kouvotsvoni
Banjottu
Brawn GP:llä enemmän faneja kuin millään muulla, vaikkei ole vielä kilometriäkään kilpaa ajanut
Voiko sitä muokata jotenkin niin, että saa vaikka 20 vaihtoehtoa? Vaikkapa foorumin ylläpitäjä?Harmi, kun rajoitteena 15 vaihtoehtoa.
Ei mitään havaintoa missä ylläpitäjä menee. Löytyi vaihtis, jotta polliin saisi tehdä äärettömän monta vaihtoehtoa..mutta en kyllä ole löytänyt kuin ohjeet tuon muuttamiseksi.Voiko sitä muokata jotenkin niin, että saa vaikka 29 vaihtoehtoa? Vaikkapa foorumin ylläpitäjä?
En tiedä tosin, että onko se edes mahdollista kun en mikään suuri nörö ole näissä asioissa
Tota mäkin olen ihmetellyt. Tallissa ajaa suomalaiskuski ja kannatus/fanitus on vähäistä verrattuna siihen mitä se oli kahden edellisen suomalaiskuskin siellä ajaessa.Aika harvaan on käyneet McLaren fanit, 2000 vuoden tienoilla olis voinut luulla että suomalaisilla on mclarenin fanittaminen verissä.
Kyllä minusta tähän takinkääntöön on olemassa ehdottomasti perusteet ilman minkäänlaisia kimilasejakaan niin ajajien kuin tallinkin osalta: Ennen vanhaan Ferrarilla ajoi häikäilemättömästä ajotyylistään ja suvereenista ykköskuskiasemastaan tunnettu Schumi kun nykyään Kimi ja Massa ovat melko tarkasti tasa-arvoisia. McLarenilla puolestaan ajoi ennen Häkkinen (jolla tosin oli ehkä myöskin ykköskuskin status) mutta nykyään Hamilton, joka vetää vertoja Schumille niin muita kunnioittamattomassa ajotyylissä kuin ykköskuskin aseman suuruudessakin ja siten tuskin miellyttää suomalaisten enemmistöä joka ei Schumistakaan pitänyt.Tota mäkin olen ihmetellyt. Tallissa ajaa suomalaiskuski ja kannatus/fanitus on vähäistä verrattuna siihen mitä se oli kahden edellisen suomalaiskuskin siellä ajaessa.
Näyttää myös monella unohtuneen Ferrarin huijaamiset lähimenneisyydessä. Kerran huijari, aina huijari. Ei italialainen luonteenlaatu ole muuttunut rehelliseksi, vaikka Räkä Ferrarilla ajaakin.
Voittivat liikaa. Ja itse ainakin lähes aina fanitan huonommassa asemassa olevaa tallia. Kauden alkaessa oli hienoa, kun "uusi" Brownie GP hakkasi kaikki. Sitten oli mukavaa nähd, miten RBR nousi haastamaan. Ja nyt olisi kiva saada kunnon taistelu mestaruudesta > Brawn saisi kokea vielä pari huonoa kisaa.Jostain syystä tuntuu, ettei BGP:tä enää faniteta foorumilla samaan tahtiin kuin ennen kauden alkua.
Juuri näin.Voittivat liikaa. Ja itse ainakin lähes aina fanitan huonommassa asemassa olevaa tallia. Kauden alkaessa oli hienoa, kun "uusi" Brownie GP hakkasi kaikki. Sitten oli mukavaa nähd, miten RBR nousi haastamaan. Ja nyt olisi kiva saada kunnon taistelu mestaruudesta > Brawn saisi kokea vielä pari huonoa kisaa.