Facebook

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Serkku jakaa Naamiksessa öyhötysmateriaalia! Oletan sen olevan vahinko. Seuraavasta vahingosta lähteekin sitten luiskaan kavereista. Olisikin ensimmäinen.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Serkku jakaa Naamiksessa öyhötysmateriaalia! Oletan sen olevan vahinko. Seuraavasta vahingosta lähteekin sitten luiskaan kavereista. Olisikin ensimmäinen.
Olen nakannut jo usean "kaverin" pihalle. Sukulaisiakin. Ikäviä yllätyksiä, elämämmikoululaisia.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Mun kaverilistassa on onneks nykyään vain yks sellainen tyyppi, joka piti laittaa taas vähäksi aikaa jäähylle. Pistin siis vain sen seuraamisen katkolle. Katsotaan taas tossa puolen vuoden päästä onko rauhoittunut. Tyyppi ottaa aina vähän kierroksia kun jossakin tapahtuu jotakin tämän kaltaista ja sitten alkaa se "eriväriset ja vääräuskoiset keskitysleireille tai ulos Suomesta, rajat kiinni ja hallitus hirteen- öyhötys". Ihan hyvä tyyppi noin muuten. Onneksi sitten jonkun ajan kuluttua sillä alkaa taas veri kiertää päässäkin, ja alkaa tulemaan niitä tavallisia naamakirjapäivityksiä, joita ei jaksa lukea.

Ja muutama ihan fiksunakin pitämäni tapaus on jaellut jotakin Huhtasaaren pressanvaalipropagandaa. Tehnyt aina mieli kommentoida että "Ei". Mutta olen sitten päätellyt että parasta kun en anna mitään huomiota. Eipä niihin näy kukaan muukaan reagoineen. Hyvä niin.

Sue_me

Well-known member
Tuosta tulikin pieni flashback, että neukkusotilaan suikkani on edelleen jossain hukassa.

Punatähti ja kaikki. Tuotu CCCP:stä joskus kasarilla.

Viimeksi näin kyseisen asusteen entisen heilani päässä tupareissa joskus 20 vuotta sitten.

Ja ei, ei ollut follo

Sue_me

Well-known member
Siellä oli kyllä kieltämättä epämääräistä sauhuttelijaporukkaa.

Örfil

Guest
Mulla on muistona punatähtinen suikka ajalta, jolloin olin elokuvapisniksissä mukana. Nappasin semmoisen muistona mukaan, tarvikkeistonhoitajan kiusaksi.