Haluaisin näitä kahta nähdä.Krikke sanoi:Nyt en enää tietää,mitä kaikkea pätkiä (Pätkillä tarkoitan kolareita,ohituksia,kyllösen sutkauksia jne.) kaappailisin teille niistä Kyltsin selostamista DVD:istä. Joten teidän vuoro vaikuttaa,mitä kaappaan. Tossa olisi listaa kisoista:
1991 - Phoenix (YLE,Markku Pentikäinen selostaa + Ruutulipun F1-osio)
1995 - Australia (ekojen aika-ajojen kooste,LIVE-selostus Kyllönen ja Mustakari. Bonuksena tulosruutu onnettomuusaamulla sekä Mikan ensimmäisen voiton Kooste.)
http://www.youtube.com/watch?v=RSakh_7LSDEBlack Leopard sanoi:Sattuisikohan joltakin löytymään otetta Portugalin Estorilista vuodelta 1988 ja nimenomaan kuuluisaa pääsuoran taistelua Sennan ja Prostin välillä, jossa ensinmainittu pakottaa jälkimmäisen kohti varikkomuuria.
Kiitän :ahem:asd sanoi:
Näin itsekin muistan sen perusteella mitä olen tuon muutamaan kertaan nähnyt.Bobakki sanoi:Paremmissa otoksissa tuosta Sennan ja Prostin kisailusta näkyy, kuinka ihmiset varikkomuurilla suojautuvat... ghh.
Tuossa olisi minun toiveeni. Varsinkin tuon Adelaide kiinostaisi. Muistan tuon aamun tulosruudun kun olin juuri kouluun lähdössä ja kuulin onnettomuudesta.Krikke sanoi:1995 - Australia (ekojen aika-ajojen kooste,LIVE-selostus Kyllönen ja Mustakari. Bonuksena tulosruutu onnettomuusaamulla sekä Mikan ensimmäisen voiton Kooste.)
1998 - Belgia (Kaikkien aikojen romuralli,MTV3:n lähetys,Kyllönen ja Mustakari parhaimmillaan.)
Krikke sanoi:
Kyllönen takasin ja HETI! :ahem:Krikke sanoi:
samaa mieltä:thumbup:poko sanoi:Kyllönen takasin ja HETI! :ahem:![]()
![]()
ei toimiasd sanoi: