FART (F1-Forum Amateur Racing Team)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Varikkotytön/pojan paikka on nyt virallisesti vapaa sillä keksin itselleni loistavan jopin: jokaisella tallilla on oltava nettisivut ja itselläni niistä on kokemusta paljonkin. Eli FART:n on Webmaster: Saara. Ja huomatkaa webMASTER, ei mitään neidittelyä :D
Voin hoitaa taloushallintopuolen ja raha-asiat Antin hoitaessa markkinoinnin. Olenhan merkonomiopiskelija.
Mä olen tehnyt työkseni yli 5 vuotta web-pohjaisia järjestelmiä ja sen lisäksi olen myös suorittanut sekä merkonomi että tradenomi-tutkinnot..

Joten ei teille kahdelle jää muuta jobia kuin varikkotytön ja varikkopojan tehtävät. :D

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Ei teistä kenestäkään tule webmasteria. Siihen hommaan valitaan mies, joka pitää tämänkin sivuston aina ajan tasalla, eli ANTTI!

ÖÖ.

Well-known member
Mä haluun olla se kuka aina tv-kameroiden ollessa lähistöllä tulee mittaamaan varikon asfaltin lämpötilaa.

Saara

Faster Than You
Pitäähän olla joku joku pyyhkii kuskin visiirin kun se odottelee radalle pääsyä. Voisin myös välillä ihan autoakin puhdistella. Olen aina miettinyt että tekeekö joku sitä hommaa ihan sivuduunina vai onko se jollekin ihan määrätty..

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tällainen Kimi on sijoittajana
07.05.2010 11:27

Kimi Räikkönen paljastaa Talouselämä-lehden haastattelussa, miten hän on sijoittanut ajamalla keräämänsä miljoonat.

- Aika paljon erilaisiin kämppiin. Ei ole oikeastaan muuta, Räikkönen kertoo Talouselämässä.

Kysymykseen siitä, mikä merkitys palkalla on, Räikkönen vastaa seuraavasti:

- Onhan sillä tietenkin merkitystä. Lajissa voi äkkiä loukkaantua ja se on siinä. Joku sanoo, että ei ole mitään järkeä, että joku saa näin kovaa palkkaa. Ei formuloissa kuitenkaan kovin moni pysty voittamaan kisoja.

Räikkönen kertoo lehdessä, että managerit hoitavat hänen raha-asiansa. Pörssikursseja Räikkönen ei seuraa.

Tulevaisuudestaan F1-maailmanmestari, joka kuluvalla kaudella ajaa rallin MM-sarjaa, ei paljon kerro. Räikkösen mukaan hänellä on bisnessuunnitelmia mutta hän ei halua kertoa niistä enempää.

Talouselämän kysymykseen siitä, millaiset bisnekset Räikköstä kiinnostavat, hän vastaa seuraavasti:

- Kaikennäköiset. Erilaisia ehdotuksia tulee suht paljon. Voin lähteä mukaankin, jos ehdotuksessa on jotain järkeä.
FARTille tais löytyä just rahoittaja.

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Kuka kertoo kuskeille mitä ne sanoo lehdistölle, ja mitä mieltä ne (siis ne kuskit) on mistäkin?

-edit- Eli: Kuka kirjoittaa kuskien PR-puheet?

Wit?

Mikäli tämä projekti on vielä hengissä, lienee tiimin nimeä syytä päivittää ajan hermolle sopivammaksi. Kävisikö vaikka L0tus?

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
:D

Ilmotaudun moottoriteknikoksi, joka huolehtii moottorin kisakuntoon!
Kisojen aikana tarkkailen moottorin toimintaa monitorilta. Sitten kakkoshommana hoiitaa oikean eturenkaan vaihdon.

Viimeksi muokattu:

uuci

Well-known member
Fart on englantia ja tarkoittaa pierua.
:D