F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Pistetääns vielä yksi pätkä Imolasta 1991. ;) Tällä kertaa kierrokset 47-58, joiden aikana JJ nousi kolmanneksi, Häkkinen nousi kuudenneksi, mutta tippui kymmenenneksi, ja aloitti hirveän nousun kohti kärkeä. Suomenkielinen selostus (Matti Kyllönen ja Keke Rosberg). Nauttikaa tästä vanhasta videosta! :)

Imola_1991_After_lap_43_till_4_last_lap.avi
15 min 04 sec
171 Mb

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Jr- sanoi:
Hieno video, mutta olis saanu olla ruutulipulle asti.
Etkö sää ladannut sitä Maalivideota?

Krikke sanoi:
Noniin,tässäpä yksi erittäin harvinainen pätkä. Imolan 1991 viimeiset neljä kierrosta! Ja Kyllösen sekä Rosbergin selostuksella! Video sisältää viimeiset kierrokset,parc fermeen,podiumin ja JJ:n haastattelun. Nauttikaa! :wink:

F1_GP_Imola_1991_Final_laps_Parc_ferme_Podium.avi
14 min 56 sec
149.1 Mb

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Krikke sanoi:
Saattaa hyvinkin olla mahdollista, että tulee kokokisa tuommoisissa 15 minuutin pätkissä. ;)
Olisi uskomattoman hienoa. Eikös nuo saa itse kukin esim. Windows Movie Makerilla yhteen ja samaan videoon sitten?

Parpala

Well-known member
Teemu-84 sanoi:
Olisi uskomattoman hienoa. Eikös nuo saa itse kukin esim. Windows Movie Makerilla yhteen ja samaan videoon sitten?
Joo saahan ne, mutta eikös tiedoston muoto muutu tuolloin wmv:ksi, eli laatu huononee selvästi. Eli ei kovin kannattavaa.

poko

Well-known member
Virtualdubilla saaa avi-tiedostot yhtistettyä :wink:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Krikke sanoi:
Pistetääns vielä yksi pätkä Imolasta 1991. ;) Tällä kertaa kierrokset 47-58, joiden aikana JJ nousi kolmanneksi, Häkkinen nousi kuudenneksi, mutta tippui kymmenenneksi, ja aloitti hirveän nousun kohti kärkeä. Suomenkielinen selostus (Matti Kyllönen ja Keke Rosberg). Nauttikaa tästä vanhasta videosta! :)

Imola_1991_After_lap_43_till_4_last_lap.avi
15 min 04 sec
171 Mb
Onko kukaan yrittänyt imuroida tätä? Ei onnistu minulla.. Ensinnäkin vietävän hitaasti lataa ja toisekseen jättää kesken.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Suomen Huippu sanoi:
Kovasti tuntui tosiaan pätkivän, mutta onneksi Free Download Manager ei luovuta koskaan.
Olisko jotain muuta heittää? Klikkasin ja Siteadvisorin palkki pärähti punaiseksi. Ja tosiaan Suomen Huippu, miten uskalsit käyttää tota linkkiä? Kun pistin sen hakusanaksi googleen niin sitearvisorilla oli punainen X hakutuloksen perässä, ja raportissa "243 punaista latausta".

Ja KRIKKE. Tuo video, kierrokset 47-58 Imolasta 1991. Saisitko sen upittua vaikka uudestaan? Nyt jo imeskeli mukavalla vauhdilla sitä mutta sitkeästi katkeaa kesken. Ei jaksa enää..

Viimeksi muokattu:

Parpala

Well-known member
Freejack sanoi:
Krikke, löytyykö sinulta Imola 1994 aika-ajoja? Tahtoisin nähdä ne, olen kuolannut pitkään. En todellakaan tuon Rolandin kuoleman kolarin takia, vaan nähdä kuinka sessio jatkui sen jälkeen. :eek:
Mulla löytyy molemmat aika-ajot, tosin englanninkielisellä selostuksella varustettuna.

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Parpala sanoi:
Mulla löytyy molemmat aika-ajot, tosin englanninkielisellä selostuksella varustettuna.
Ja multa saattaa löytyä se DVD:ltä suomeksi. ;)
Mutta ainakin Razenbergerin kolarista on semmonen 15 min pätkä suomeksi selostettuna. ;)

Parpala

Well-known member
Laitappas Krikke se Imola 91 alusta loppuun vaikka 15minuutin pätkiin ja jakoon. :thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.