F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Porta

Active member
Onneksi ei käynyt Kimille samalla tavalla kuin videon hepulle silloin kun Schumin läksiäisiä juhlittiin. :ahem:
Niin, tai olisiko vaan pitänyt käydä niin oltais yhtä typerää kommenttia köyhempiä?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Niin, tai olisiko vaan pitänyt käydä niin oltais yhtä typerää kommenttia köyhempiä?
No toisaalta silloin olisi tullut paljon isompi kysely, että: "Missä sä oikein olit niin kauan ettet ehtinyt Shumacherin läksiäisiin etkä edes kisaan!!?" ja Kimi olis voinut vastata: "I was having a shit and got stuck in the fucking shithouse!" :)

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Juu Burtihan se Hockenheimissa 2001, Schumilla auto hidastui yllättäen kesken lähtösuoraa ja Burti pamautti täysillä perään sinkoutuen siitä hurjiin voltteihin.

Täällä oli aikoinaan vertailua eri kanavien F1-tunnareista. Kyllä YLEn aikoinaan ennen Monacon koostetta lähetetty tunnus menee top-5 joukkoon, jos ei muuten niin huonoudessaan:

http://www.youtube.com/watch?v=aYw6FyJC-HU

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Mitä olen tuota pätkää ja paria muuta eri tallien vastaavaa katsellut, niin miksi niiden F1-kuskien pitää kaikkien (siis niissä noin kolmessa samanlaisessa, jotka olen nähnyt) lukea sanomalehteä? Olis joku vaikka ihan vaihtelun vuoksi varikkomuurin vieressä kusella tai jotain.
Ja Kimi vois olla vaikka paskalla... :D

CCMK

Well-known member
Tosiaan noista tunnareista oli jotain juttua jun noita on kattonu niin on ne aikamoisia verrattuna nykyisiin... Tuli löydettyä tuo vuoden 1982 Urheilutunnin tunnarikin mikä tuli aina ennen f1-lähetystä... Monza oli toinen suorana lähetetty kisa tuolla kaudella... Tuoreemmista tunnareista ainakin kauden 92 tunnari on kanssa aika hyvä... Noista netissä olevista tunnareista voisi tehdä joskus jonkun yhteiskokoelman... Vuoden 84 Monacohan taiettiin YLE:n TV2:ssa näyttää suorana, mutta kaatosade lyhensi kisan... Varma tosin tästä en ole... YLE ainakin aikanaan näytti tosi vähän suoria kisoja ja niillä taisi olla jokin lähetyskiintiö aina montako kisaa kaudessa sai näyttää suorana... Tämmöistä juttua olen ainakin kuullut...

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Tosiaan noista tunnareista oli jotain juttua jun noita on kattonu niin on ne aikamoisia verrattuna nykyisiin... Tuli löydettyä tuo vuoden 1982 Urheilutunnin tunnarikin mikä tuli aina ennen f1-lähetystä... Monza oli toinen suorana lähetetty kisa tuolla kaudella... Tuoreemmista tunnareista ainakin kauden 92 tunnari on kanssa aika hyvä... Noista netissä olevista tunnareista voisi tehdä joskus jonkun yhteiskokoelman... Vuoden 84 Monacohan taiettiin YLE:n TV2:ssa näyttää suorana, mutta kaatosade lyhensi kisan... Varma tosin tästä en ole... YLE ainakin aikanaan näytti tosi vähän suoria kisoja ja niillä taisi olla jokin lähetyskiintiö aina montako kisaa kaudessa sai näyttää suorana... Tämmöistä juttua olen ainakin kuullut...
Monza -82 on tullut 50 minsan koostelähetyksenä urheilutunnissa, se on tullut kakkoselta ja Jokinen selostaa. Suorasta lähetyksestä ei mulla ole varmuutta, mutta en usko että yle olisi kisaa suorana näyttänyt iltapäivällä, ja sitten tunti kisan jälkeen näyttäisi vielä tunnin koostelähetyksen.

Tota hommaa voi sekoittaa se, että Jokinen on selostanut kisat suorana, mutta yle on sitten pätkinyt kisan myöhemmin. Sama systeemi kuin MTV3:n koosteissa esim. viime kaudella.

Monaco -84 ei ole tullut suorana lähetyksenä, vaan 40 minsan koosteena, Jokinen selostajana edelleen.

Itse asiassa kaikki kisat mitä oon nähnyt vuosilta 82-84 suomeksi (lukuunottamatta Monacoa 83), niin selostajana on ollut Juha Jokinen.

Pahoittelut off-topicista...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.