So?Mullaki on feispuukki. Tiedoks.
So?Mullaki on feispuukki. Tiedoks.
Luulisi nyt kaikkien foorumin naisten ryntäävän oitis ihailemaan tätä yhteisömme nuorta komistusta.
Kyllahan se on toisin pain nuorukaiseni. :ahem:Luulisi nyt kaikkien foorumin naisten ryntäävän oitis ihailemaan tätä yhteisömme nuorta komistusta.
Mä laitoin sulle katseluoikeudet yhteen kuvakansioon. "Kesäkuteita".Kyllahan se on toisin pain nuorukaiseni. :ahem:
Kyllahan nuolla kuteilla ja tuolla kropalla voi menna hieman heilastelemaan! :ahem:Mä laitoin sulle katseluoikeudet yhteen kuvakansioon. "Kesäkuteita".
Kyllä siellä oli Muumipappa :doubtful:En aio edelleenkään tuonne mennä. Isoäitini kirjautui ja on nyt mm. vaimoni kaverina siellä.
Oho, kiitos!Kyllahan nuolla kuteilla ja tuolla kropalla voi menna hieman heilastelemaan! :ahem:
Samaa mieltä! :ahem:Kyllahan nuolla kuteilla ja tuolla kropalla voi menna hieman heilastelemaan! :ahem:
En minäkään aio.En aio edelleenkään tuonne mennä. Isoäitini kirjautui ja on nyt mm. vaimoni kaverina siellä.
*häkeltyy*Samaa mieltä! :ahem:
Niinpä, mammansa vieressä istui.Kyllä siellä oli Muumipappa :doubtful:
Jep, samaa mieltä minäkin :ahem:Samaa mieltä! :ahem:
Joillekin henki ja elämä.Mikäs se on tää tämmönen Facebook?
Sehän on henki ja elämä.... EIKU ei mitää.Joillekin henki ja elämä.
Ei, olen edelleen ollut Muumimamman suihkussa juhannuksena -94 :thumbup:Onko facebookissa jossain sellanen toimintonappi millä saa kaiken tekemättömäksi? VASTATKAA ÄKKIÄ!