FART (F1-Forum Amateur Racing Team)

Moss

melkein mestari
Jos foorumin tiimi valittaisiin kaudelle 2011, ei sen yritys varmasti kovin kauaksi jäisi USF1:n vastaavasta kaudelle 2010. :D
Pressitiedotteet olisivat ainakin toisesta maailmasta. :D

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jos foorumin tiimi valittaisiin kaudelle 2011, ei sen yritys varmasti kovin kauaksi jäisi USF1:n vastaavasta kaudelle 2010. :D
Tallipäällikkö: Kouvotsvoni
Pressipäällikkö: AJ
Yhteyshenkilö FIA:an: Webs
Sponsori: Antti hoitaa kassastaan
Varikkoshow:n pyörittäjä: CARTer

-edit-
Tekninen johtaja: Domppari (sillä on ainakin kokemusta tosta ajoneuvojen toiminnasta :ahem:)

-edit2-
Pääsuunnittelija vaihtoon - FORMULASTARA JOHTOON!!!1

Viimeksi muokattu:

Moss

melkein mestari
Minä tulen tikkarimieheksi! :ahem: Tai sitten jos on liikennevalosysteemi niin se tyyppi, joka vahtii sitä.

koivis

Well-known member
Kyllähän pendellstock olisi hyvä pääsuunnittelija myös, ajatelkaas, nelivetoinen turbolaatikkoauto jolla voitetaan kaikki sadekelin kisat!:alppu:

Edit: Itse voisin olla se teidän entinen työntekijä joka tulee sitten joskus juoksentelemaan radalle kun on saanut potkut ilman syytä... (a'la Hockenheim 2000).

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
KKWCS ratkaissee kuskipaikat. Ei pitäisi nimekkyydessä (taidosta puhumattakaan) jäädä ainakaan USF1:n kandidaateille. ;)

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Mä voisin olla varikkotaulumies.

Laatikkokauha

Well-known member
Antti_K kuskiksi. Jos hakkaa trelletkin rFactorissa :)P) niin pitäisi olla kahta sanaa.

Itsehän voin olla coca cola- ja jäätelökaappien täyttäjä

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jacques olisi varmaan hyvä kuntovalmentaja.

Edit.: Ja jos Zaikom ajaisi kuljetusautoa, niin kamat olisivat varmaan ainakin ajoissa perillä...

Viimeksi muokattu:

Kakenstain

Wololo
Ilmottaudun mukaan tiedottajaksi, mä oon se joka antaa AS:lle "tallin sisäisiä huhuja" :p

odetus

Well-known member
Voin tulla hillumaan varikolle marimekon vaatteissa aina tasaisin väliajoin, eli marimekko-mies!

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Minä voisin olla polttoaineletkumies.

Tiedän kyllä, että välitankkaukset ovat kiellettyjä

Hookah

Elämäntapaintiaani
KKWCS ratkaissee kuskipaikat. Ei pitäisi nimekkyydessä (taidosta puhumattakaan) jäädä ainakaan USF1:n kandidaateille. ;)
Eikö kuskinpaikkaa voisi ostaa vaikkapa tuomalla Nordean tai Sampo Pankin pääsponsoriksi?