Fernando Alonso kaudella 2013 -Löytääkö samurai etsimänsä tai edes viisauden?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Tuossa vaihteeksi selailin Google Playtä ja mikäs sieltä löytyikään: Apps Samuraiden viisauksista! Lyödäänkö vetoa että Lonssilla on Samsussaan tuo appsi ja siitä se vetää noita latteuksia.
 

Laatikkokauha

Well-known member
Liittynyt
7.8.2008
Viestit
1187
Tuossa vaihteeksi selailin Google Playtä ja mikäs sieltä löytyikään: Apps Samuraiden viisauksista! Lyödäänkö vetoa että Lonssilla on Samsussaan tuo appsi ja siitä se vetää noita latteuksia.
Mitäs väliä tällä asialla on? Syökö se jotenkin samurai-viisauksien arvoa, että myös "tavallinen kuolevainen " voi saada käsiinsä niitä, ei vain Alonso? Vai odotitko Alonson oikeasti matkustaneen Japaniin oppimaan joitain muinaisia salaisuuksia?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mitäs väliä tällä asialla on? Syökö se jotenkin samurai-viisauksien arvoa, että myös "tavallinen kuolevainen " voi saada käsiinsä niitä, ei vain Alonso? Vai odotitko Alonson oikeasti matkustaneen Japaniin oppimaan joitain muinaisia salaisuuksia?
No, luohan se potentiaalisesti tuohon ihan uuden hölmöyden tason jos nuo "viisaudet" on tarjottu esivalmisteltuina virtuaalisissa onnenkekseissä sen sijaan, että omaa Googleaan joutuisi noiden etsimiseen rasittamaan.
 

Laatikkokauha

Well-known member
Liittynyt
7.8.2008
Viestit
1187
No, luohan se potentiaalisesti tuohon ihan uuden hölmöyden tason jos nuo "viisaudet" on tarjottu esivalmisteltuina virtuaalisissa onnenkekseissä sen sijaan, että omaa Googleaan joutuisi noiden etsimiseen rasittamaan.
En kyllä näe tässä mitään ongelmaa. Jos vastaan tulee hyvä lainaus, miksi en käyttäisi sitä? Mitä hölmöä siinä olisi? Olisiko Alonson pitänyt keksiä ne itse? Vai lainata kirjastosta vanha Samuraiden viisauksia-kirja ja kopioida ne sieltä?

Sitä paitsi tämä koko juttu lähti liikkeelle siitä, että Raikku OLETTI Alonson käyttäneen tuota softaa. Ja ajojahti oli valmis.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
En kyllä näe tässä mitään ongelmaa. Jos vastaan tulee hyvä lainaus, miksi en käyttäisi sitä? Mitä hölmöä siinä olisi? Olisiko Alonson pitänyt keksiä ne itse? Vai lainata kirjastosta vanha Samuraiden viisauksia-kirja ja kopioida ne sieltä?

Sitä paitsi tämä koko juttu lähti liikkeelle siitä, että Raikku OLETTI Alonson käyttäneen tuota softaa. Ja ajojahti oli valmis.
Ei kai siinä ongelmaa olekaan. Ja jos lainailee julkisuudessa hölmöjä juttuja vaikuttaen siinä sivussa hieman höperöltä, ei kai sen pitäisi yllätyksenä tulla, että koko homma on jokseenkin koomisen oloista.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
En kyllä näe tässä mitään ongelmaa. Jos vastaan tulee hyvä lainaus, miksi en käyttäisi sitä? Mitä hölmöä siinä olisi? Olisiko Alonson pitänyt keksiä ne itse? Vai lainata kirjastosta vanha Samuraiden viisauksia-kirja ja kopioida ne sieltä?

Sitä paitsi tämä koko juttu lähti liikkeelle siitä, että Raikku OLETTI Alonson käyttäneen tuota softaa. Ja ajojahti oli valmis.
Itse aiheeseen en uskalla kommentoida enää mitään, mutta sun signaturen linkki on rikki.
 

Bladerunner

Well-known member
Liittynyt
24.11.2012
Viestit
268
Sen kuskin tahdon nähdä, joka ajaa täydelliset 20 kisaa. Jos Alonson virheet todella ovat tuossa, niin ei se tule koskaan ajamaan täydellisempää kautta.
Noi nyt oli vaan esimerkkejä. Sanoin itse että Alonso oli hyvä, mutta ei kai mun ole pakko niellä sentään Alonson varauksetonta propagandaa omasta täydellisyydestään? :wink: Ei siitä Alonson asenteesta ja käytöksestä tarvitse pitää, vaikka olisi kuinka hyvä kuski. Mutta mun kanta on myös, että juuri se tekee formuloista kiinnostavampaa, että on suosikkeja ja vähemmän suosikkeja.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Noi nyt oli vaan esimerkkejä. Sanoin itse että Alonso oli hyvä, mutta ei kai mun ole pakko niellä sentään Alonson varauksetonta propagandaa omasta täydellisyydestään? :wink: Ei siitä Alonson asenteesta ja käytöksestä tarvitse pitää, vaikka olisi kuinka hyvä kuski. Mutta mun kanta on myös, että juuri se tekee formuloista kiinnostavampaa, että on suosikkeja ja vähemmän suosikkeja.
Aamen! :thumbup:

Minusta tällä forumilla on kehuttu Alonsoa tällä kaudella ennen näkemättömän paljon. Ja Alonson kaltaisella arrogantilla on paikkansa sarjassa.

Loistava kuski, loistava kausi, mutta hyytyi loppua kohti. Luulen, että ihmisiä nyppi Alonson lausunnot jo viimeisten 5-6 kisan tiimoilta. Ja ärsytys ikään kuin kumuloitui Brasilian kisan jälkeisiin lausuntoihin.

Massa alkoi saada autosta enemmän irti sekä aika-ajossa että kisavauhdissa. Alonso jakeli lausuntoja aika-ajojen jälkeen,kuinka hän teki täydellisen suorituksen, eikä autosta saa enempää irti. Tallikaveri kuitenkin sai autosta enemmän irti. Muistaakseni Massa myös antoi paikkansa Alonsolle peräti neljässä kisassa ja vielä suostui ottamaan lähtöruuturangaistuksen. Kisoissakin Massa siis näytti vahvemmalta.

Jos kauden ratkaisevissa kisoissa alkaa hävitä tallikaverilleen ja samalla väittää ettei autolla pysty parempaan, ovat teot ja puheet ristiriidassa. Ja se ristiriita ärsyttää.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Jos kauden ratkaisevissa kisoissa alkaa hävitä tallikaverilleen ja samalla väittää ettei autolla pysty parempaan, ovat teot ja puheet ristiriidassa. Ja se ristiriita ärsyttää.
Kummastuttaakin, miksi mies edes kehtaa höpöttää moista vaikka tiimikaveri vaan vetelee samalla kovempia aikoja, jonka kaikki huomaavatkin. Paitsi ehkä väittäjä itse sitten.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8534
Sijainti
Vantaa
2009 auto vain oli susi. Yksi huono auto välissä ei tee tiimiin mitään selkeää romahdusta, jonka Alonso olisi suurella mahtavuudellaan korjannut.
Enpä olekkaan ajattelut ennen, että voittaja-auto onkin susi... Sittenhän tämän kauden Ferrari olikin loppukaudesta ihan susi.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8534
Sijainti
Vantaa
Noi nyt oli vaan esimerkkejä. Sanoin itse että Alonso oli hyvä, mutta ei kai mun ole pakko niellä sentään Alonson varauksetonta propagandaa omasta täydellisyydestään? :wink: Ei siitä Alonson asenteesta ja käytöksestä tarvitse pitää, vaikka olisi kuinka hyvä kuski. Mutta mun kanta on myös, että juuri se tekee formuloista kiinnostavampaa, että on suosikkeja ja vähemmän suosikkeja.
No niitä virheitähän syntyi liukuhihnalta?? Kyllä Alonso voi rinta rottingilla sanoa kyllä, ettei parempaan pysty. Jos 20 kisasssa tekee yhden pienen ajovirheen lähdössä, ei se suoritusta heikennä. Silti erittäin kovaa hyökkäystä kisa kisalta. Olishan toki voinut ajaa varmemmin, että pääsis jokaisessa kisassa maaliin, mutta pisteitä tuskin olis ollu yhtään enempää. Todennäköisesti paljon vähemmän.

Kummastuttaakin, miksi mies edes kehtaa höpöttää moista vaikka tiimikaveri vaan vetelee samalla kovempia aikoja, jonka kaikki huomaavatkin. Paitsi ehkä väittäjä itse sitten.
Alonso itsekin myönsi loppukauden kisoissa, että Massa oli nopeampi aika-ajoissa ja kisassa. Alonson vauhti tasoittui Massaan loppukaudesta. Nopeus kasvoi samoihin aikoihin, kun Ferrarin päivityspaketti tuli käyttöön? Voisiko Alonso-fanit alkaa nyt eräiden fanien tapaa ruveta kehittelemään salaliittoteorioita, että autoa kehitettiin Felipen ehdoilla? ;) Eikä niitä kisoja ollut montaa, missä tallitoveri oli nopeampi. Vain muutama. Ihan älytöntä, jos täydelliseen kauteen vaaditaan 10-0 voitto ilman yhtään häviötä tallitoverille.
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Alonso itsekin myönsi loppukauden kisoissa, että Massa oli nopeampi aika-ajoissa ja kisassa. Alonson vauhti tasoittui Massaan loppukaudesta. Nopeus kasvoi samoihin aikoihin, kun Ferrarin päivityspaketti tuli käyttöön? Voisiko Alonso-fanit alkaa nyt eräiden fanien tapaa ruveta kehittelemään salaliittoteorioita, että autoa kehitettiin Felipen ehdoilla? ;) Eikä niitä kisoja ollut montaa, missä tallitoveri oli nopeampi. Vain muutama. Ihan älytöntä, jos täydelliseen kauteen vaaditaan 10-0 voitto ilman yhtään häviötä tallitoverille.
Eivät tainneet kovin monessa kisassa ajaa samalla autolla loppukaudesta. Uusimmat päivitykset olivat yleensä vain Alonsolle Massan ajaessa toimivaksi tiedetyllä paketilla. Huvittavasti tämä kääntyi vähän Alonsoa vastaan, koska uudet osat eivät toimineet kuten piti. Brasiliassa Fernandon auto oli joko säädetty tasapainonsa puolesta sateelle tai sitten olivat muuten vaan täysin metsässä, niin huomattavaa puskeminen oli.
 

Alpertti

Well-known member
Liittynyt
17.3.2009
Viestit
519
Kutsumalla omaa kauttaan täydelliseksi Alonso suorastaan tilaa noiden kommenttien ja esitystensä kriittistä pilkkomista.
Tyhmyys on viisautta, jos siitä voi oppia. Mutta kun kaveri ei myönnä omia virheitään... Kyllähän se autoa osaa ajaa, mutta ei Alonsokaan niin hyvä ole, ettei kannattaisi ottaa virheistä opiksi.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kummastuttaakin, miksi mies edes kehtaa höpöttää moista vaikka tiimikaveri vaan vetelee samalla kovempia aikoja, jonka kaikki huomaavatkin. Paitsi ehkä väittäjä itse sitten.
Tai sitten tietää syyn vauhtiin muttei ole selittelijätyyppiä? Esim. kuluneemmat moottorit tai epäsopiva aeropaketti?
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Tuota nyt et usko itsekään.
En ole koskaan kuullut Alonson selittelevän miksi hävisi tallikaverilleen. Turhautumista on kyllä ilmennyt ja leluja lennellyt, mutta ei se paljon selitellyt muistaakseni sillonkaan kun Trulli tai Hamilton kerkes edelle.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
En ole koskaan kuullut Alonson selittelevän miksi hävisi tallikaverilleen. Turhautumista on kyllä ilmennyt ja leluja lennellyt, mutta ei se paljon selitellyt muistaakseni sillonkaan kun Trulli tai Hamilton kerkes edelle.
Niin, onhan tuolla enemmänkin tapana ollut kertoa tallilleen jo etukäteen, miksi tallikaverin ei edelle sopisi sijoittua.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös