Facebook

FO110K

Banned
FB-tuttu. Kertoi, että hän on tehnyt mun profiilikuvista koneeseensa taustakuvia, jolloin päätin, että eiliset kuvat lienee syytä poistaa.
sen ainoon kerran kun ei ole päivällä FB:ssä niin siellä on jotain tuommosia kuvia jotka missaa sitten kokonaan :jaska:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
FB-tuttu. Kertoi, että hän on tehnyt mun profiilikuvista koneeseensa taustakuvia, jolloin päätin, että eiliset kuvat lienee syytä poistaa.
No huhhuh. Väristyksiä saisin tuollaisesta. Olettaen että kyseessä eivät olleet esim. luontokuvat.

72

Well-known member
No huhhuh. Väristyksiä saisin tuollaisesta. Olettaen että kyseessä eivät olleet esim. luontokuvat.
Se henkilö oli laittanut mun nykyisen profiilikuvan sekä sen kasvokuvan jo ainakin, ja toivottavasti ei ehtinyt laittaa uusimpia. Näitä uusia kuvia oli kaksi, toisessa katson itseäni peiliin, näkyy siis minä ja peilikuva molemmat. Aiheena on mun uusi fledan väri. Toisessa kuvassa olen sivuttain, mutta kun se oli aika tarkka sivuttaiskuva kera tiukan topin, niin alkoi itseänikin sitten arveluttaa mitä siinä kuvassa oli enemmän esillä, tukkaa vai tissiä. Joten poistin ne toppikuvat.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Se henkilö oli laittanut mun nykyisen profiilikuvan sekä sen kasvokuvan jo ainakin, ja toivottavasti ei ehtinyt laittaa uusimpia. Näitä uusia kuvia oli kaksi, toisessa katson itseäni peiliin, näkyy siis minä ja peilikuva molemmat. Aiheena on mun uusi fledan väri. Toisessa kuvassa olen sivuttain, mutta kun se oli aika tarkka sivuttaiskuva kera tiukan topin, niin alkoi itseänikin sitten arveluttaa mitä siinä kuvassa oli enemmän esillä, tukkaa vai tissiä. Joten poistin ne toppikuvat.
Ihmetouhua. Siis, että ryhtyy tollaiseen....

Taitaa olla ihastunut suhun, mutta ei tietty ole kivaa jos ei ole molemmin puolista.

FO110K

Banned
njoo, noi fb:n kuvat on niin pieniä ettei tulis ees mieleenkään alkaa tekemään mitään taustakuvaa niistä...
toivottavasti kaveri tulee järkiinsä kuitenkin...

72

Well-known member
Tyyppi on ihan mukava, mutta kyllä hieman pelottaa noi viimeaikaiset.
Ei olla tavattu, vaikka hän on sitä ehdottanutkin. Hän ei ole mun tyyppiä ollenkaan. Laittaa joka päivä meiliä, en aina vastaa kun välillä on hieman jänniä juttuja.

72

Well-known member
Ihmetouhua. Siis, että ryhtyy tollaiseen....

Taitaa olla ihastunut suhun, mutta ei tietty ole kivaa jos ei ole molemmin puolista.
Sehän tässä just pelottaakin, että mihin se on mussa ihastunut.
Jos vaan ulkonäköön, niin on aika pinnallista sitten. Ja ei tunne edes mua sen kummemmin, että voisi väittää ihastuneensa mun luonteeseen, kun en ole päästänyt lähelle edes meileissä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sehän tässä just pelottaakin, että mihin se on mussa ihastunut.
Jos vaan ulkonäköön, niin on aika pinnallista sitten. Ja ei tunne edes mua sen kummemmin, että voisi väittää ihastuneensa mun luonteeseen, kun en ole päästänyt lähelle edes meileissä.
Otat vaan fb:ssä pois frendeistä...josko auttaisi. Tosin onkos sulla siellä profiilissa omat emailit (eli tuleekos noi meilit fb:n kautta vai suoraan) ja yhteystiedot. Tai tunteekos se sut muutakin kautta.

FO110K

Banned
Tyyppi on ihan mukava, mutta kyllä hieman pelottaa noi viimeaikaiset.
Ei olla tavattu, vaikka hän on sitä ehdottanutkin. Hän ei ole mun tyyppiä ollenkaan. Laittaa joka päivä meiliä, en aina vastaa kun välillä on hieman jänniä juttuja.
no tuo kuulostaa jo vähän karseelta kyllä jos väkisin pommittaa :dunno:

72

Well-known member
Otat vaan fb:ssä pois frendeistä...josko auttaisi. Tosin onkos sulla siellä profiilissa omat emailit ja yhteystiedot. Tai tunteekos se sut muutakin kautta.
Mun yhteystiedot ei ole näkyvillä. Hän ei tunne mua muita reittejä, enkä edes tiedä mitä kautta hän aikoinaan edes huomasi mut. Olen harkinnut poistaa hänet listoilta, katsotaan mitä seuraava meili tuo tullessaan.

-se tietysti on mukavaa, kun hän jaksaa aina tsempata mua jos olen vaikka flunssassa, kehua mua, innostua mun asioista, ja saan kuulla häneltä sellaista mitä jokainen nainen haluaisi kuulla. Ei mulle ole kukaan niitä asioita live-elämässä sanomassa, joten olen vastaanottanut ihan hyvällä mielellä niitä viestejä. Olen kuitenkin tehnyt selväksi, että en lähde treffeille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sen näkee sun avattarestakin. Pää heiluu puolelta toiselle 'No No No'-tahtii.:eek: