FO110K
Banned
elä huoli sillä et oo ainoo, ei mullekaan mitään oo tullukui kukaan ei mulle ehdottele? :nope:
elä huoli sillä et oo ainoo, ei mullekaan mitään oo tullukui kukaan ei mulle ehdottele? :nope:
Riippuu ihan tissien koosta.kui kukaan ei mulle ehdottele? :nope:
Ai nyt hokasin sun lisäyksen.
Jep, mutta noi kädet tossa antaa sit toisenlaista viestiä.
Sun viestit on kivoja, enkä koe niitä ahdistavina ollenkaan.Kiistän olevani 72:sen ahdistelija!
Vaikka toki kaikki viestini voidaan tulkita ahdisteluksi mutta tällä kertaa kyseessä en ole minä.
Ai mistä tiedän?
NO KUN EN MÄ OSAA TEHDÄ TAUSTAKUVEJA!
Ei ainakaan vielä.Mutta vakavasti ottaen kieltämättä aika spookya toimintaa. Ei kuitenkaan tunnustanut tulostaneensa seinillensä niitä? :doubtful:
Silmät ei pysty seuraamaan kahta erisuuntaista liikettä vaiAi nyt hokasin sun lisäyksen.
Olen siis epäonnistunut.Sun viestit on kivoja, enkä koe niitä ahdistavina ollenkaan.
Eiku ensin Pirde pisti pelkän hymiön D)Silmät ei pysty seuraamaan kahta erisuuntaista liikettä vai
Noni. Nyt voit ottaa sen teipin pois siitä ruudulta kissan pään päältä
Eipä mitään uutta siis.Olen siis epäonnistunut.
Laita vaan pois...et laittanut mitä noi "jännät jutut" ovat, mutta jotenkin sellainen vaikutelma on tullut että kannattaisi siivota pois ko. tyyppi frendeistä.Mun yhteystiedot ei ole näkyvillä. Hän ei tunne mua muita reittejä, enkä edes tiedä mitä kautta hän aikoinaan edes huomasi mut. Olen harkinnut poistaa hänet listoilta, katsotaan mitä seuraava meili tuo tullessaan.
-se tietysti on mukavaa, kun hän jaksaa aina tsempata mua jos olen vaikka flunssassa, kehua mua, innostua mun asioista, ja saan kuulla häneltä sellaista mitä jokainen nainen haluaisi kuulla. Ei mulle ole kukaan niitä asioita live-elämässä sanomassa, joten olen vastaanottanut ihan hyvällä mielellä niitä viestejä. Olen kuitenkin tehnyt selväksi, että en lähde treffeille.
Onneksi on iso kaksoisleuka niin ei laiskan miehen tarvitse edes paljoa päätä liikauttaa niin on jo leuka rinnassa ja toistepäin!Eipä mitään uutta siis.
Rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä!:ahem:
Leuanvedossahan tuo on näppärä lisävaruste. 2, 4, 6, 8, ....Onneksi on iso kaksoisleuka niin ei laiskan miehen tarvitse edes paljoa päätä liikauttaa niin on jo leuka rinnassa ja toistepäin!
Se tyyppi on jotenkin ylimukava, vaikuttaa aidolta, mutta ehkä takertuvuus ahdistaa, vaikka en anna vastakaikua ollenkaan, pysyttelen neutraalin ystävällisenä.Laita vaan pois...et laittanut mitä noi "jännät jutut" ovat, mutta jotenkin sellainen vaikutelma on tullut että kannattaisi siivota pois ko. tyyppi frendeistä.
Jos oletetaan, että ko. henkilö olisi jotenkin häiriintynyt niin ei se sua välttämättä haukkuisi vaan yrittäisi olla mukava. Mut jos jotain merkkejä on, ettei olisikaan niin mukava miltä vaikuttaa ja oot jostain sen jutuista ahdistunut niin etköhän sä saa esim. Matxilta ja muilta kamuilta kuulla (jatkossa!) ihan myönteisiä juttuja.
Mutta tee niin kuin parhaaksi näet...
Tai seisoo vain lattialla ja nostaa "helmaa" tangon yli!Leuanvedossahan tuo on näppärä lisävaruste. 2, 4, 6, 8, ....
Hui kauhistus!72, toi kuulostaa pelottavalta. Kaverille kävi tässä vähän aikaa sitten ikävästi. Mies oli todella huomaavainen ja ihana ja pusipusi alkuun. Kaikki siis oli vallan loistavasti, ennen kuin alkoi sairaalloinen mustasukkaisuus. Mies kuulema jumaloi kaveria. Mutta lopputulemana äijä pisti kaverin kämpän täysin paskaks. Oli hajottanu KAIKEN läppäriä ja iPodia myöten. Kaikki kamat paskaks. Mm. kylppärissä pyykit oli revitty suihkukoppiin ja pursotettu shampoot päälle jne. Järkyttävä sekasorto. Tuloksena rikosilmoitus ja kaveri paniikissa eikä uskaltanu kahteen viikkoon olla yksin kotona.
Vaikka eihän tuosta tiedä, onko mitään samankaltaista ilmassakaan, niin mä ainakin kaverin kokemusten jälkeen olisin hyvin epäluuloinen. Olethan 72 varovainen?