Felipe Massa kaudella 2013 - Mestarillisen Massan paluu vai lopullinen floppaus?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Tehdään nyt myös Massalle oma kausi ketju ensi kaudelle. Huomatkaa, että otsikoinnissa otettu mallia aikaisemmin perustetuista ketjuista.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kakkosviulun soittaja. Melko yhdentekevää pärjääkö ihan hyvin vai rämpiikö, muiden kuin itsensä kannalta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jos Ferrari on fiksu niin ne halii Massaa myös alkukaudesta, eikä vasta muutamassa viimeisessä kisassa. Nopeuttahan kaverilla on, jos vain satsataan auton mieleiseksi saamiseen. Alonso suorituu vähän huonomminkin sopevalla. Luultavasti Massa kuitenkin saa rämpiä alkukauden.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Jos Ferrari on fiksu niin ne halii Massaa myös alkukaudesta, eikä vasta muutamassa viimeisessä kisassa. Nopeuttahan kaverilla on, jos vain satsataan auton mieleiseksi saamiseen. Alonso suorituu vähän huonomminkin sopevalla. Luultavasti Massa kuitenkin saa rämpiä alkukauden.
En usko Alonson halivan Massaa jos siitä on uhkaa, muutama tiukka kiilaus ja Massalla taas löysät housussa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
En usko Alonson halivan Massaa jos siitä on uhkaa, muutama tiukka kiilaus ja Massalla taas löysät housussa.
Massasta ei ole uhkaa, se on selvää jo etukäteen. Vaikka olisi nopeampi, niin antaa kiltisti tietä. Mitään kiilauksia ei tarvita.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Minä toivoisin että Massa pärjäisi hyvin, mutta se taitaa olla turha toive. :nope:
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Massasta ei ole uhkaa, se on selvää jo etukäteen. Vaikka olisi nopeampi, niin antaa kiltisti tietä. Mitään kiilauksia ei tarvita.
Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Jos Alonsolla, vaikka tekniikka pettää kauden alussa kerran ja toisessa kisassa Ranskis ajaa päälle niin luulisi Ferrarin olevan aika noloa pakottaa Massa päästämään Alonso ohi samalla kun Massa johtaisi Alonsoa pisteissä 35-0.
 

Turso

Well-known member
Liittynyt
7.9.2012
Viestit
1041
Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Jos Alonsolla, vaikka tekniikka pettää kauden alussa kerran ja toisessa kisassa Ranskis ajaa päälle niin luulisi Ferrarin olevan aika noloa pakottaa Massa päästämään Alonso ohi samalla kun Massa johtaisi Alonsoa pisteissä 35-0.
Toivon samaa tilannetta mutta niin että Massa todella laitetaan luovuttamaan se sijoitus välittämättä piste-erosta. Tulisi kivasti säpinää forumeille.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Toivon samaa tilannetta mutta niin että Massa todella laitetaan luovuttamaan se sijoitus välittämättä piste-erosta. Tulisi kivasti säpinää forumeille.
Mitä säpinää siitä tulisi? FW08 bannaisi mut ja te nauraisitte täällä keskenänne hetken aikaa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Hiukan tuntuu Ferrarin vaihtoehdot seuraavilta. Joko annetaan Massallekin mahdollisuus, jolloin tämä joutuu jossain vaiheessa antamaan Alonsolle tietä. Tai sitten ei anneta Massalle mahdollisuutta, jolloin tämän ei tarvitse antaa Alonsolle tietä. Ja vaikka tilastot ei sinänsä mitään mistään varsinaisesti kerrokaan niin tulkoon mainituksi, että Massa on ajanut Ferrarilla yhtä monenneksi henkilökohtaisessa mestaruustaistelussa kuin Alonsokin. Kun sai mahdollisuuden.

Mitä säpinää siitä tulisi? FW08 bannaisi mut ja te nauraisitte täällä keskenänne hetken aikaa.
Vaatii se ensin muutaman kymmenen agendapostia ja todennäköisesti varoituksenkin ensin. Sitten vasta kilahtaa paussia.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Jos Alonsolla, vaikka tekniikka pettää kauden alussa kerran ja toisessa kisassa Ranskis ajaa päälle niin luulisi Ferrarin olevan aika noloa pakottaa Massa päästämään Alonso ohi samalla kun Massa johtaisi Alonsoa pisteissä 35-0.
Eihän se nolous ole Ferraria ennenkään estänyt.

Tottakai fiksua olis laittaa kaikki munat Massan koriin tuossa tilanteessa kun vallan kykenevä kuski hänkin on. Miinuspuolena olisi se, että Alonso alottaisi sen sietämättömän pillittämisen ja lähtisi tiimistä Santanderin rahapinon kanssa. Sitä Ferrari tuskin haluaa.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Eihän se nolous ole Ferraria ennenkään estänyt.

Tottakai fiksua olis laittaa kaikki munat Massan koriin tuossa tilanteessa kun vallan kykenevä kuski hänkin on. Miinuspuolena olisi se, että Alonso alottaisi sen sietämättömän pillittämisen ja lähtisi tiimistä Santanderin rahapinon kanssa. Sitä Ferrari tuskin haluaa.
Jotenkin luulen ja uskon, että se raja menee siinä, että jos Massa tässä kuvitteellisessa tilanteessa johtaisi MM-sarjaa ja olisi kurvailemassa voittoon niin kyllähän siitä tulisi ainakin kansainvälisessä mediassa todella kovaa huutia, jos Massa johtopaikaltaan joutuisi Alonson ohitseen päästämään.
 

Turso

Well-known member
Liittynyt
7.9.2012
Viestit
1041
Juuri siksi sen haluaisinkin nähdä. Tykkään kun poliitikoijien päälle roiskuu paskaa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Jotenkin luulen ja uskon, että se raja menee siinä, että jos Massa tässä kuvitteellisessa tilanteessa johtaisi MM-sarjaa ja olisi kurvailemassa voittoon niin kyllähän siitä tulisi ainakin kansainvälisessä mediassa todella kovaa huutia, jos Massa johtopaikaltaan joutuisi Alonson ohitseen päästämään.
Eiköhän Ferrari pysty ajattamaan kuskejaan näenäisen tasaveroisesti, jos Massalla on selvää piste-etua. Mitään ykköskuskin asemaa Massa tuskin saisi ennen kuin Alonso on realistisesti ajateltuna täysin ulkona mestaruustaistosta. Ellei sitten Alonso jostain syystä olisi ihan hukassa myös vauhdillisesti :D
 

Paperino

Well-known member
Liittynyt
26.11.2009
Viestit
199
Sijainti
Tampere
Realistisesti arvioiden Massa voi nousta tasa-arvoiseen asemaan tai pikemmin ykköskuskiksi vain ja ainoastaan, jos Alonso loukkaantuu (kuten Schumille kävi 1999). Harmi sinänsä, koska olen Massaa sympannut aina eikä mulla ollut mitään antipatioita brasilialaista kohtaan Kimin Ferrari-aikoinakaan. Mieluummin olisin nähnyt Felipen kuin Hamiltonin voittavan mestaruuden 2008. Mukavaa että loppukaudesta näkyi vähän sitä vanhaa Massaakin vauhdin puolesta kilparadoilla. Toki kauden 2011 jälkeen olisin varmaankin itse tallipomona antanut monoa Felipelle, kun tulokset olivat niin surkeita. Tosin kaipa ne siellä Ferrarilla tiesivät sitten millaisella purkkavirityksellä Massa joutui ajelemaan.

Nyt kun miettii, niin melko hämärää oli 2011 Intian harjoitusten ja aika-ajojen ripustusten hajoamiset. En ole koskaan nähnyt kanttarien hajottavan kenenkään autoa, paitsi tuolloin Massan, ja muistaakseni vielä kahdesti.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Uskon, et tulee jatkamaan siitä mihin jäi, eli mun mielestä huipulla pysyy. Ikävä fakta mun mielestä on se, että niin kauan kun Alonso ajaa, on Massa kakkoskuski. Toivon et olis mahdollisimman korkeella, heti Vettelin jälkeen. :D
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Uskon, et tulee jatkamaan siitä mihin jäi, eli mun mielestä huipulla pysyy. Ikävä fakta mun mielestä on se, että niin kauan kun Alonso ajaa, on Massa kakkoskuski. Toivon et olis mahdollisimman korkeella, heti Vettelin jälkeen. :D
Sikäli mielenkiintoinen postaus, että Massan osalta siihen mihin jäi -kohdasta jatkaminen ja huipulla pysyminen ei pitäisi mahtua samaan lauseeseen.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Sikäli mielenkiintoinen postaus, että Massan osalta siihen mihin jäi -kohdasta jatkaminen ja huipulla pysyminen ei pitäisi mahtua samaan lauseeseen.
Vain kärkikolmikko nappasi enemmän pisteitä kun Massa kauden toisella puoliskolla. Jos Massan Alonsolle antamat pisteet lasketaan mukaan niin Massa olisi saanut toiseksi eniten pisteitä heti Vettelin jälkeen. Eli ei kovin huonosti?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Vain kärkikolmikko nappasi enemmän pisteitä kun Massa kauden toisella puoliskolla. Jos Massan Alonsolle antamat pisteet lasketaan mukaan niin Massa olisi saanut toiseksi eniten pisteitä heti Vettelin jälkeen. Eli ei kovin huonosti?
Ei toki. Ehkä mulla on liian kovat kriteerit siihen että lasken kuljettajan olevan sarjan kärkinimiä. Samaisella kauden toisella puoliskolla Massan kaksi podiumia Alonson kahdeksaan verrattuna on aika kehno tulos.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös