Fernando Alonso kaudella 2013 -Löytääkö samurai etsimänsä tai edes viisauden?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Voi vittu Webs lpoeta toi saivartelu. Sä olet munaton kaveri, joka ei uskalla myöntävänsä fanittavan Alonsoa ja Hamiltonia. Siinä ei ole mitään väärää, mutta lopeta toi naurettava "mulla ei ole lempikuskia" pelleily tähän.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Voi vittu Webs lpoeta toi saivartelu. Sä olet munaton kaveri, joka ei uskalla myöntävänsä fanittavan Alonsoa ja Hamiltonia. Siinä ei ole mitään väärää, mutta lopeta toi naurettava "mulla ei ole lempikuskia" pelleily tähän.
"Fanittaminen" on aivan liian voimakas ilmaisu siihen miten suhtaudun kuskeihin. Jos vielä Nick Heidfeldilla oli jonkinlainen erityisasema mielessäni, niin nykyisillä kuskeilla ei ole edes sen tasoista asemaa kellään. Minulla ei ole lempikuskia, mutta lähinnä näissä Alonso-keskusteluissa tulee joiltain sellaista värilasien läpi katsomista, että joskus on vain pakko yrittää vähän tasoitella. Se ei ole Alonson fanitusta, se on vain non-heittaamista.

Kimiä minun ei ole paljonkaan tarve Kimi-ketjussa puolustaa (sitäkin olen kyllä tehnyt), joten vähemmän yllättäen ne puolustavat kommentit keskittyvät ketjuihin, joissa siihen on suurempi tarve.

Hämmentävä uutinen. Alonso ei nimittäin ollut tuossa torstain lehdistötilaisuudessa, jossa hänen väitetään noin sanoneen.
 
Viimeksi muokattu:

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Voi vittu Webs lpoeta toi saivartelu. Sä olet munaton kaveri, joka ei uskalla myöntävänsä fanittavan Alonsoa ja Hamiltonia. Siinä ei ole mitään väärää, mutta lopeta toi naurettava "mulla ei ole lempikuskia" pelleily tähän.
Klikkaan tuota peukkunappia tälle.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Klikkaan tuota peukkunappia tälle.
Tarkoittanet report postia?


Melko päätöntä tämä tietyn kuljettajan haukkuminen ja syyttely tässä ja monissa muissakin toikeissa. Alonso on ja pysyy Ferrarilla, vaikka täällä suomessa kuinka itkettäisiin. Lähinnä täällä saa semmoisen käsityksen, että oman suosikin pelätään jäävän aivan täysin Alonson varjoon.
 

tieri

Banned
Liittynyt
12.3.2009
Viestit
571
"Fanittaminen" on aivan liian voimakas ilmaisu siihen miten suhtaudun kuskeihin. Jos vielä Nick Heidfeldilla oli jonkinlainen erityisasema mielessäni, niin nykyisillä kuskeilla ei ole edes sen tasoista asemaa kellään. Minulla ei ole lempikuskia, mutta lähinnä näissä Alonso-keskusteluissa tulee joiltain sellaista värilasien läpi katsomista, että joskus on vain pakko yrittää vähän tasoitella. Se ei ole Alonson fanitusta, se on vain elitismiä.
Korjasin vähän. Tuollaisina monet kommenttiesi ulosanti usein allekirjoittaneelle (miksei useammalle muullekkin, ainakin lukemani perusteella) välittyy. Petrattavaa voi olla myös allekirjoittaneen luetun ymmärtämisessä. Ehkä molemmissa.
Ymmärrän toki, että täällä usein monet kommentit ovat johonkin suuntaan värittyneitä. Sorrunhan siihen usein itsekkin.:rolleyes: Jos keskustelua käytäisiin vain fakta pohjalta, kylmän tunteettomasti, sitä olisi kovin vähän ja se olisi latteaa.

Kimin tarkoituksellinen vähättely, Alonson kommenteissa, olisi mielestäni kyllä ihan linjassa hänen aikaisempien kommenttiensa kanssa. "Kilpailemme vain Adrian Newey:tä vastaan." ja mitä näitä nyt on.
Täällä on muistaakseni aikaisemminkin spekuloitu, että Alonso olisi sellaista ihmistyyppiä, joka menestyäkseen henkisesti tarvitsee tälläistä psyykkausta itseltään ja muilta. Sitten on sellaisia kuljettajia kutem esim. Kimi, joiden ei tarvitse puhua toisista paskaa pönkittääkseen itseään henkisesti.

Tälläinen kuva minulle on muodostunut median välityksellä kyseisitä herroista. Totuus voi tietenkin olla toisenlainen, mutta kun en ole päässyt (eikä tietääkseni kukaan mukaan tällä foorumilla?) henkilökohtaisesti heihin tutustumaan, ei minulle jää muuta lähdettä kun median mahdollisesti vääristynyt kuva.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Harvinaista herkkua, että Fernando myöntää itse tehneensä huonoa työtä koko viikonlopun, eikä syy ole huonon auton. :eek!:

Alonso:

“I didn’t have a good weekend so far,” Alonso admitted. “I’ve been eighth, ninth all weekend and didn’t find the pace.”
“In qualifying I’m eighth again so I’m not doing good enough so far and I try to recover some positions tomorrow.”

(Scuderianetista lainattua)
 

KL-petteri

Old Fart
Liittynyt
26.5.2008
Viestit
1393
Sijainti
On the Road
Harvinaista herkkua, että Fernando myöntää itse tehneensä huonoa työtä koko viikonlopun, eikä syy ole huonon auton. :eek!:

Alonso:

“I didn’t have a good weekend so far,” Alonso admitted. “I’ve been eighth, ninth all weekend and didn’t find the pace.”
“In qualifying I’m eighth again so I’m not doing good enough so far and I try to recover some positions tomorrow.”

(Scuderianetista lainattua)
Ennenkuulumatonta! Saattaa kuitenkin jäädä viimeiseksi kerraksi, nautitaan siitä:D
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
"Samurai ottaa syyn niskoilleen taistelun synkässä vaiheessa jotta sotilastoverit pysyvät pystypäin"
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Massa ja Grosjean nopeampia kuin Kimi ja Alonso. Heh, hyvät kuskivalinnat Ferrarilla.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Heh joo. Kimi ja Fernando eläkkeelle. Massa ja Grosjean Ferrarille tulosta tekemään. Heh.
Miten pärjäisivätkään jos saisivat ykköskuskin kohtelun? Kalusto rakennettaisiin ja säädettäisiin heidän toiveidensa mukaan. Mielestäni viimeaikaiset aika-ajot ovat osoittaneet että ovat vähintään yhtä nopeita kuin tallikaverinsa. Ensi kaudella Massa ja Grosjean Lotuksella. Tulee olemaan aika koomista, kun tämä aisapari vie Lotuksen Ferrarin edelle.
 

James Hunter

Well-known member
Liittynyt
20.7.2008
Viestit
281
Harvinaista herkkua, että Fernando myöntää itse tehneensä huonoa työtä koko viikonlopun, eikä syy ole huonon auton. :eek!:
Mitä se nyt olis voinut sanoa? Ensin julistaa että Räikkönen ja Massa on yhtä nopeita ja heti perään jää jalkoihin.

Eipä sillä, Massa tyrii taas kisansa ja Alonso on varmasti ensin maalissa huomenna.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mitä se nyt olis voinut sanoa? Ensin julistaa että Räikkönen ja Massa on yhtä nopeita ja heti perään jää jalkoihin.

Eipä sillä, Massa tyrii taas kisansa ja Alonso on varmasti ensin maalissa huomenna.
Ja vaikkei tyrisikään, niin silti Alonso on maalissa edellä (ainakin niin kauan kun Alonsolla on matemaattiset mestaruusmahdollisuudet).
 
Viimeksi muokattu:

Gollum

Well-known member
Liittynyt
5.10.2012
Viestit
179
Sijainti
Pjongjang
Mielestäni viimeaikaiset aika-ajot ovat osoittaneet että ovat vähintään yhtä nopeita kuin tallikaverinsa.
Ehkä yhdellä kierroksella, eikä aina silloinkaan. Kisassa ei vaan vauhti riitä kummallakaan, tulevaisuus näyttää onko Grosjeanista mestariksi.

Suuresti epäilen Grosjeanin mahdollisuuksia mestaruuteen
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9220
Ensimmäinen kerta muuten tällä kaudella, kun Massa oli Alonsoa nopeampi ja miehet eivät olleet peräkkäisillä sijoilla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös