Facebook

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kiistän olevani 72:sen ahdistelija!

Vaikka toki kaikki viestini voidaan tulkita ahdisteluksi mutta tällä kertaa kyseessä en ole minä.
Ai mistä tiedän?
NO KUN EN MÄ OSAA TEHDÄ TAUSTAKUVEJA! :(

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mutta vakavasti ottaen kieltämättä aika spookya toimintaa. Ei kuitenkaan tunnustanut tulostaneensa seinillensä niitä? :doubtful:

72

Well-known member
Kiistän olevani 72:sen ahdistelija!

Vaikka toki kaikki viestini voidaan tulkita ahdisteluksi mutta tällä kertaa kyseessä en ole minä.
Ai mistä tiedän?
NO KUN EN MÄ OSAA TEHDÄ TAUSTAKUVEJA! :(
Sun viestit on kivoja, enkä koe niitä ahdistavina ollenkaan. :cool:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Silmät ei pysty seuraamaan kahta erisuuntaista liikettä vai :D

Noni. Nyt voit ottaa sen teipin pois siitä ruudulta kissan pään päältä :eek:
Eiku ensin Pirde pisti pelkän hymiön :)D)

Sen jälkeen lisäsi vielä sen käsitekstin.:eek:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mun yhteystiedot ei ole näkyvillä. Hän ei tunne mua muita reittejä, enkä edes tiedä mitä kautta hän aikoinaan edes huomasi mut. Olen harkinnut poistaa hänet listoilta, katsotaan mitä seuraava meili tuo tullessaan.

-se tietysti on mukavaa, kun hän jaksaa aina tsempata mua jos olen vaikka flunssassa, kehua mua, innostua mun asioista, ja saan kuulla häneltä sellaista mitä jokainen nainen haluaisi kuulla. Ei mulle ole kukaan niitä asioita live-elämässä sanomassa, joten olen vastaanottanut ihan hyvällä mielellä niitä viestejä. Olen kuitenkin tehnyt selväksi, että en lähde treffeille.
Laita vaan pois...et laittanut mitä noi "jännät jutut" ovat, mutta jotenkin sellainen vaikutelma on tullut että kannattaisi siivota pois ko. tyyppi frendeistä.

Jos oletetaan, että ko. henkilö olisi jotenkin häiriintynyt niin ei se sua välttämättä haukkuisi vaan yrittäisi olla mukava. Mut jos jotain merkkejä on, ettei olisikaan niin mukava miltä vaikuttaa ja oot jostain sen jutuista ahdistunut niin etköhän sä saa esim. Matxilta ja muilta kamuilta kuulla (jatkossa!) ihan myönteisiä juttuja.

Mutta tee niin kuin parhaaksi näet...:)

72

Well-known member
Laita vaan pois...et laittanut mitä noi "jännät jutut" ovat, mutta jotenkin sellainen vaikutelma on tullut että kannattaisi siivota pois ko. tyyppi frendeistä.

Jos oletetaan, että ko. henkilö olisi jotenkin häiriintynyt niin ei se sua välttämättä haukkuisi vaan yrittäisi olla mukava. Mut jos jotain merkkejä on, ettei olisikaan niin mukava miltä vaikuttaa ja oot jostain sen jutuista ahdistunut niin etköhän sä saa esim. Matxilta ja muilta kamuilta kuulla (jatkossa!) ihan myönteisiä juttuja.

Mutta tee niin kuin parhaaksi näet...:)
Se tyyppi on jotenkin ylimukava, vaikuttaa aidolta, mutta ehkä takertuvuus ahdistaa, vaikka en anna vastakaikua ollenkaan, pysyttelen neutraalin ystävällisenä.

Joo, mulle sopii, että Matxi ja muut kamut laittaa mulle kivoja viestejä. :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Sori P!
Hyväksikäytin kuvaasi ja tein siitä itselleni taustakuvan Windowsin työpöydälle. Kuten näkyy :
(Tossa on leveyssuunnassa oikea reuna, rajasin vasemman reunan pois kun siellä on vain valkoista kera kuvakkeiden!)

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
72, toi kuulostaa pelottavalta. Kaverille kävi tässä vähän aikaa sitten ikävästi. Mies oli todella huomaavainen ja ihana ja pusipusi alkuun. Kaikki siis oli vallan loistavasti, ennen kuin alkoi sairaalloinen mustasukkaisuus. Mies kuulema jumaloi kaveria. Mutta lopputulemana äijä pisti kaverin kämpän täysin paskaks. Oli hajottanu KAIKEN läppäriä ja iPodia myöten. Kaikki kamat paskaks. Mm. kylppärissä pyykit oli revitty suihkukoppiin ja pursotettu shampoot päälle jne. Järkyttävä sekasorto. Tuloksena rikosilmoitus ja kaveri paniikissa eikä uskaltanu kahteen viikkoon olla yksin kotona.

Vaikka eihän tuosta tiedä, onko mitään samankaltaista ilmassakaan, niin mä ainakin kaverin kokemusten jälkeen olisin hyvin epäluuloinen. Olethan 72 varovainen?

72

Well-known member
72, toi kuulostaa pelottavalta. Kaverille kävi tässä vähän aikaa sitten ikävästi. Mies oli todella huomaavainen ja ihana ja pusipusi alkuun. Kaikki siis oli vallan loistavasti, ennen kuin alkoi sairaalloinen mustasukkaisuus. Mies kuulema jumaloi kaveria. Mutta lopputulemana äijä pisti kaverin kämpän täysin paskaks. Oli hajottanu KAIKEN läppäriä ja iPodia myöten. Kaikki kamat paskaks. Mm. kylppärissä pyykit oli revitty suihkukoppiin ja pursotettu shampoot päälle jne. Järkyttävä sekasorto. Tuloksena rikosilmoitus ja kaveri paniikissa eikä uskaltanu kahteen viikkoon olla yksin kotona.

Vaikka eihän tuosta tiedä, onko mitään samankaltaista ilmassakaan, niin mä ainakin kaverin kokemusten jälkeen olisin hyvin epäluuloinen. Olethan 72 varovainen?
Hui kauhistus!

Joo, olen varovainen. En siis ole tuosta kertomastani tyypistä kiinnostunut, ja mulla on muutenkin vielä semmonen tunne, etten oo kenenkään kans valmis treffeille. Melkoinen tyyppi saa olla, että kolahtaa muhun kaiken koetun jälkeen.

Mutta varovaisuus on paikallaan!