:dunno: Ikävää.Modeja ei saa iggeen. Kokeilin.
:dunno: Ikävää.Modeja ei saa iggeen. Kokeilin.
Ei tainnut ihan aueta mun viesti?Oho! Minkäs kaapin Moe nyt avasi? :eek!:
Jos itse olisin tiennyt Facebookkiin rekisteröityessä sen, mitä tiedän siitä nyt. En olisi rekisteröitynyt, käyttö sen sijaan varmaan vaiheittain tässä vähenee.Olen tässä tuumaillut Facebookiin rekisteröitymistä. Kaveri laittoi mulle jäitä hattuun sen homman tiimoilta.
Tällä päivämäärällä tähän tojckiin tulleet tietyt postaukset vahvistavat kaverini näkemystä.
En ihan vähällä liity Facebookiin.
Kiitos.
Tuttavalleni, kuljetusliikkeen omistaja Meeri Krotille rekkautuminen kävi kalliiksi.Minäpä tiedän, niin en ole edes harkitsemassa rekkautumista.
Voipi olla joo, mutta Meeri rekkautui ihan hyötymis- ja ansaitsemistarkoituksessa.Tuttavalleni, kuljetusliikkeen omistaja Meeri Krotille rekkautuminen kävi kalliiksi.
Nyt ollaan asiain lähteellä.Mua vituttaa vaan Facebookissa ilmenevä ihmisten käsittämätön tyhmyys ja (lähde)kriitiikittömyys. Kaikkeen uskotaan, kaikkeen mennään mukaan. Ollaan kaikkea ja kaikessa. Aina mukana.
Jospa se oli rekkis, eli rekkalesbo?Tuttavalleni, kuljetusliikkeen omistaja Meeri Krotille rekkautuminen kävi kalliiksi.
Sama täällä. Kaveriksi piti hyväksyä, mutta sanaakaan ei vaihdeta - missään asiassa. Mutta eipä näiltä status-päivityksiäkään tule, joten ovat vallan harmittomia veijareita.Olen pitänyt sitä vähän outona ja kiusallisena, kun monet peruskouluaikaiset yms. tuttavat joista ei sen koomin ole kuulunut pyytävät naamakavereikseen. Mutta nyt tuli jo uusi ennätys, kun lapsuudenkaveri Hangon ajoilta pyysi kaverikseen, eikä lie olla nähty ainakaan viime, eikä todennäköiseti sitäkään edellisellä vuosikemmenellä. Koko henkilö en edes muista, viimeksi varmaan nähnyt alle vaahtosammutimen kokoisena. Parhautta seurailla nyt täysin tuntemattoman ihmisen arkisattumiksia.
Tämän siitä saa, kun on niin kiltti ettei tohdi pahaa mieltä aiheuttaa klikkaamalla "ei".
Joutaisi kyllä jo koko palvelusta erota, jos se ei olisi niin oiva apuri opiskeluasioissa.
Minä en tosiaan niihin ystäväkutsuihin osaa klikata "ei", mutta bookin sovelluksiin se kannattaa osata. Kaikki paskasovellukset kun sallii, niin saa tuommoisia päänsärkyjä osakseen.Tämmönen löytyi. Ihmittelinkin kun oli niin hidas:
Onko naamakirja tökkinyt viime aikoina? Tarkistahan Asetukset-> sovellusasetukset->lisätty profiiliin. Jos sieltä löytyy nimetön sovellus tai unnamed, poista se. Se on vakoiluohjelma.
Tuokin oli vejätystä, tuolla poistatte profiilista laatikko välilehden. :ahem:Tämmönen löytyi. Ihmittelinkin kun oli niin hidas:
Onko naamakirja tökkinyt viime aikoina? Tarkistahan Asetukset-> sovellusasetukset->lisätty profiiliin. Jos sieltä löytyy nimetön sovellus tai unnamed, poista se. Se on vakoiluohjelma.
Kahdesta haitasta eroon yhdellä kertaa. \o/p
Tuokin oli vejätystä, tuolla poistatte profiilista laatikko välilehden. :ahem:
Semmonen tarina tällä kertaa.Facebook tuhoaa avioliittoja
Torstai 28.1.2010 klo 15.03
Onko Facebook aiheuttanut riitoja parisuhteessasi?
Yhteisöpalvelu Facebook vaikuttaa harmittomalta tavalta pitää yhteyttä ystäviin. Helppoudella on kuitenkin kääntöpuolensa, sillä ystäväksi hyväksytyt exät ja flirttailu voivat aiheuttaa ongelmia parisuhteessa.
Erään brittiläisen asianajotoimiston mukaan viidesosassa viime vuonna tulleista avioerohakemuksista viitattiin Facebookiin.
- Monet saavat puolisoistaan selville uusia asioita Facebookin kautta, Mark Keenan divorce-online.com-palvelusta toteaa.
- Yleisin tekijä näyttää olevan sopimaton seksuaalisväritteinen chattailu.
The Sun -lehti kertoo kahden naisen tarinan.
Mies jäi kiinni pettämisestä
Marianna, 32, oli jo jonkin aikaa epäillyt miestään pettämisestä. Miehen Facebook-sivuilla oli viestejä vierailta naisilta, mutta kysyttäessä hän kiisti suhteet.
Totuus selvisi, kun yhden rakastajattaren sukulainen lähestyi Mariannaa Facebookin kautta.
- Olin järkyttynyt, mutta myös helpottunut. Hän ei voinut enää kiistää asiaa. Sanoin, että haluan avioeron.
Exän kanssa flirttailu johti eroon
Kahdeksan vuotta naimisissa olleen Sarahin, 36, kohtaloksi koitui flirttailu ex-poikaystävän kanssa.
Sarah oli antanut miehelleen Chrisille Facebook-tunnuksensa, sillä hänen mielestään mitään salattavaa ei ollut. Chris näki kuitenkin viestin, jossa Sarahin ex-poikaystävä muisteli, kuinka heidät kerran yllätettiin kuhertelemasta.
Chris ei tätä sulattanut. Kun Sarah muutti salasanansa, alkoivat syytökset salailusta.
- Chris oli erittäin mustasukkainen ja varma siitä, että minulla oli suhde. Se ei ollut totta, mutta flirttailin kyllä paljon, Sarah myöntää.
Chris alkoi seurata Sarahia ja Sarah tajusi, että luottamus oli lopullisesti mennyt. Pariskunta haki avioeroa.
- Facebook tuhosi avioliittomme, Chris sanoo.
- En pitänyt siitä, että hän flirttaili. Hän ei olisi suvainnut minulta vastaavaa, joten miksi hän teki niin? Kaiken tapahtuneen jälkeen en mene yhteisöverkkopalveluiden sivuille. Vihaan niitä.
Onko Facebook aiheuttanut riitoja parisuhteessasi?
51% 49%
Ääniä 5494
IL