K.Koulu
Noh, Rami, joskus kauan kauan sitten, kun ajettiin A-ryhmäläisillä, Toyotalla oli Celica ja kuskeina Sainz ja Kankku.. ajettiin jotain, muistaakseni San Remo rallia, kun jostain oli tullut vihje (jotenkin jäi semmoinen kuva, että tallin sisältä), että Toyotalla on laiton turbo.. ja sehän oli, kesken kilpailua tehtiin tarkastus ja asia todettiin.. kuristin säätyi itsestään, kova ahtopaine sai kuristimen "aukeamaan" ja tehoja löytyi automaattisti lisää.. paska juttu.. tallille kilpailukielto (katsottiin syylliseksi tapahtuneeseen) ja Kankku ilman työpaikkaa, tosin Toyotan sopimus edelleen plakkarissa.
Sitten koittikin WRC-aikakausi ja muilla oli jo pelit käytössä ja Toyota odotti kilpailukiellon päättymistä tullakseen mukaan uudella WRC-Corollalla, ja Kankku odotti uskollisesti tulevaa.. mutta mutta, kuljettajiksi valittiinkin Sainzin kaveriksi Auriol.. ja Kankkunen ilman autoa.. taas paska juttu.. Jussi oli ollut uskollinen ja pitänyt hieman lomaa.. oli jopa saanut joitakin tarjouksia, mutta kun..... voi perse.. (nyt muuten vaikuttaa kirjoittajaan konjakki) Kankku oli pakkolomalla kunnes Armin Black (tai joku sen niminen) menetti täysin luottamuksensa työnantajassaan Voortissa ja sai loparit ja tilalle kutsuttiin meidän Jussi(valitettavasti vaan mies joutui työskentelemään ilman palkkaa). Jusseliini pani hösseliksi ja laittoi Voortin säätöihin ja siitähän tuli kunnon pirssi, pirssi jolla jopa pystyi voittamaan. Ja mikä vittumaisinta, joutui jopa kumartamaan Carlosia ja antamaan tälle voiton.. kele.. ilma sitä hallitsisi tällä hetkellä tilastoissa kovia lukemia.. suomalaisena.. joutunut nöyrtymään sekä Lancian (jollekin v..tun Biasionille jossain hiton montessa), että Voortin puikoissa.. hitto.. yksi suomalaisista ja maailman parhaista ralliautoilijoista.. Juho Kankkunen öö.. mä oon juonut konjakkia..