jep, tätä itsekin muuten tarkotin, lipsahti tuohon omaan toi -92 vahingossa....bigbear sanoi:Suzuka 93 > Häkän eka palkintopalli sijoitus.
Itse en pysty tekemään kopioita DVD:istä,sillä ei löydy poltettavaa DVD-asemaa tietokoneesta. Ja DVD:itä kaikista kyltsin selostamista kisoista 1991-1998 on yhteensä 25 kappaletta,ja itselläni ei aika riittäisi niitä kopioimaan,vaikka olisikin poltettava DVD-koneessa....Suomen Huippu sanoi:Teepä minulle kopiot DVD:istä, eihän siinä mene kuin kuukausi tai pari kun upin jokaikisen kisan nettiin alkuperäisessä formaatissaan.
1. Äänestän tietenkin 1991 Imolan GP:stä sitä kohtaa, jossa huudetaan: "Tähtitieteellistä!! Upeaa!! Fantastista!! Dzei Dzei kolmas! Häkkinen viides! On mahtavaa olla taaskin suomalainen!!"
2. Spa 1998, lähtökolarit
3. Spa 1998, kun Schumi törmäilee, ja riehuu varikolla
4. Spa 1998, kun Jordanit tulevat maaliin ja Eddie riehuu varikolla
Eikös se ollut Imolassa 1991 kun Matti sanoi: "Näin korkealla ei suomalainen ole ollut koskaan!" Keke: "Ja minähän olen maailmanmestari"Krikke sanoi:Itse en pysty tekemään kopioita DVD:istä,sillä ei löydy poltettavaa DVD-asemaa tietokoneesta. Ja DVD:itä kaikista kyltsin selostamista kisoista 1991-1998 on yhteensä 25 kappaletta,ja itselläni ei aika riittäisi niitä kopioimaan,vaikka olisikin poltettava DVD-koneessa....
Imolasta 1991 löytyy monia legendaarisia lausahduksia,joten voin ne kaikki postata teille Span tapahtumien lisäksi. :ahem:
Jep,ja sehän onkin hauskaa kuunneltavaa....Teemu-84 sanoi:Eikös se ollut Imolassa 1991 kun Matti sanoi: "Näin korkealla ei suomalainen ole ollut koskaan!" Keke: "Ja minähän olen maailmanmestari"
![]()