Örfil
Guest
Mistä voit sen tietää, kun et ole Facebookissa?siellä Facebookissa? Etkö ole jo huomannut, että alempi aines siellä oleilee?
Olenko minä ja esim. isäni, lapseni ja siskoni perheineen sekä usea forumisti alempaa ainesta?
k.o.p.
Mistä voit sen tietää, kun et ole Facebookissa?siellä Facebookissa? Etkö ole jo huomannut, että alempi aines siellä oleilee?
No jos Forumillakin mennyt kohta 20 vuotta, niin...Ja minä kysyn miksi helvetissä sä mouhuat siellä Facebookissa? Etkö ole jo huomannut, että alempi aines siellä oleilee?
Siitä kun tapaamani JÄRKI-ihmiset siellä ei ole. Voihan joku poikkeus mahtua joukkoon. Systeri kun noita juttuja sieltä mulle lukee, niin ei ole mitään hinkuakaan sinne.Mistä voit sen tietää, kun et ole Facebookissa?
Olenko minä ja esim. isäni, lapseni ja siskoni perheineen sekä usea forumisti alempaa ainesta?
k.o.p.
Luin väärin.Siitä kun tappamani JÄRKI-ihmiset siellä ei ole. Voihan joku poikkeus...
Mitä olen ip-lehtien kommenttiosioita lukenut, niin aika hassunnimisiä ihmisiä Suomessa.Heh, instagram.
Antsa joskus peräänkuulutti sitä, että kirjoitellaan omalla nimellä ja naamalla. FB:ssähän tämä juurikin menee näin. Muualla mölistään pääasiassa nimettömänä ja kasvottomana.
Periaatteessa komp mutta toisaalta on tuo vähän yleistämistä.Siitä kun tapaamani JÄRKI-ihmiset siellä ei ole. Voihan joku poikkeus mahtua joukkoon. Systeri kun noita juttuja sieltä mulle lukee, niin ei ole mitään hinkuakaan sinne.
Joku aina pelaa tässä vaiheessa sen kortin että voi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin, mihin ei muuten pitäisi. Ehkäpä se ettei pidä, on tietoinen valinta. Ja että pitää ilman FB:n olemassaoloa yhtä lailla.
Broidi ja sisko on ja isävainaakin oli Facessa. Nuoriso pitää tuota kalkkisten paikkana kun on insta ja snäppi.
Tämä on yksinäisen ihmisen taistelu Zukkeria vastaan! Toverit! Liittykää joukkoon jaloon.
Niinpä. Ihan hyvin oon ilman naamakirjaa pysynyt yhteyksissä parin peruskouluaikaisen kaverin kanssa. Kyllä siihen yleensä joku syy on miksei jonkun vanhan tutun kanssa ole vuosiin ollut yhteyksissä, ei yhteydenpito vain unohdu. Monille se syy sitten muistuu mieleen niistä vanhan kaverin nettikirjoituksista.Joku aina pelaa tässä vaiheessa sen kortin että voi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin, mihin ei muuten pitäisi. Ehkäpä se ettei pidä, on tietoinen valinta.
Jeps. Esim. urheiluseurathan käyttää Facea ihan järkevästi hyväkseen.Periaatteessa komp mutta toisaalta on tuo vähän yleistämistä.
Luin väärin. Tai ....Joo no minä siellä yritin mennä ihan homona sisään. Sori.
Huonomman aineksen urkkiseurat?Jeps. Esim. urheiluseurathan käyttää Facea ihan järkevästi hyväkseen.
Iltapäivälehdet nyt eivät ainakaan mitään moderointia harrasta. Tai harrastavat, jos sellaiseksi laskee kommentoinnin poistamisen, kun tarpeeksi elämän koululaisia sivupersooniineen kokoontuu.Mitä olen ip-lehtien kommenttiosioita lukenut, niin aika hassunnimisiä ihmisiä Suomessa.
Onneksi ovat niin mielikuvituksettomia turilaita, että nuo sivupersoonat näkee kaukaa. Tarpeeksi monta jakomielistä kun trollaa "kansan enemmistönä" iltalehtien palstoilla, niin ne näyttävät sitten tuollaisilta kaatopaikoilta.Taitaa aika monella olla sivunikki tehtynä kommentointia varten.