F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Chip^

Well-known member
Krikke sanoi:
Jos vaan Parpala pystyt olemaan postaamatta noita Imolaa -91 tai Belgiaa -98 uudestaan, kun ne on varmaankin mun kaappauksia.
Mutta eikös ne ole alunperin FIA:n ja MTV:n yksinoikeudella julkaistu, joten jos kisan on tänne jo jakanut niin kai käyttäjät voivat jakaa niitä kisa-videoita edelleen eteenpäin?

Parpala

Well-known member
Krikke sanoi:
Jos vaan Parpala pystyt olemaan postaamatta noita Imolaa -91 tai Belgiaa -98 uudestaan, kun ne on varmaankin mun kaappauksia.
No mitäs se haittaa vaikka niitä jakaakin? Eikös kaikkien halukkaiden pitäisi saada ne nähdä. Tuskin sinäkään ns. tekijänoikeuksia omistat noihin.

wallu13

Well-known member
Jos viittit laittaa sen Jerezin ni ois TOSI kiva! Mikan eka voitto:wink:

wallu13

Well-known member
Krikke sanoi:

Jaa miksei niitä muka voisi jakaa? :confused:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Parpalalle pistin jo yv:täkin mutta olisi makeaa nähdä Suzuka 1998 ja Jerez 1997 ladattavana :thumbup: Mites, onko jollain myös Suzuka 1999? Se olisi makeaa nähdä myös. Kaikki nuo kisat löytyy kyllä videokaseteilta, mutta mistään niistä ei ole koko lähetystä nauhalla. Noita Suzukoitakin yhteensä olen nauhoittanut ehkä 1,5 tuntia..

T. Salama

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Krikke sanoi:
Kiitos postauksista, mutta nyt menee överiksi :nope:

Goula

Flying Finn
T. Salama sanoi:
Kiitos postauksista, mutta nyt menee överiksi :nope:
Jep, vaikka Krikke onkin nuo nettiin laittanut niin silti tekijänoikeudet eivät ole omistajaa vaihtaneet eli anna Parpala mennä vaan. Mielelläni nuo latailisin koneelleni. :thumbup:

wallu13

Well-known member
Mulla itse asiassa saattaa olla Suzuka 99 jossain komerossa pölyjen peittämänä. Pitääkin joskus katsoa jos löytyisi.

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Juu, tottakai Parpala voi ne jakoon laittaa! En itsekän tiennyt, mitä äsken sönkötin, en kyllä ihan tuota tarkoittanut, mitä kirjoitin. :D

Rip3

Well-known member
Sijainti
Vaasa
share or die:mad_old:

torrenttiin jakoon nämä, tämäkin ketju on täyttynyt turhilla viesteillä...

ei kysellä mitää v..un top5 listoja sivu kaupalla vaan laitetaan torrenttiin jakoon ja ilmoitetaan siitä tässä threadissa, kun on jotain uutta torrenttia:ahem:

näin se tehdään!

Ayrton-Ana sanoi:
Moi taas pitkästä aikaa. Tässä olis omatekemä Highlights-video 1987 F1-kaudesta.

http://rapidshare.com/files/18378033/F1_1987_Highlights.avi.html

Ja jos joku ei malta ladata niin löytyy myös Youtubesta:
http://www.youtube.com/watch?v=c-ASkOpqH5o

Kommentteja odottelen.
Ja kiitos analle loistavista videoista ja niiden jakamisesta!

Olis mahtava juttu, jos löytyis sun tekemät videot jonain päivänä yhtenä pakettina torrentissa, mutta liika on liikaa:wink:

Viimeksi muokattu:

Parpala

Well-known member
wallu13 sanoi:
Jos viittit laittaa sen Jerezin ni ois TOSI kiva! Mikan eka voitto:wink:
No jospa minä laitan sen Jerez 97:n huomenna, kun aika moni on sitä kysellyt. Pitäis vaan pakata se ensin osiin ja laittaa sitten vaikka rapidshareen tai johonkin.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Eikö rapidsharessa ole aika pieni se raja.. Muistaakseni on ollut 100 megaa vain. uploading.comissa raja olisi 300 megaa.

Parpala

Well-known member
Teemu-84 sanoi:
Eikö rapidsharessa ole aika pieni se raja.. Muistaakseni on ollut 100 megaa vain. uploading.comissa raja olisi 300 megaa.
Ok, no sinne sitten. Jos parinsadan megan osiin tuon laittais ja yks osa jää sitten vähän vajaaksi, 4 osaan menis näin ollen. No huomenna sitten se ladattavissa.

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
Koneella olis vuoden 92 viimeiset kierrokset japaniksi selostettuna. Videossa näkyy siis mansellin ja sennan hurja taistelu monacon herruudesta. Videolla on koko noin 103megaa ja kuvanlaatu kohtuullinen.

Minne voisin uppia ja miten?

Oi niitä aikoja!!

Viimeksi muokattu:

Parpala

Well-known member
bigbear sanoi:
Koneella olis vuoden 92 viimeiset kierrokset japaniksi selostettuna. Videossa näkyy siis mansellin ja sennan hurja taistelu monacon herruudesta. Videolla on koko noin 103megaa ja kuvanlaatu kohtuullinen.

Minne voisin uppia ja miten?

Oi niitä aikoja!!
Vaikka tuonne http://www.megaupload.com sivuille, kuten minäkin laitoin tuon Jerez 97:n. Ei ole kovin vaikea homma.

wallu13

Well-known member
Status
Ei avoinna uusille viesteille.