Hookah
Elämäntapaintiaani
Ronia on helppo syyttää suosimisista, mutta tosiasiassahan mies on ollut melko tasapuolinen pitkällä aikajanalla. Eihän DC pysynyt millään Mikan vauhdissa 1998 kun kauden avauskisoista päästiin eroon. Olisiko paperimies DC:n kantti kestänyt tiukkaa Suzukan hiillostusta? Tai olisiko hän edes lähtenyt Japaniin MM-pistejohdosta ?No sehän on mielipide juttu tää mitä asiasta on mieltä.
Mun mielestä Ron ei oo ollu mikään näyttelijä ykkösissä koko sen aikana ku minä oon lajia seurannu.
Roisto se on mun mielestä kaikkine suosimisineen (niin Lewisin kuin Häkkisen osalta) ja ritaria anomisineen.
Ron on kaikkea muuta kuin Reilu, ei taida meikältä paljon haikeutta irrota.
Ja vielä yks juttu, Ron ei jätä minkään kokoista aukkoa ykkösiin, ei niin minkään kokoista. Jos joku aukko tuli, Martin paikkasi sen isompana miehenä reilusti.
Jokainen suosii tavallaan tallin ykkösmiestä. DC:llä oli mahdollisuus nousta haastamaan Häkkistä molemmilla kausilla 1999 ja 2000, mutta eipä kestänyt pojan vauhti vaikka kumpaakaan kuskia ei erityisemmin suosittu.
Alonso-Hamilton kaudella kummallekin annettiin tasapuolinen kohtelu. Hamilton aloitti ensimmäisenä selkäänpuukottelun Monacossa ja kinastelu jatkui pitkään, aivan kuten kahden tasapäisen mestaruudesta taistelevan tallitoverin kuuluukin.
Hamilton- ja McLaren-vihan noustua aivan järjettömiin potensseihin täällä on syytä tuoda mieliin Jean Todtia muutaman vuoden takaa. Eipä kukaan tämän herran vetäytyessä eläkkeelle muistanut mainita, että eihän se ollut edes reilu kun antoi Sumin voittaa kaikki kisat ja Ruupensin piti totella.