Facebook

jjv

Arschloch
Vuosia sitten kuulin, että eräs ikätoverini on päässyt lapsien teossa hyvään vauhtiin, että peräti neljä lasta pusertanut. Kävin äsken naamakirjasivullaan laskemassa nuppiluvun: yhdeksän mukulaa. Vanhinkin lienee maksimissaan 12 vee ja nuorin ihan vauva. Tuota tahtia se ehtii hyvin vielä tuplaamaan katraan.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Vuosia sitten kuulin, että eräs ikätoverini on päässyt lapsien teossa hyvään vauhtiin, että peräti neljä lasta pusertanut. Kävin äsken naamakirjasivullaan laskemassa nuppiluvun: yhdeksän mukulaa. Vanhinkin lienee maksimissaan 12 vee ja nuorin ihan vauva. Tuota tahtia se ehtii hyvin vielä tuplaamaan katraan.
Taustalla tiettyjä uskonnollisia syitä?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pitäisi varmaan joku oma kuvakaappaus-sivu tuonne perustaa, tai sitten jatkan muille matskun lähettämistä.

Örfil

Guest
Sontaa etsimällä löytää kyllä sontaa. Jatkakaa valitsemallanne tiellä :ahem:

Sitten kannattaa vielä muistaa niiden pilakuvien kanssa, että jos jostain inhokista tekee pilakuvan tai nokkelan sanaleikein, sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sontaa etsimällä löytää kyllä sontaa. Jatkakaa valitsemallanne tiellä :ahem:

Sitten kannattaa vielä muistaa niiden pilakuvien kanssa, että jos jostain inhokista tekee pilakuvan tai nokkelan sanaleikein, sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Olen sinunkin nähnyt sinun kirjoittavan täällä "talteen".:eek:

En alunperin etsinyt tietentahtoen paskaa, lähinnä katsonut mitä siellä aidan toisella puolella ajatellaan. Tietyillä palstoilla se mielipide on ajan myötä muuttunut kauttaaltaan väkivaltafantasioinniksi ja täydeksi hörhöilyksi, jolle ei tiedä, että pitäisikö itkeä vai nauraa. Vaihtoehto olisi tietty jättää tuo painekattila porisemaan omiin liemiinsä, mutta ennemmin saatan tuota tekstiä ja kuvamateriaali sellaisten näkysälle, jotka eivät vielä ole nähneet millaiseksi tuo käsitys sananvapaudesta on mennyt.

Kielletään Kari Suomalaisen ja muitten pilapiirrokset oikopäätä.

Örfil

Guest
Kari Suomalaisen pilapiirroksilla ja niillä nettipilakuvilla on yhtä vähän tekemistä keskenään kuin "oikealla" taiteella ja spraymaalatulla kirkkoveneen näköiskuvalla paikallisen juna-aseman alikulkutunnelin seinässä.

Ihan turhaan tuolla noita tongit, siitä ei asiat miksikään muutu.

"Tuolla kentällä" voi tehdä niin paljon enemmän oikeaksi ja tärkeiksi katsomiensa asioiden parissa.

"Talteen" sanontaa olen käyttänyt joskus, kun aiempaan sanottuun on tullut jokin selkeä muutos jonkun inehmon kohdalla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ihan turhaan tuolla noita tongit, siitä ei asiat miksikään muutu.
Joitain (tappo)uhkauksia olen välittänyt asianomaisille ja siitä menneet etiäpäin aina poliisille asti. Jos ne eivät vaikuta yhtään mihinkään, niin sitten on jo aika turhaa tehdä muutakaan.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mun myyräntyöni tiettyjen tahojen päänmenoksi on vähän erityyppistä, mutten kerro siitä täällä. Suomesta voi saada hieman paremman paikan joko puuttumalla ääliöyteen tai sivuuttamalla sen, kukin valintansa mukaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mun myyräntyöni tiettyjen tahojen päänmenoksi on vähän erityyppistä, mutten kerro siitä täällä. Suomesta voi saada hieman paremman paikan joko puuttumalla ääliöyteen tai sivuuttamalla sen, kukin valintansa mukaan.
Jaat älykköjen tekstejä forumilla?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Eikun sitä varten mä tuotan itse tekstiä. Esim. tällaista: Ajjakah kagty etanat ripeinä vastustavat koppia sjskoppia kslomk GNUUT!

Örfil

Guest
Päiden ja mielipiteiden kääntäminen netissä omia faktojaan jakamalla on tuhoon tuomittua ajanhaaskuuta. Omiin läheisiin saattaa pystyä niin ehkä vähänvaikuttamaan, mutta mun toimintani pohjaa käytännön toimintaan, nettimaailman ulkopuolella. Enkä tarkoita polttopulloiskuja ;)