Voi vittu Webs lpoeta toi saivartelu. Sä olet munaton kaveri, joka ei uskalla myöntävänsä fanittavan Alonsoa ja Hamiltonia. Siinä ei ole mitään väärää, mutta lopeta toi naurettava "mulla ei ole lempikuskia" pelleily tähän.
(22.8.)- Tulen toimeen tallikaverieni kanssa. Vuosina 2008 ja 2009 Massa oli Räikköstä parempi, joten siinä mielessä en ole huolissani.
"Fanittaminen" on aivan liian voimakas ilmaisu siihen miten suhtaudun kuskeihin. Jos vielä Nick Heidfeldilla oli jonkinlainen erityisasema mielessäni, niin nykyisillä kuskeilla ei ole edes sen tasoista asemaa kellään. Minulla ei ole lempikuskia, mutta lähinnä näissä Alonso-keskusteluissa tulee joiltain sellaista värilasien läpi katsomista, että joskus on vain pakko yrittää vähän tasoitella. Se ei ole Alonson fanitusta, se on vain non-heittaamista.Voi vittu Webs lpoeta toi saivartelu. Sä olet munaton kaveri, joka ei uskalla myöntävänsä fanittavan Alonsoa ja Hamiltonia. Siinä ei ole mitään väärää, mutta lopeta toi naurettava "mulla ei ole lempikuskia" pelleily tähän.
Hämmentävä uutinen. Alonso ei nimittäin ollut tuossa torstain lehdistötilaisuudessa, jossa hänen väitetään noin sanoneen.Tämä taisi olla se ensimmäinen Massa-Räikkönen-vertailu Alonsolta:
(22.8.)
http://www.suomif1.com/2013/08/fernando-alonso-ei-pelkaa-kimi-raikkosta-felipe-massa-oli-hanta-parempi-2008-ja-2009/
Klikkaan tuota peukkunappia tälle.Voi vittu Webs lpoeta toi saivartelu. Sä olet munaton kaveri, joka ei uskalla myöntävänsä fanittavan Alonsoa ja Hamiltonia. Siinä ei ole mitään väärää, mutta lopeta toi naurettava "mulla ei ole lempikuskia" pelleily tähän.
Tarkoittanet report postia?Klikkaan tuota peukkunappia tälle.
Oon aina epäillyt suomif1 uutisointia että onko ihan niin totuudenmukaista."Hämmentävä uutinen. Alonso ei nimittäin ollut tuossa torstain lehdistötilaisuudessa, jossa hänen väitetään noin sanoneen.
Korjasin vähän. Tuollaisina monet kommenttiesi ulosanti usein allekirjoittaneelle (miksei useammalle muullekkin, ainakin lukemani perusteella) välittyy. Petrattavaa voi olla myös allekirjoittaneen luetun ymmärtämisessä. Ehkä molemmissa."Fanittaminen" on aivan liian voimakas ilmaisu siihen miten suhtaudun kuskeihin. Jos vielä Nick Heidfeldilla oli jonkinlainen erityisasema mielessäni, niin nykyisillä kuskeilla ei ole edes sen tasoista asemaa kellään. Minulla ei ole lempikuskia, mutta lähinnä näissä Alonso-keskusteluissa tulee joiltain sellaista värilasien läpi katsomista, että joskus on vain pakko yrittää vähän tasoitella. Se ei ole Alonson fanitusta, se on vain elitismiä.
Ennenkuulumatonta! Saattaa kuitenkin jäädä viimeiseksi kerraksi, nautitaan siitäHarvinaista herkkua, että Fernando myöntää itse tehneensä huonoa työtä koko viikonlopun, eikä syy ole huonon auton. :eek!:
Alonso:
“I didn’t have a good weekend so far,” Alonso admitted. “I’ve been eighth, ninth all weekend and didn’t find the pace.”
“In qualifying I’m eighth again so I’m not doing good enough so far and I try to recover some positions tomorrow.”
(Scuderianetista lainattua)
Heh joo. Kimi ja Fernando eläkkeelle. Massa ja Grosjean Ferrarille tulosta tekemään. Heh.Massa ja Grosjean nopeampia kuin Kimi ja Alonso. Heh, hyvät kuskivalinnat Ferrarilla.
Miten pärjäisivätkään jos saisivat ykköskuskin kohtelun? Kalusto rakennettaisiin ja säädettäisiin heidän toiveidensa mukaan. Mielestäni viimeaikaiset aika-ajot ovat osoittaneet että ovat vähintään yhtä nopeita kuin tallikaverinsa. Ensi kaudella Massa ja Grosjean Lotuksella. Tulee olemaan aika koomista, kun tämä aisapari vie Lotuksen Ferrarin edelle.Heh joo. Kimi ja Fernando eläkkeelle. Massa ja Grosjean Ferrarille tulosta tekemään. Heh.
Mitä se nyt olis voinut sanoa? Ensin julistaa että Räikkönen ja Massa on yhtä nopeita ja heti perään jää jalkoihin.Harvinaista herkkua, että Fernando myöntää itse tehneensä huonoa työtä koko viikonlopun, eikä syy ole huonon auton. :eek!:
Ja vaikkei tyrisikään, niin silti Alonso on maalissa edellä (ainakin niin kauan kun Alonsolla on matemaattiset mestaruusmahdollisuudet).Mitä se nyt olis voinut sanoa? Ensin julistaa että Räikkönen ja Massa on yhtä nopeita ja heti perään jää jalkoihin.
Eipä sillä, Massa tyrii taas kisansa ja Alonso on varmasti ensin maalissa huomenna.
Ehkä yhdellä kierroksella, eikä aina silloinkaan. Kisassa ei vaan vauhti riitä kummallakaan, tulevaisuus näyttää onko Grosjeanista mestariksi.Mielestäni viimeaikaiset aika-ajot ovat osoittaneet että ovat vähintään yhtä nopeita kuin tallikaverinsa.
Pakko sanoa alisuoriutuneensa, koska eihän Massa voi olla nopeampi.Mitä se nyt olis voinut sanoa? Ensin julistaa että Räikkönen ja Massa on yhtä nopeita ja heti perään jää jalkoihin.
Ainahan voi sanoa että talli suosii Massaa.Pakko sanoa alisuoriutuneensa, koska eihän Massa voi olla nopeampi.
Excuse approved by F1-ForumAinahan voi sanoa että talli suosii Massaa.