Makkonen
Guest
:nope:Tollasii ne keravalaiset on, kaikki... :frown:
:nope:Tollasii ne keravalaiset on, kaikki... :frown:
Myllis ei ole mun kaveri. Tiedoksi.
Jep! :thumbup:Olinkse ma?
lähettäkää mulle Willy´s Sweet Shop -ohjelman "herkkuja". Mä olen niin koukussa. Kiitti.
Ei se mitään. Ehdin jo lähettää.No en kyllä ihan tommosta tarkoittanut! :doubtful:
Aha, no kiitti.Ei se mitään. Ehdin jo lähettää.
Tarkemman osoitteen puutteessa laitoin
PosteRestante 72, F1-forum.
Ollee huomenna perillä. :thumbup:
Joo liityin. Koskahan nuo sivut aukeavat?F1matkat.com
Urheilu ja vapaa-aika - Autot & moottoriurheilu
Koko:152 jäsentä
Uutta:72 uutta jäsentä
Eikös noi addiktiot pitäis hoitaa pois "kylmä kalkkuna" -menetelmällä?Nyt mulla ois tässä semmonen ehdotus Facebook-käyttäjille, että lähettäkää mulle Willy´s Sweet Shop -ohjelman herkkuja. Mä olen niin koukussa siihen sovellukseen. Kiitti.
Mun pyyntö ei tuottanut mitään tulosta täällä eikä Facebookissa.Eikös noi addiktiot pitäis hoitaa pois "kylmä kalkkuna" -menetelmällä?
Jeee!! Kiitos jätskin lähettäjälle!Nyt mulla ois tässä semmonen ehdotus Facebook-käyttäjille, että lähettäkää mulle Willy´s Sweet Shop -ohjelman herkkuja. Mä olen niin koukussa siihen sovellukseen. Kiitti.
Täten lähetän 72:lle tältä istumalta tässä näin aivan hervottoman koulutuutillisen ihan maailman pareeta virtuaalijätskiä. Päälle ei mitään nonparelleja, vaan oikeita parelleja. Ota kiinni ja nuole. Lipu-lip.Siis niinkin pienellä asialla, kuin lähettää mulle virtuaalijätskin, saa mut iloiseksi. Ihan oikeesti!
*lurps*Täten lähetän 72:lle tältä istumalta tässä näin aivan hervottoman koulutuutillisen ihan maailman pareeta virtuaalijätskiä. Päälle ei mitään nonparelleja, vaan oikeita parelleja. Ota kiinni ja nuole. Lipu-lip.