F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vice

Reality bites
Parpala sanoi:
Ei muuta kuin DC++ päälle, sitä kautta saat helpoiten. Kaikkien yleisin kisa mikä sieltä löytyy, siis näistä Kyllösen selostamista. :)
Ikävä kyllä esimerkiksi minä vihaan syvästi DC:tä. Torrentit kunniaan! :cool:

kasper

Well-known member
Parpala sanoi:
Ei muuta kuin DC++ päälle, sitä kautta saat helpoiten. Kaikkien yleisin kisa mikä sieltä löytyy, siis näistä Kyllösen selostamista. :)
Ei toimi mulla DC++. Haku ei toimi ja valittaa väärästä IP-osoitteesta.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Ilmeisesti ei ole Unkarin torrentin lataus onnistunut. Tein nyt torrentin Azureuksella, onnistuisiko nyt.. Ilmoitusta sitten tulemaan onnistuiko lataus!

Viimeksi muokattu:

Toni_V

Well-known member
Teemu-84 sanoi:
Ilmeisesti ei ole Unkarin torrentin lataus onnistunut. Tein nyt torrentin Azureuksella, onnistuisiko nyt.. Ilmoitusta sitten tulemaan onnistuiko lataus!
Latoin tuon aamupäivällä Azureukseen eikä löydy ketään jolla file olisi tyrkyllä. Joku toinen siellä olisi kyllä imutusta odottelemassa.

Edit: Hehe, se olinkin minä. Eli yksinään tuota fileetä odottelen.

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Toni_V sanoi:
Latoin tuon aamupäivällä Azureukseen eikä löydy ketään jolla file olisi tyrkyllä. Joku toinen siellä olisi kyllä imutusta odottelemassa.

Edit: Hehe, se olinkin minä. Eli yksinään tuota fileetä odottelen.
Höh, ihme ettei se onnistu.. :doubtful: Ei tiedä sitten mitä olisin jättänyt tekemättä torrentia tehdessä..

Toni_V

Well-known member
Teemu-84 sanoi:
Höh, ihme ettei se onnistu.. :doubtful: Ei tiedä sitten mitä olisin jättänyt tekemättä torrentia tehdessä..
Jaa'a, teitkö sen homman ihan ohjeen mukaan? Ja muistitko laittaa fileen sitteen seedingiin?

Täältä esim löytyy ohjeet tuohon hommaan, simppeli ohje Azureukselle kun kelaa alaspäin.
http://torrentfreak.com/how-to-create-a-torrent/

Tosin enpä tiedä menikö itseltäkään ollenkaan oikein. Hmm, mites tähän laitetaan liite mukaan?

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Tänne saa liitteen viestiin kun on Vip-oikeudet. Sitten vippinä tämän viestikentän alapuolella tulet näkemään "Manage attachments" vai mitäs siinä nyt lukikaan..

Pitääpä noilla ohjeilla vielä kokeilla tuota torrentia. Kaikki jotka ovat kokeilleet tota niin ei kannata latailla kun ei kerta näy toimivan. Tulkaa vaan pois linjoilta.. Koitan vielä uudestaan Tonin linkittämillä ohjeilla kunhan jaksan..

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Ferrari 4ever sanoi:
En käsitä tuota youtubea. Kun lisään tietoja videoon niin saan sen näkyviin viiden minuutin ajaksi ja sitten se palaa takaisin tuohon "not available" statukseen.

No huomenna varmaankin on pystyssä. En viitsinyt laittaa liikaa clippejä kilpailuista, tarkoituksena oli tehdä hieman vihjaileva pätkä. :wink:

( uppasin uudestaan kun ei tuo näytä tekevän mitään

http://www.youtube.com/watch?v=T9GY-fTZk4U )
Joo, melkosen hyvä video sanon minä. :thumbup: Kiitos kaunis

juhni

Banned
Ei lähtenyt tuo unkari 92 pyörimään ollenkaan. Vaikka sain ladattua codek packin,video ei siiloinkaan lähtenyt pyörimään. :( :frown:

Viimeksi muokattu:

Toni_V

Well-known member
Tulipa itsekin koiteltua tuota torrentin uppaamista. Jospa joku viitsisi kokeilla että toimiiko tämä;

http://personal.inet.fi/koti/tonivee/karting/IMG0026-ICC_era1-dx.AVI.torrent

Kyseessä on viime kesän SM-kartingin yhdestä lähdöstä parikymmentä sekuntia jossa Venäjän poika näyttää miten ICC-luokan pelillä lähdetään. Teki kaveri uuden rataennätyksenkin.

edit: Ei taida pelittää tämäkään. Onkohan noiden trackerien uppaamisessa joku aika? Eli kestääköhän ennenkuin tuo downloadi lähtee tulille, vai mikäköhän tässä mättää?

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
juhni sanoi:
Ei lähtenyt tuo unkari 92 pyörimään ollenkaan.Vaikka sain ladattua codek packin,video ei siiloinkaan lähtenyt pyörimään.
Joo se johtuukin siitä kun se torrent ei nyt jostain syystä toimi.. Tuossa kun Toni linkitti jotkut torrentinteko-ohjeet niin koitan tässä joskus kun jaksan, niillä.

Toni_V

Well-known member
Dodiin, nythän lähtikin tuo oma torrentti toimimaan. Tai ainakin sitä joku imutti. Joko syynä oli se, että sen trackerin ilmestyminen kestää (päivän tms) tai sitten .torrent fileen siirto samaan hakemistoon fileen kanssa auttoi (ja päivittelin sillä torrenttifileellä).

Toni_V sanoi:
http://personal.inet.fi/koti/tonivee/karting/IMG0026-ICC_era1-dx.AVI.torrent

Kyseessä on viime kesän SM-kartingin yhdestä lähdöstä parikymmentä sekuntia jossa Venäjän poika näyttää miten ICC-luokan pelillä lähdetään. Teki kaveri uuden rataennätyksenkin.
Edit ja joku ip:stä 82.103.205.xxx odottelee miun kanssa tuota Azureuksella tehtyä kisaa.

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Itse tässä warettelin USA:n kisan 2001. Häkkisfaneille, onko kukaan kiinnostunut lataamaan sitä niin pistäisin Mikan uran viimeisen voittokisan jakoon? :thumbup:

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Teemu-84 sanoi:
Itse tässä warettelin USA:n kisan 2001. Häkkisfaneille, onko kukaan kiinnostunut lataamaan sitä niin pistäisin Mikan uran viimeisen voittokisan jakoon? :thumbup:
Jos on suomeksi selostettuna, oon kiinnostunut. :ahem: Enkunkielinen versio taitaa olla jollain cd:llä.....

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Krikke sanoi:
Jos on suomeksi selostettuna, oon kiinnostunut. :ahem: Enkunkielinen versio taitaa olla jollain cd:llä.....
Valitettavasti on jenkkitelevision kamaa. Ei sulla muuten olis antaa privassa sitä Imolan latauslinkkiä? :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.