Facebook

Hartsa76

Well-known member
No, kui kävi?

Itsellenihän ei tuollaisia kiertokirjeitä tule, koska ei ole yhtään kaveria listallain \o/
Minulla ei ole edes profiilia facebookissa, joten sitä kautta ei mitenkään pysty minulle tulemaan minkäänlaisia kiertokirjeitä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Eikä noihin viitsi mitään kommentoida, kun viimeks kun joku laittoi jonkun typerän viestin, menin siihen vastaamaan, niin johan paukkui priva. "ÄÄÄHH HÄH HÄHH HHÄÄÄ MENIT SITTEN KOMMAAMAAN!! Nyt pitää sun laittaa joku näistä idioottimaisista lauseista Facebook-seinälles, koska *rinta- ja eturauhassyöpä*"
Saatana. Eli jos en lähde mukaan johonkin helvetin kiertokirjepelleilyyn, niin käytännössä oon huumorintajuton kusipää joka ei välitä toisten syövistä mitään.
Laitoin sitten että "Rakastan isoja rintojani!"
Tulipahan parannettua maailma.
Olet huumorintajuton kusipää.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kovin on tehokasta tuo Facebookmainonta.
Zalandon sivuilla kävin kenkiä pällistelemässä. Vain yksien kenkien esittelysivun avasin kahteen kertaan ja ne kengät komeilevat nyt koko ajan Facebookmainoksissani.
Homma toimii. Nuo kengät tarttee saada ja jatkuva muistutus varmistaa sen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kuulostaa hyvältä. Mua ainakin kiinnostaa kaikkien aamukahvikupit. Ja oletan että kaikkia kiinnostaa mun aamukahvikupit.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Muistinpa just että oon pistäny mun duunipaikan kahvikupista kuvan faceen. Olen siis aikaani edellä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mua ei ole haastettu aamukahvikuppihaasteeseen. Otanpa yhteyttä Iltalehteen. Josko sieltä joku toimittajatyttönen tulis haastattelemaan mielensä pahoittanutta siipiveikkoa.
Juon aamukahvini likimain aina valkoisesta mukista (josta se saatanan inhottava tarra on revitty helvettiin), joten haasteeni olis aika tylsä. Ehkä kuvaisin joitain mielestäni hassuja asiayhteyksiä siihen. Kuten arkihaasteessain kuvasin mm. paskapyttyä. Voisin laittaa sen esim. peilin eteen ja ottaa kuvan silleen, että mun tissit näkyis siinä. Toisena päivänä ottaisin kuvan, jossa olen asetellut boltsini kuppiin sisälle, ja veltto kikkeli kiertäisi kahvan ympäri muutaman kerran. Joitain nokkelia kuvatekstejä laittaisin kanssa. Ekaan kuvaan (siihen missä tissit) laittaisin että "Eipä taida noista kannuista kahvimaitoa valua." Tokaan laittaisin että "Kenelle maistuisi aamukahvi kera munakokkelin?"
Enempää en keksis. Vetoaisin kiireeseen ja yrittäisin esittää, että mulla on oikeasti muka jotain tekemistä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Aamulääkedosetti-haastista kehiin sitten. Kuvat supoista ja subuista, ehkä hassuttelija pistäisi kuvan olutpullosta, jolloin joutuisi rangaistuksena Alpun kuvaa oletuskuvana pitämään loppuikänsä ja saisi syövän.

DW

2009-2016
Eihän tällä paskakikkaralla lähetä edes privoja. No kolmeen vuoteen en ole fb:ssä ollut, enkä menekään vaikka yllämainitut ongelmat vastassa onkin. Joten kaveripyynnöt on vaikeita. Asianosaisen on vain otettava vastaus tästä.