F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Imola -94 on huomenna laitettu, ellei tule taas joitain ongelmia. Nyt sitten voisi sanoa, että tuo ei ole itse otettu, vaan löysin sen jostain tuolta netistä, mutta kaipa se on sieltä poistettu.

GeGe

Talvihorrostaja
Löytyy toi Imola94 suomiselotuksella myös multa. Jos oikein muistan niin se on mulla jossain CDlle poltettuna.
Ei ole mun kaappaama vaan latasin sen netistä joskus useampi vuosi sitten. Todennäköisesti sama versio kuin PohjoisenPike:n versio(?).

Chip^

Well-known member
Joo ois kiva saada tuo Imola 94.
Ysiykkönen löytyykin jo.

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Taas pitkästä aikaa jotain videontynkää. :D

Harmillisesti mulla ei oo servua, minne voisi videoita postailla (ainoolla servulla on ns. hotlinkkaus-esto, joten saan vaan jonnekin postattua videoita.) Kuitenkin rapidshare toimii, joten ajattelin laittaa sinne videoita.

Pari pätkää Adelaiden ekojen aika-ajojen jälkeen, kaksi uutislähetystä ja toisten aika-ajojen aloitus, jossa Kyllönen kertoo Häkkisen voinnista. Jos vaan saisi tuon servun toimimaan kunnolla, niin voin sitten postata ne mtv3:n lähettämät kolme season previewiä -96 ja BBC:n/YLE:n tekemän dokumentin adelaiden -95 viikonlopusta.

YLE:n kuuden uutiset

MTV3:n seitsemän uutiset

Toisten aika-ajojen aloitus

F1 Ferrari

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Krikke sanoi:
Taas pitkästä aikaa jotain videontynkää. :D

Harmillisesti mulla ei oo servua, minne voisi videoita postailla (ainoolla servulla on ns. hotlinkkaus-esto, joten saan vaan jonnekin postattua videoita.) Kuitenkin rapidshare toimii, joten ajattelin laittaa sinne videoita.

Pari pätkää Adelaiden ekojen aika-ajojen jälkeen, kaksi uutislähetystä ja toisten aika-ajojen aloitus, jossa Kyllönen kertoo Häkkisen voinnista. Jos vaan saisi tuon servun toimimaan kunnolla, niin voin sitten postata ne mtv3:n lähettämät kolme season previewiä -96 ja BBC:n/YLE:n tekemän dokumentin adelaiden -95 viikonlopusta.

YLE:n kuuden uutiset

MTV3:n seitsemän uutiset

Toisten aika-ajojen aloitus
Hyvä kuva tossa ekassa :D. Kiitos pätkistä! :)

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Joo, kiitos vain Krikke noista pätkistä. Linkki poistettu Olisi myös kiva, jos joku voisi kyseisen kisan aika-ajot laittaa suomalaisella selostuksella jonnekkin.

Viimeksi muokattu:

F1 Ferrari

Well-known member
Sijainti
Helsinki

juhni

Banned

Chip^

Well-known member
Jep jep.. joutuu asentamaan jonkun ihmeen ADHDinstalleri.exen, ei kiitos!

Eikö tuota voisi laittaa jollekkin astetta luotettavammalle sivulle?

Vice

Reality bites
Juu, tuonne megauploadiin tosiaan voisit laittaa.

Olisiko kellään muuten ton Imolan 94 aika-ajoja?

Chip^

Well-known member
Tuossa megauploadissa on tiedoston maksimi koko 500 MB, eli tiedoston joutuu jakamaan kahteen osaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.