F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

-Japé-

Well-known member
Parpala sanoi:
Ei tarvi odotella enää, tässä se tulee:

http://www.megaupload.com/fi/?d=1ABQN3B0

Mitäs haluat kaudelta 91 seuraavaksi? :)
Kiitos, kiitos, tämähän on ihan kuin joulut lapsena, nyt mä vaan saan näitä kivoja digitaali/bittipaketteja :) '91 on niin addiktoivaa että välillä on aina näppäimistö kuolassa ja nenä ruudussa... Nyt on jo kyllä päässyt vähän hämärtymään että mitkä oli niitä '91 parhaita kisoja? Muistaakseni Magny Coursilla taisi olla hyvät rähinät koko kärjen osalta. Vanha Hocke olisi ehkä kiva nähdä siinä oli asennetta...

Parpala

Well-known member
-Japé- sanoi:
Kiitos, kiitos, tämähän on ihan kuin joulut lapsena, nyt mä vaan saan näitä kivoja digitaali/bittipaketteja :) '91 on niin addiktoivaa että välillä on aina näppäimistö kuolassa ja nenä ruudussa... Nyt on jo kyllä päässyt vähän hämärtymään että mitkä oli niitä '91 parhaita kisoja? Muistaakseni Magny Coursilla taisi olla hyvät rähinät koko kärjen osalta. Vanha Hocke olisi ehkä kiva nähdä siinä oli asennetta...
Magny Coursia ei itellänikään vielä ole, mutta Hockenheimin koko kisa löytyy (japaninkielisellä selostuksella, mutta kuvahan lienee pääasia). Katsomisen arvoinen ehdottomasti. Voisin laittaa tuon Hockenheimin huomenillalla jakoon.

Tässä kuitenkin suora linkki 91 kauden 14.kisaan eli vuorossa Espanja ja Barcelonan kooste. :)

http://www.f1archives.co.uk/1991-Highlights-14-Barcelona.avi

GeGe

Talvihorrostaja

RavenX

Aikamme gladiaattori
Tänk juu veri mats, sekä näille, että Parpalan viimeisimmille.

-Japé-

Well-known member
Parpala sanoi:
Magny Coursia ei itellänikään vielä ole, mutta Hockenheimin koko kisa löytyy (japaninkielisellä selostuksella, mutta kuvahan lienee pääasia). Katsomisen arvoinen ehdottomasti. Voisin laittaa tuon Hockenheimin huomenillalla jakoon.

Tässä kuitenkin suora linkki 91 kauden 14.kisaan eli vuorossa Espanja ja Barcelonan kooste. :)

http://www.f1archives.co.uk/1991-Highlights-14-Barcelona.avi
En tiedä mistä voisi johtua? olen nyt yrittänyt neljästi ladata tuota Barcelonaa, mutta aina tulee ainoastaan satunnainen määrä kisan alkua, katkaisee latauksen automaattisesti :frown: Neuvoja?

EDIT: Olen yrittänyt nyt ladata noin 25 kertaa, useimmiten tulee noin puolet.... Ottaa päähän!

EDIT2: Yrittänyt noin 100 kertaa, ei se pas...inen suostu tulemaan

Viimeksi muokattu:

Parpala

Well-known member
-Japé- sanoi:
En tiedä mistä voisi johtua? olen nyt yrittänyt neljästi ladata tuota Barcelonaa, mutta aina tulee ainoastaan satunnainen määrä kisan alkua, katkaisee latauksen automaattisesti :frown: Neuvoja?
Yritä vaan niin monesti uudestaan kunnes se tulee kokonaan. Itelläki katkas ainaki muutaman kerran ennenku sain sen kokonaan ladattua.

williams

Well-known member
Saiskohan tuon monacon kisan 1995 jakoon, itellä on tuolta vuodelta muut kisat nauhalla ja harmittanut niin pirusti kun tuo yksi puuttuu joten...

Parpala

Well-known member
williams sanoi:
Saiskohan tuon monacon kisan 1995 jakoon, itellä on tuolta vuodelta muut kisat nauhalla ja harmittanut niin pirusti kun tuo yksi puuttuu joten...
Voin laittaa kunhan ehtii, kenties perjantaina tai lauantaina.

-Japé-

Well-known member
Parpala sanoi:
Mites Hocke '91? Onko se myös vielä suunnitelmissa? Olen odotellut tässä kieli pitkällä ;) :thumbup:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
maradona sanoi:
Pakko inistä, kirkkaankeltainen malli oli käytössä vuonna 2000.

Omasta mielestänihän hienoin Minardi on/oli vuoden -99 malli.
Juuri tuota -99 vuoden mallia meinasin. Tuli vähän epäselvä viesti tuosta edellisestä...

Parpala

Well-known member
-Japé- sanoi:
Mites Hocke '91? Onko se myös vielä suunnitelmissa? Olen odotellut tässä kieli pitkällä ;) :thumbup:
Laitan tuonki tulemaan perjantaina tai viimestään lauantaina, joten ei tarvi enää montaa päivää odotella. :)

williams

Well-known member
Parpala sanoi:
Hyvä jos on tallella, odotellaan.
Hienoa, että on näin pirun hienoja videoita ollut jo tähän mennessä tarjolla!!

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Näkyy hyvin tuosta Meksiko -91 koosteesta millaisia kisat olivat ilman välitankkausta. Voimasuhteet vaihtuvat kisan sisällä moneen otteeseen, ja nähdään jopa ohituksia kun ajetaan leveillä slickseillä ja ei niin kliinisillä radoilla. Jarrutkaan eivät olleet samaa tasoa mitä nykyään, ja ohitettu voi jopa yrittää kuitata ohittajan uudestaan samassa tilanteessa. Nykyään ajellaan jonossa varikkokäyntejä odotellen ellei satu satamaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.