F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Makkonen

Guest
urheiluviikko.net

Formula ykkösiä selostavan James Allenin puheesta koostettu ”Jenson Button –biisi” hämmästyttää nettikansaa.

F1-sarjan kaupallisia oikeuksia hallinnoiva Formula One Management –yhtiö poisti alkuperäisen version videoita jakavasta YouTubesta, mutta nettikansa on ladannut sivustolle uusia versioita.

Allenin kommentit ovat vuoden 2006 Unkarin osakilpailusta, jossa Button saalisti F1-uransa avausvoiton. Hän ehti ajaa 112 kisaa ennen ensimmäistä ykkössijaansa.

Button nousi kisassa 14. lähtöruudusta voittajaksi. Kaasutellessaan ensimmäisenä ruutulipulle hän ohitti muun muassa saksalaislegenda Michael Schumacherin.

Video on saanut ristiriitaisen vastaanoton. Osa kommentoijista arvostaa biisin korkealle, osa leimaa sen surkeaksi rämpytykseksi.
http://www.youtube.com/watch?v=G3y026mr7OE

Laatikkokauha

Well-known member
Kuka diggaa 70-luvun ykkösistä, tykkää tod. näk. myös tästä videosta:
Olipas kökköä. Luulin että tekijä oli editoinut sen itse, mutta oli napannut pitkiä pätkiä "Champions Forever"-sarjasta. Se laskee arvostusta :thumbfh:

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Olipas kökköä. Luulin että tekijä oli editoinut sen itse, mutta oli napannut pitkiä pätkiä "Champions Forever"-sarjasta. Se laskee arvostusta :thumbfh:
A tribute video made entirely from the insanely beautiful footage of the Champions Forever documentary from 1973. The best era of the sport IMO. lukee kuvauksessa :rolleyes:

mjs

Long easy right sumppuun
Ylämäki ajassa 2:58. Mikä rata?
Jotenkin muistuu mieleen että Itävallan Österreichringillä oli juuri tuommoinen paikka, tottakai Nurburgring oli myös täynnä mäenylityksiä mutta tuossa näyttää olevan sen verran tiivis tunnelma ympärillä että tod. näk. se on Österreichring.

Laatikkokauha

Well-known member
Hittoh... Sehän muuttaakin kantani. Toki itse DVD pitää katsoa kokonaan, se on laatutavaraa.

Kyllä se on Österreichring :thumbup:

Pyranha

Well-known member
Kiitos vastanneille, nyt kaivamaan se simulaattoriin :thumbup:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Hah, olin itsekin tulossa kysymään että mikä rata toi on. Olisin veikannut österreichringiä tai ehkä zandvoortia. Hieno video joka tapauksessa!:ahem:

Parpala

Well-known member
Olisiko kellään Itävallan kisaa 1997 MTV3:lta taltioituna?

Laitan itse piakkoin joitakin MTV3:lta nauhoitettuja kisoja jakoon kunhan kaveri saa ne käännettyä digimuotoon...:thumbup: Vuosilta 1998 ja 1999.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.