Facebook

Örfil

Guest
siellä Facebookissa? Etkö ole jo huomannut, että alempi aines siellä oleilee?
Mistä voit sen tietää, kun et ole Facebookissa?

Olenko minä ja esim. isäni, lapseni ja siskoni perheineen sekä usea forumisti alempaa ainesta?

k.o.p.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mistä voit sen tietää, kun et ole Facebookissa?

Olenko minä ja esim. isäni, lapseni ja siskoni perheineen sekä usea forumisti alempaa ainesta?

k.o.p.
Siitä kun tapaamani JÄRKI-ihmiset siellä ei ole. Voihan joku poikkeus mahtua joukkoon. Systeri kun noita juttuja sieltä mulle lukee, niin ei ole mitään hinkuakaan sinne.

Joku aina pelaa tässä vaiheessa sen kortin että voi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin, mihin ei muuten pitäisi. Ehkäpä se ettei pidä, on tietoinen valinta. Ja että pitää ilman FB:n olemassaoloa yhtä lailla.

Broidi ja sisko on ja isävainaakin oli Facessa. Nuoriso pitää tuota kalkkisten paikkana kun on insta ja snäppi.

Tämä on yksinäisen ihmisen taistelu Zukkeria vastaan! Toverit! Liittykää joukkoon jaloon.

Örfil

Guest
Mulla on just tänään yks puoli vuotta sitten jo sovittu juttu, ei ehdi nyt.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Instan yhteydenpito ollut pikavilkaisulla sitä, että otetaan tisseistä kuva kymmenen kertaa päivässä. Tai sitten pitäisi seurata muitakin kuin Örfilin tiliä.

Örfil

Guest
Heh, instagram.

Antsa joskus peräänkuulutti sitä, että kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla. FB:ssähän tämä juurikin menee näin. Muualla mölistään pääasiassa nimettömänä ja kasvottomana.

Se että jostain paljastuu FB:ssä erikoisia piirteitä, ei ole FB:n vika, vaan selittynee sillä, että ei ole tuntenut ihmistä aiemmin sen tarkemmin. Se hämmästyttää toisinaan, kuten meikäläistä eräs sukulainen, jonka mielestä mikä tahansa naarmu, hyttysenpurema tai syylä ihossa vaatii oman, erityisen kuva-albumin (ja kuvia on paljon) ja tämän kauhian, laastaria ja ibusalia vaativan vamman esittelyä muutamalla sadalle FB:kaverilleen. Parhaassa tapauksessa tämä vamma jaetaan sitten tapahtuman vuosipäivänä uudelleen omalla seinällä ja muistellaan kuinka haavaa kirveli niin maan perkeleesti.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Heh, instagram.

Antsa joskus peräänkuulutti sitä, että kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla. FB:ssähän tämä juurikin menee näin. Muualla mölistään pääasiassa nimettömänä ja kasvottomana.
Mitä olen ip-lehtien kommenttiosioita lukenut, niin aika hassunnimisiä ihmisiä Suomessa. :D

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Niin siis aika paljon elämäm koululaisia kirjoittamassa rasistista paskaa. Enkä nyt aina usko että omalla nimellä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Poistatutin kuusi:6 Seppo Huhdan postausta vasikoinnin kautta. Toivottavasti sai banaaniakin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Siitä kun tapaamani JÄRKI-ihmiset siellä ei ole. Voihan joku poikkeus mahtua joukkoon. Systeri kun noita juttuja sieltä mulle lukee, niin ei ole mitään hinkuakaan sinne.

Joku aina pelaa tässä vaiheessa sen kortin että voi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin, mihin ei muuten pitäisi. Ehkäpä se ettei pidä, on tietoinen valinta. Ja että pitää ilman FB:n olemassaoloa yhtä lailla.

Broidi ja sisko on ja isävainaakin oli Facessa. Nuoriso pitää tuota kalkkisten paikkana kun on insta ja snäppi.

Tämä on yksinäisen ihmisen taistelu Zukkeria vastaan! Toverit! Liittykää joukkoon jaloon.
Periaatteessa komp mutta toisaalta on tuo vähän yleistämistä.

Itse elänen punaviherkuplassa, kun öyhöttäjiä ei kuulu kaveripiireihini lain.

jjv

Arschloch
Joku aina pelaa tässä vaiheessa sen kortin että voi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin, mihin ei muuten pitäisi. Ehkäpä se ettei pidä, on tietoinen valinta.
Niinpä. Ihan hyvin oon ilman naamakirjaa pysynyt yhteyksissä parin peruskouluaikaisen kaverin kanssa. Kyllä siihen yleensä joku syy on miksei jonkun vanhan tutun kanssa ole vuosiin ollut yhteyksissä, ei yhteydenpito vain unohdu. Monille se syy sitten muistuu mieleen niistä vanhan kaverin nettikirjoituksista.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mitä olen ip-lehtien kommenttiosioita lukenut, niin aika hassunnimisiä ihmisiä Suomessa. :D
Iltapäivälehdet nyt eivät ainakaan mitään moderointia harrasta. Tai harrastavat, jos sellaiseksi laskee kommentoinnin poistamisen, kun tarpeeksi elämän koululaisia sivupersooniineen kokoontuu.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Taitaa aika monella olla sivunikki tehtynä kommentointia varten.
Onneksi ovat niin mielikuvituksettomia turilaita, että nuo sivupersoonat näkee kaukaa. Tarpeeksi monta jakomielistä kun trollaa "kansan enemmistönä" iltalehtien palstoilla, niin ne näyttävät sitten tuollaisilta kaatopaikoilta.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Hyvä ratkaisu on myös poistaa sellaiset kaverit joiden päivitykset koostuu vaan politiikasta. Ihan sama kummalla kannalla on.