva nähdä kokonaisuudessaan. Taidettu tuo kommentti vähän irrottaa asiayhteydestään.
Ja minulle yritetään vakuuttaa, että viimeiseksi jäänyt Champ Car oli kuollut idea syntyessään. FIA:n presidentti tuntuu olevan kovasti eri mieltä, vaikkei hän sitä tietenkään voi suoraan sanoa.Max Mosley sanoi:I myself am in favour of having a single powerplant.
Heh hehKimi PR-mieheksi hoitamaan mediasuhteita.
Kiitos.Ei oikeastaan. AtlasF1:n nimimerkki AFCA käänsi alkuperäisen haastattelun.
Enpä sinänsä ole erimieltä.- Jos minä olisin tallipäällikkö, palkkaisin Kubican. Miksi? Siksi, että hän oli aina nopein, jopa kartingissa, kun hän ajoi (Lewis) Hamiltonia ja (Nico) Rosbergia vastaan, tähti kertoi Sport Bild –lehden haastattelussa.
Olisikohan Sato tarpeeksi kokenut Buemin tallikaveriksi? :doubtful:Buemi Toro Rossolle Samalla ovenavauksella Bourdais ulos tallista?"- Sen jälkeen, mitä olemme nähneet tällä viikolla, olen sitä mieltä, että voimme riskillä ottaa Sebastienin kuskiksemme vuonna 2009, kunhan löydämme kokeneen kuskin hänen rinnalleen. Voitte pitää sitä virallisena asiana, Tost sanoi Le Matin –lehden mukaan."
Taisi vaan Hamilton pärjätä Kubicaa paremmin.Uutinen ja uutinen mut jos Alonso olisi tallipäällikkö, niin hän ottaisi kuskiksi Kubican urheiluviikon "uutisen" mukaan.
Jos minä olisin tallipäällikkö, palkkaisin Kubican. Miksi? Siksi, että hän oli aina nopein, jopa kartingissa, kun hän ajoi (Lewis) Hamiltonia ja (Nico) Rosbergia vastaan, tähti kertoi Sport Bild –lehden haastattelussa.
Enpä sinänsä ole erimieltä.
Tietoa ei ole, mutta tuo asiantila on kuultu aikaisemminkin jonkun suusta. Siis että Kubica oli kolmikosta nopein kartingissa.Sinänsä mulla ei kyllä ole tietoa miten herrat ajelivat kartingissa, johon Alonso viittaa. Onko kellään tietoa?