Facebook

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jaaha, taas tommonen. Ihan ku quizit ei ois tarpeeks :jaska:
Nimeltämainitsemattoman duunikaverin sanoin:
"kappas, sain oudon linkin, englanniksi, suomalaiselta kaveriltani. Se pyytää käyttäjätunnusta, salasanaani, äitini nimeä sekä autoni avaimia lähetettäväksi postitse. No annetaanpas, pistetään vielä tuohon mainittuun tilinumeroon 1000 euroa rahaakin päälle kun sitäkin pyytävät"

bond85

Well-known member
Sijainti
Rovaniemi
Tuota samaa ilmoitusta on ollut liikkellä Messengerissäkin. Kerran tuli minulle tuollainen viesti, mutta en tietenkään omia tunnuksia siihen kirjoittanut :rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pyörinpähän huvikseni feispookissa. Hitto miten urpon näköistä porukkaa tullut yläastetutuista. En pistänyt mitään kaveripyyntöjä, nähnykkään niitä perskoulun jälkeen.

Knoukka

Well-known member
Mulle on tullu tavaksi että jos oon netin äärellä ja asioin puhelimessa jonkun (nais)ihmisen kans niin tsekkaan facialbookista että miltä ko. nainen näyttää. Tekeekö joku muu samaa?

Ja mistä oot ja ikäs?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mulle on tullu tavaksi että jos oon netin äärellä ja asioin puhelimessa jonkun (nais)ihmisen kans niin tsekkaan facialbookista että miltä ko. nainen näyttää. Tekeekö joku muu samaa?
En vielä, mutta nyt voisin aloittaa! Jos mulle vaan joku tuntematon nainen soittelis eka.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Oo.. Kävin kattomassa. Joku mustavalkoinen niska siellä näkyi, en saanut kyllä hyvää käsitystä siitä, minkänäköinen hahmo oli kyseessä.

Pobeda

Well-known member
En ihan juuri noin vielä, mutta varmaan tuohon olen menossa. Muutamia kertoja olen jo katsonut etukäteen ihmisiä joiden kanssa on ollut tapaaminen. Viime viikolla olin esittelyssä, sovin tapaamisesta erään naisen kanssa ja onneksi katsoin etukäteen millainen pakkaus on kyseessä. Sovittuun aikaan päräytti paikalle musta hahmo isolla Kawasakilla ja kun hän otti kypärän pois niin voimat hävisi hetkeksi jäsenistä vaikka osasin varautua. Kun luonnekin oli ihan hemmetin kiva niin tuollainen seksipommi saa myytyä mulle mitä tahansa, mutta taisit olla sinä joka kirjoititkin asiasta.

Mulla on facebookissa kuva jossa olen söpö 6-vuotias.

Makkonen

Guest
Nigerialainen ammattihuijari vei tamperelaisnaisen rahat Facebookissa

Tommosia ne facebook-kaverit on, jok'ikinen.. Hieno peitenimi.
Ja kaiken lisäksi ne kaikki on basisteja.
Poliisi tutkii Facebookin rasistiryhmää
julkaistu tänään klo 13:06, päivitetty tänään klo 13:10

Poliisi on aloittanut esitutkinnan internetkeskustelun viesteistä Facebookissa. Tutkinta koskee ryhmää "Ei enempää turvapaikanhakijoita".

Ryhmässä on yli 200 jäsentä, joista suurin osa on Suupohjan seudulta. Poliisin mukaan osassa viesteistä on selviä merkkejä rasismista. Viesteissä viitataan muun muassa Hitlerin ja natsismin oppeihin.

YLE Pohjanmaa

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ikinään ei saattaa syyttää ihmisten tyhmyyttä, vain siihen käytettäviä välineitä kuten tupakkaa, facebookia ja suolaa.