kouvotsvoni
Banjottu
lisätääs yks w tonne.forti sanoi:
lisätääs yks w tonne.forti sanoi:
Etkö sää ladannut sitä Maalivideota?Jr- sanoi:Hieno video, mutta olis saanu olla ruutulipulle asti.
Krikke sanoi:
Saattaa hyvinkin olla mahdollista, että tulee kokokisa tuommoisissa 15 minuutin pätkissä.Bobakki sanoi:Mun mielestä vois olla tosta Imolasta vielä sellainen pätkä, jossa olisi kierrokset 1-47.
Laitappas tosiaan, olis kyllä mahtavaa...:thumbup:Krikke sanoi:Saattaa hyvinkin olla mahdollista, että tulee kokokisa tuommoisissa 15 minuutin pätkissä.![]()
Itelläki puuttuis tuo, voitko laittaa sen uudestaan jakoon?Krikke sanoi:Etkö sää ladannut sitä Maalivideota?
Olisi uskomattoman hienoa. Eikös nuo saa itse kukin esim. Windows Movie Makerilla yhteen ja samaan videoon sitten?Krikke sanoi:Saattaa hyvinkin olla mahdollista, että tulee kokokisa tuommoisissa 15 minuutin pätkissä.![]()
Joo saahan ne, mutta eikös tiedoston muoto muutu tuolloin wmv:ksi, eli laatu huononee selvästi. Eli ei kovin kannattavaa.Teemu-84 sanoi:Olisi uskomattoman hienoa. Eikös nuo saa itse kukin esim. Windows Movie Makerilla yhteen ja samaan videoon sitten?
Onko kukaan yrittänyt imuroida tätä? Ei onnistu minulla.. Ensinnäkin vietävän hitaasti lataa ja toisekseen jättää kesken.Krikke sanoi:Pistetääns vielä yksi pätkä Imolasta 1991.Tällä kertaa kierrokset 47-58, joiden aikana JJ nousi kolmanneksi, Häkkinen nousi kuudenneksi, mutta tippui kymmenenneksi, ja aloitti hirveän nousun kohti kärkeä. Suomenkielinen selostus (Matti Kyllönen ja Keke Rosberg). Nauttikaa tästä vanhasta videosta!
![]()
Imola_1991_After_lap_43_till_4_last_lap.avi
15 min 04 sec
171 Mb
Olisko jotain muuta heittää? Klikkasin ja Siteadvisorin palkki pärähti punaiseksi. Ja tosiaan Suomen Huippu, miten uskalsit käyttää tota linkkiä? Kun pistin sen hakusanaksi googleen niin sitearvisorilla oli punainen X hakutuloksen perässä, ja raportissa "243 punaista latausta".Suomen Huippu sanoi:Kovasti tuntui tosiaan pätkivän, mutta onneksi Free Download Manager ei luovuta koskaan.
Mulla löytyy molemmat aika-ajot, tosin englanninkielisellä selostuksella varustettuna.Freejack sanoi:Krikke, löytyykö sinulta Imola 1994 aika-ajoja? Tahtoisin nähdä ne, olen kuolannut pitkään. En todellakaan tuon Rolandin kuoleman kolarin takia, vaan nähdä kuinka sessio jatkui sen jälkeen.![]()
Ja multa saattaa löytyä se DVD:ltä suomeksi.Parpala sanoi:Mulla löytyy molemmat aika-ajot, tosin englanninkielisellä selostuksella varustettuna.