F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Metanolman

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Tyhmä kysymys, mut oon vast löytäny tän foorumin, ni mikä soitin pitää olla et näkee nuo edellä olevat videot? :confused:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Koitas hakusanalla googlesta ettiä xp codec pack, se autto mulla niin että rupesivat avi-videotkin näkymään. Packin nimestä päätellen tosin pitää olla sitten kai windows xp... mutta tulipa sulle jo linkkiä!!

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Herbert tuo kaikkien rakastama huuliveikko :D
Ei voi uskoa että tuokin persoonallisuus on ollut poissa ykkösistä jos viisi vuotta. :dunno:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Olisi ollut kiva nähdä vielä John McEnroe formuloissa! Mitä huuliveikkoihin tulee :) Niin sori en tiedä mitä minä oikein Sportin sivuista höpisin kun puhuin siitä codec pakista... :) Jotenkin vain sieltä taisin jonkun linkin löytää tms.

Viimeksi muokattu:

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Viimeksi muokattu:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Hyvä video, tuo Saksan kisa 2000 on kyllä yksi parhaista tällä vuosituhannella.

FO110K

Banned
Ferrari 4ever sanoi:
On todella sääli, että Rubens jättää Ferrarin. Monia vuosia saimme nauttia miehen esityksistä. Ei tässä oikein keksi mitään sen kummempaa sanottavaa, joten laitetaan linkit.
nojaa, tämänkin voi nähdä monella tavalla, itse olen erittäin tyytyväinen kun Rubens pääsee taas näyttämään osaamistaan tasavertaisena kuskina, itse meinaan nautin -99 Barrichellon tekemisistä, Stewart kulki nätisti miehen käsissä tuona vuonna...
eli hyvä että pääsi Ferkulle aikanaan, mutta toisaalta Hondan tehtaan tuen myötä tämä siirto on erittäin hyvä Rubinholle!

niin ja hyvän videon teit, taas kerran :thumbup:

GeGe

Talvihorrostaja
Hyvät videot :ahem: :thumbup:

En ole tota aika-ajoa enkä kisaa muuten koskaan nähnytkään kun tuli oltua toi viikonloppu(ja muutama muukin kisa 2001 kaudella) kiinni armeijassa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.