Petri Piira
Olivier Gavetta
tööt.
<small>[ 07-08-2003, 23:31: Message edited by: Petri Piira ]</small>
<small>[ 07-08-2003, 23:31: Message edited by: Petri Piira ]</small>
Mulla on se.Observer:
UKF1.net-sivuilla on ollut Kimin paalukierros Nyrreltä in-carina Brundlen selostamana mutta ei ole tilanpuutteen takia ilmeisesti saatavilla nyt. Olisikohan kenelläkään tiedossa muuta paikkaa mistä tuon saisi?
![]()
No pystytkö laittamaan tarjolle?Petri Piira:
Mulla on se.
Ircin kautta voisin dcc:llä heittää esim. kotisivutila on täys.Wilpuri:
No pystytkö laittamaan tarjolle?Petri Piira:
Mulla on se.
Noinhan siinä sitten kävi.Petri Piira:
Ircin kautta voisin dcc:llä heittää esim.
Huomasin itsekkin saman, ottaa päähän. Ne kisakoosteet oli varsin hyvin siellä tehtyjä. Tosin jotenkin veikkaan, että vaikka nuo sivut poistuvat, niin videoiden teko/levitys onnistuu jotain muuta kautta. Toivottavasti ainakin. Itselläni videoclippini on lähes kaikki siellä julkaistut pätkät.GeGe:
Eccelstone sitten sulki yhden parhaista video-sivuista![]()
:
http://www.angelfire.com/movies/f1seasons/
Sanonpahan vaan, että tuo on mahtava juttu tälläiselle "Eurosportittomalle", joka ei näe sen kanavan kautta yhtään kisaa suorana/koosteena jne. Puolen megan ADSL riittää oikein hienosti niiden katsomiseen. Vielä kun ALMS menis samaan hommaan mukaan, niin ois aika unelma.jukkis:
- streaming-videon kaikista viimeisen kahden vuoden aikana ajetuista kisoista
Hmms. näkeekös tuolta muka kisat kokonaisuudessaan? Suorana?Petri Piira:
Sanonpahan vaan, että tuo on mahtava juttu tälläiselle "Eurosportittomalle", joka ei näe sen kanavan kautta yhtään kisaa suorana/koosteena jne. Puolen megan ADSL riittää oikein hienosti niiden katsomiseen. Vielä kun ALMS menis samaan hommaan mukaan, niin ois aika unelma.jukkis:
- streaming-videon kaikista viimeisen kahden vuoden aikana ajetuista kisoista
Nascarilla on kai jotain, mutta vaatii maksullisen TrackPass:n? En tiedä mitä se sisältäis, koko kisoja vai koosteita.
Videot vain aiemmista kisoista, niitä ei suorana. Suorana voi kuunnella nettiradiosta ja seurata Live Timingiä. Korjatkaa jos oon väärässä.E. Tuhero:
<strong>Hmms. näkeekös tuolta muka kisat kokonaisuudessaan? Suorana?Petri Piira:
Sanonpahan vaan, että tuo on mahtava juttu tälläiselle "Eurosportittomalle", joka ei näe sen kanavan kautta yhtään kisaa suorana/koosteena jne. Puolen megan ADSL riittää oikein hienosti niiden katsomiseen. Vielä kun ALMS menis samaan hommaan mukaan, niin ois aika unelma.
Nascarilla on kai jotain, mutta vaatii maksullisen TrackPassn? En tiedä mitä se sisältäis, koko kisoja vai koosteita.
Kuulostaa hyvältä..
Nyt taisi sitten mennä F1 MPEG archiveGeGe:
Eccelstone sitten sulki yhden parhaista video-sivuista![]()
:
http://www.angelfire.com/movies/f1seasons/