Parpala
Well-known member
Ei tarvi odotella enää, tässä se tulee:-Japé- sanoi:Mexicoa odotellessa :thumbup:
http://www.megaupload.com/fi/?d=1ABQN3B0
Mitäs haluat kaudelta 91 seuraavaksi?
Ei tarvi odotella enää, tässä se tulee:-Japé- sanoi:Mexicoa odotellessa :thumbup:
Oli kyllä komea auto tuo hopea sininen Telefonica Minardi. Keltainenkin aivan sympaattinen.Minardi fani sanoi:
Kiitos, kiitos, tämähän on ihan kuin joulut lapsena, nyt mä vaan saan näitä kivoja digitaali/bittipakettejaParpala sanoi:Ei tarvi odotella enää, tässä se tulee:
http://www.megaupload.com/fi/?d=1ABQN3B0
Mitäs haluat kaudelta 91 seuraavaksi?![]()
Magny Coursia ei itellänikään vielä ole, mutta Hockenheimin koko kisa löytyy (japaninkielisellä selostuksella, mutta kuvahan lienee pääasia). Katsomisen arvoinen ehdottomasti. Voisin laittaa tuon Hockenheimin huomenillalla jakoon.-Japé- sanoi:Kiitos, kiitos, tämähän on ihan kuin joulut lapsena, nyt mä vaan saan näitä kivoja digitaali/bittipaketteja'91 on niin addiktoivaa että välillä on aina näppäimistö kuolassa ja nenä ruudussa... Nyt on jo kyllä päässyt vähän hämärtymään että mitkä oli niitä '91 parhaita kisoja? Muistaakseni Magny Coursilla taisi olla hyvät rähinät koko kärjen osalta. Vanha Hocke olisi ehkä kiva nähdä siinä oli asennetta...
Löytyhän ne vielä koneelta kun vähän etsin, olkaapa hyvä:RavenX sanoi:Mahtaisiko kenelläkään olla vielä toimivaa linkkiä, josta löytyisi nuo Jonin aiemmin laittamat turva- ja lääkintäauton kisailut Indianapolisista. Tarkoitan siis näitä, jotka näkyvät linkitetyssä viestissä.
En tiedä mistä voisi johtua? olen nyt yrittänyt neljästi ladata tuota Barcelonaa, mutta aina tulee ainoastaan satunnainen määrä kisan alkua, katkaisee latauksen automaattisesti :frown: Neuvoja?Parpala sanoi:Magny Coursia ei itellänikään vielä ole, mutta Hockenheimin koko kisa löytyy (japaninkielisellä selostuksella, mutta kuvahan lienee pääasia). Katsomisen arvoinen ehdottomasti. Voisin laittaa tuon Hockenheimin huomenillalla jakoon.
Tässä kuitenkin suora linkki 91 kauden 14.kisaan eli vuorossa Espanja ja Barcelonan kooste.![]()
http://www.f1archives.co.uk/1991-Highlights-14-Barcelona.avi
Yritä vaan niin monesti uudestaan kunnes se tulee kokonaan. Itelläki katkas ainaki muutaman kerran ennenku sain sen kokonaan ladattua.-Japé- sanoi:En tiedä mistä voisi johtua? olen nyt yrittänyt neljästi ladata tuota Barcelonaa, mutta aina tulee ainoastaan satunnainen määrä kisan alkua, katkaisee latauksen automaattisesti :frown: Neuvoja?
keltainen oli mielestäni kaunein :ahem:jusban sanoi:Oli kyllä komea auto tuo hopea sininen Telefonica Minardi. Keltainenkin aivan sympaattinen.
Voin laittaa kunhan ehtii, kenties perjantaina tai lauantaina.williams sanoi:Saiskohan tuon monacon kisan 1995 jakoon, itellä on tuolta vuodelta muut kisat nauhalla ja harmittanut niin pirusti kun tuo yksi puuttuu joten...
Mites Hocke '91? Onko se myös vielä suunnitelmissa? Olen odotellut tässä kieli pitkälläParpala sanoi:Voin laittaa kunhan ehtii, kenties perjantaina tai lauantaina.
Jep, kyllä tuo -99 vuoden minardi oli se hienoin niiden auto koskaan :ahem:Minardi fani sanoi:keltainen oli mielestäni kaunein :ahem:
Pakko inistä, kirkkaankeltainen malli oli käytössä vuonna 2000.Skyggeboy sanoi:Jep, kyllä tuo -99 vuoden minardi oli se hienoin niiden auto koskaan :ahem:
Juuri tuota -99 vuoden mallia meinasin. Tuli vähän epäselvä viesti tuosta edellisestä...maradona sanoi:Pakko inistä, kirkkaankeltainen malli oli käytössä vuonna 2000.
Omasta mielestänihän hienoin Minardi on/oli vuoden -99 malli.
Laitan tuonki tulemaan perjantaina tai viimestään lauantaina, joten ei tarvi enää montaa päivää odotella.-Japé- sanoi:Mites Hocke '91? Onko se myös vielä suunnitelmissa? Olen odotellut tässä kieli pitkällä:thumbup:
Hyvä jos on tallella, odotellaan.Parpala sanoi:Voin laittaa kunhan ehtii, kenties perjantaina tai lauantaina.