F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

andyman

Well-known member
hiljaista on täälläkin.

Olikkos se niin että se rengas lenti sennan päähän ja joku ripustuksen osa lävisti kypärän?

Eihän siitä kovin kauan ole kun williamsin miehet istuivat oikeudessa tuon kolarin takia.Syyksihän väitettiin ratin ohjaus tangon murtumista.Ratin putkeahan oli muistaakseni ohennettu koska senna halusi lisää polvi tilaa.
korjatkoon joku jos muistan väärin.

Edit:On se vaan pönttö tuo kyllönen.

vmjs

Well-known member
andyman sanoi:
.Syyksihän väitettiin ratin ohjaus tangon murtumista.Ratin putkeahan oli muistaakseni ohennettu koska senna halusi lisää polvi tilaa.
korjatkoon joku jos muistan väärin.
Sitä joko lyhennettiin tai pidennettiin, en nyt muista kumpaa sille tehtiin. Telemetrian mukaan se ei kuitenkaan katkennut ennen muuriin osumista.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Seurasin iskän kanssa tuohon aikaan Formuloita ja myöskin kyseisen kilpailun, itse olin 4 vuotta tätä aikaisemmin aloittanut kartingin, niin kyllä tuo tietyllä tapaa järkytti jo siinä iässä, ja edelleen vetää hiljaiseksi.

Hyvin eriskummallinen ulosajo..

mazeur

Well-known member
Mikäs tuossa Jonin laittamassa Mika-pätkässä on taustamusana?
Näkyy olevan sivulla 19.

Ayrton-Ana

Well-known member
Itse olen vahvasti sitä mieltä, että Sennan kolarissa kyseessä oli jonkun osan hajoaminen. Incar videosta näkee kun perä lähtee yhtäkkiä irti. Sennan pään rojahtaminen "lepäämis" asentoon on kanssa epäilyttänyt mahdollisesta sairaskohtauksesta, mutta rojahtaminen saattaa myös johtua äkillisestä auton suunnanvaihdoksesta ja g-voimista.

Jeeves

Well-known member
NiPzyyZ sanoi:
helvetin hyvÄ!! ois vaa saanu olla pidempi
Peesaan. Mahtava nostalgiapätkä, tosin kuten Nipzyyz jo mainitsikin, kooste oli harmillisen lyhyt.

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Hakkis sanoi:
Ei varmaan ole oikein hotlinkata muiden videoita suoraan.

Mikset pistä vaan linkkiä sivulle, Ayrton-Ana. Niinpä :ahem:
En itse ainakaan jaksais käydä jokakerta jostain sivun kautta, koska nyt on helppo tallentaa sälät suoraan koneelle.

Ne kenen mielestä se ei ole oikein, voi samantien sitten käydä katsomassa sivua jos kiinnostaa. Ne ketkä ei välitä voivat sitten ladata suoraan. Molempi parempi. Eiköhän välitetä vaan omista tekemisistämme... ?

Hakkis

Hitain hämäläinen
Tuo käytäntö on kuitenkin useissa käymilläni sivuilla ehdottomasti kielletty. Kaistaraja (? bandwidth) on useimmiten rajallinen, esim. 2000Mt kuukaudessa. Suora tiedostojen linkkaus houkuttelee enemmän lataajia kuin sivun linkki. Suora linkitys nostaa siis latausmääriä. Ja jos samaa harrastetaan joka paikassa, menee raja rikki. Eli hostatkaamme itse videomme, ei kuluteta muiden bandwidthiä!

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Kiitokset kaikille niille jotka ovat videopätkiä tänne viitsineet linkitellä. On niistä tullut paljon muistoja mieleen vuosien varrelta.
Ja samalla on huomannut miten sitä on oma muisti monen asian suhteen pettänyt. Esim. Sennan traagisesta ulosajosta oli mieleeni jäänyt että heti Sennan perässä ajoi Hill, mutta tottahan siinä välissä oli Schumi.
Kun katselee Sennan ulosajon jälkeisiä toimia (erityiskiitos pätkästä Ylen Sankialle Prihalle), jää ihmettelemään miksi ratavalvojat kiertelevät Sennan autoa kuin kissa kuumaa puuroa. Kukaan ei uskalla mennä lähellekkään. Ehkä he näkevät että ripustuksen tanko on lävistänyt Sennan kypärän. Sinänsä kyllä ihan viisasta että maallikko ei mene sinne räpläämään, voi saada enemmän vahinkoa aikaan.
No eipä sen puoleen, Senna menehtyi joka tapauksessa.
Yksi suurista oli poissa!!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.