Riippuen siitä, käyttääkö farkkuja korkkareiden kanssa vai ei! Mulle menis avojaloin 32:kin just ja just, mutta kun käytännössä lähes aina on farkkujen kanssa korkoa alla, niin 34 on parempi :ahem:L32 tai 34.
No sä ootkin sellanen lökäpöksyMulla ei ole kuin liian isoja farkkuja tällä hetkellä.
Ja vyöt viimeisessä reiässä kiinni. Siis pienimmissä.
Pitäis ostaa uusia housuja.:idea:
Olet mun, olet mun, lökäpöksyni mun, ujo, arka ja muutenkin parka.No sä ootkin sellanen lökäpöksy
Sama.W36/L34
Sama homma.Ei muistikuvaa. Ostan yleensä sopivan kokoiset.
Sama juttu, farkut on lähinnä sellasia 'pussihousuja' vyötärön alapuolelta. Vöihin on tullu sentäs tehtyä uusia reikiä.Mulla ei ole kuin liian isoja farkkuja tällä hetkellä.
Ja vyöt viimeisessä reiässä kiinni. Siis pienimmissä.
Pitäis ostaa uusia housuja.:idea:
No mutta tottakai. :ahem:Riippuen siitä, käyttääkö farkkuja korkkareiden kanssa vai ei! Mulle menis avojaloin 32:kin just ja just, mutta kun käytännössä lähes aina on farkkujen kanssa korkoa alla, niin 34 on parempi :ahem:
:ahem: Vanhainkodeissa suositaan housuja jotka hoitajien on helpompi ottaa pois vahingon satuttua.Käytän farkkuja hyvin harvoin. (jokseenkin sellainen tunne, että kuuluvat enämpi teini-ikään)
Vantaan rebublikaanilta vitunmoista horinaa!Käytän farkkuja hyvin harvoin. (jokseenkin sellainen tunne, että kuuluvat enämpi teini-ikään)